Ben Kaybettim 1.Bölüm

29 2 0
                                    

Selam. Ben Defne. Ama o eski Defne değil. Eski Defne mutluydu çünkü yanımda o vardı. Onu çok özledim. Çağrı. Çağrı'yı çok özledim.
Çağrı gitti beni bırakıp öylece gitti. Oysa herşey çok güzeldi. Onunla geçirdiğim sayılı günler hayatımda yaşadığım en güzel günlerdi. O gittikten sonra kendimi uzun süre toparlayamadım. Peki ben kim miyim? Çağrı kim mi? . Anlatmaya başlıyorum o zaman...
Okulun 2.haftasıydı onu gördüğüm ilk gün. Tek başıma sınıftaydım. Tek başımaydım çünkü sınıf nöbetçisiydim o gün. Birden içeri girdi. Onu ilk kez görmüştüm kim olduğunu bilmiyordum ama onu gördüğümde çok heyecanlanmıştım. Gülümseyerek yanıma geldi.
-Ben Çağrı bu sene okul temsilcisi olmak için aday oldum. Teneffüslerde sınıfları dolaşıp konuşma yapıyorum ama sizin sınıfta konuşma yapacağım bir kitle yok sanırım.
-Ahh! Evet ben nöbetçiyim hepsine dışarı çıkmalarını söylemiştim özür dilerim seçimleri unutmuşum da.
-Sorun değil gerçekten. Neyse dediğim gibi adım Çağrı oyunu bekliyorum.
Dedi ve geldiği gibi gülümseyerek sınıftan çıktı. Olduğum yerde kalmıştım kalbim çok hızlı çarpıyordu. Bir süre sonra zil çaldı arkadaşlarım sınıfa geldiğinde Çağrı'nın sınıfa geldiğini söyledim. Bunu söyledikten sonra bizim kızlar koşarak yanıma geldiler. Ebru heyecanla
-Defnee!! İnanmıyorum Çağrıyla mı konuştun?
-Bunda abartacak ne var ki Ebrucum?
- Sen Çağrıyı tanımıyorsun sanırım
- Evet ilk defa bugün gördüm
- O zaman biz sana tanıtalım. Dedi Buse
- Evet dinliyorum kızlar
- Bak kızım o Çağrı Sancak. Okulun en popüler çocuğu. Okulda hem yakışıklılıyla hemde derslerindeki başarısıyla ün salmış. Çevresinde başını döndüren o kadar kız varken bu kadar başarılı olması herkesi şaşırtıyor. Ailesi oldukça varlıklı. Biraz kendini beğenmiş bi tip. Ama kendini beğenmekte haksızda sayılmaz. Okulda kızlara pek yüz vermez kızlarla dışarıda yada basketbol kursunda takılır. Okulda sadece onun için basketbol kursuna giden kızlar tanıyorum. İkizler burcu. Okulda 4 erkekten oluşan bi arkadaş tayfası var. Bide kız aşıklarının oluşturduğu büyük bir tayfa. Seçimde diğer adayların hiç şansı yok her türlü Çağrı kazanacak. İşte böyle kızım bu çocukla az önce konuştun. Benim yüzüme baksa heyecandan kalbim bile durabilir.
- Bunları bilseydim benimde dururdu. Yakışıklı olduğunu fark ettim ama bu kadar popüler olduğunu bilmiyordum. Neyse kızlar sınıfta sadece ben vardım ne yapsaydı duvarla mı konuşsaydı. Normalde benim de yüzüme bakmaz o Bad Boy.
- O kadarını bilemiyoruz ama Çağrıyla okulda konuşmuş olan nadir kızlardan birisin helal olsun kankacım.
Kızlarla bi süre böyle konuştuk. Bugün boyu hiç dışarı çıkmadığım için onu bi daha hiç görmedim. Akşam eve gittiğimde hemen facebook'dan arkadaşlık istediği gönderdim. Aynı dakika içinde kabul etmişti. Hemen arkadaşlarına ve fotoğraflarına baktım. Kızlar, kızlar , kızlar. Bu çocuk gerçek bir playboy sanırım. Fotoğraflarında yanındaki kızlarla çok samimi değil. Sanki zorla çekinmiş gibi. Ama çok yakışıklı hemde baya çok yakışıklı...
Diğer gün okul için erkenden uyandım. Bugün kendime biraz özen gösterecektim. Gidip duşa aldım daha sonra saçlarını düzleştirip yukardan at kuyruğu bağladım. Azıcık rimel sürmüştüm ama gayet çok duruyordu çünkü kirpiklerim oldukça uzundu. Birazda çilekli dudak parlatıcımı sürdükten sonra hazırdım. Formamı giyip üstüme en cool hırkamı giyip. Evden çıktım. Okulun bahçesine girdiğinde Çağrıyla göz göze geldim. Sanırım, sanırım aşık oluyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Olmadan OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin