Nume: Nam Jihyun
Grup: 4minute
Nume de scenă: Jihyun
Data naşterii: 9 Ianuarie, 1990
Zodie: CapricornÎnălţime: 167 cm
Greutate : 49 kg
Grupa sangvină: A
A studiat la Sangmyung University – Dance Department, Major in Ballet.Îi place Hello Kitty.Desenează bine.Are un frate mai mic.Tipul ei ideal de bărbat este Bi Rain.Își pune perna într-o altă pernă atunci când doarme. Ea a numit-o "unu plus unu".Este foarte responsabilă.Joacă rolul mamei în 4minute.Îi plac oamenii care o fac să râdă.Un băiat care a plăcut-o a urmărit-o peste tot şi i-a cumpărat 100 de trandafiri.Este apropiată de Soyu din SISTAR.Nu are operaţii estetice.A făcut balet.E interesată de parfumuri.Este cea mai înaltă din 4minute.A spus că îi pare rău că nu are destulă grijă de membre.Se sperie de șerpi, focuri de artificii și apă, printre altele.E foarte timidă cu persoanele pe care nu le cunoaşte.A fost stagiară timp de 6 luni.Fanii o numesc „Nam Yeoshin". (Zeiţa Nam)Are un frate mai mic.Culoarea ei preferată este roz.Membrele din 4minute au spus că ea nu poate să mintă, iar când o face se comportă ciudat.Ea gândeşte mereu pozitiv, nu îi place să renunţe uşor la ceva.Îi place să facă poze.Primul ei sărut a fost la ultimul etaj al unei biblioteci.Știe engleză.Complexul ei este faptul că are multe cicatrici pe corp și se îngraşă foarte repede.Împreună cu Hyuna, ea gătește cel mai mult în cămin.E foarte loială.Crede că Gayoon e cea mai sexy membră.Devine foarte serioasă atunci când învaţă o limbă nouă.Scaunul folosit de ea în MV-ul piesei 'HUH' este acelaşi scaun pe care l-a folosit Kim Hyun Joong în MV-ul piesei 'Love Ya'.