"Apie Marką"
Savaite po Elio išvykimo į Australija su Morta nusprendėm "pasilinksmint".Ji nusitempe mane į kažkokį barą.Ten vyko kažkoks koncertas.Mus įleido jos kažkoks draugas kurio nebuvau akyse mačiusi.Užsisakėm po gėrimą ir ..na gerai gal po tris iš karto.Ir mane užkalbino kažkoks nepažįstamas vaikinas.Aukštas,šviesiaplaukis,žydrų akių,raumeningas..Žodžiu toks žiauriai seksualus.
"-Ką ši viena žavi panelė veikia tokioje vietoje?
-Ne viena,esu su drauge.-Pirštu parodžiau į Morta šokančia su kažkokiu vyresnio amžiaus vyru (Mortai budinga) ir linksmai kvatojančia.
-Gal galėčiau pavaišinti gėrimu?
Nuo to ir prasidėjo..Barmenas atnešė vis daugiau stikliukų su alkoholiu.Tada šokom. Per vieną šokį jis apkabino mane per liemenį ir pabučiavo į lūpas.Aš atsakiau tuo pačiu.Tada jis pradejo bučiuoti man kaklą ir aš taip susijaudinau,jog vėl pradėjau jį bučiuoti.Daina baigės,prasidėjo kita.Markas pagriebė man už rankos ir nusivedė mane į baro tuoleta..O aš vėl gi nesipriešinau..Kodėl!??Tuolete jis mane lietė,grabaliojo,bučiavo..O dieve vien apie tai pagalvojus vimdo..
Ir tą nakt ..aš išdaviau Elį.Išdaviau Elį su kažkokiu nepažįstamu bernu..Elis nieko nežino..ir niekada nesužinos..tikiuosi.
Ryte atsibudau Marko bute.Gulejau lovoj nuoga.Is karto pamaniau ,kad sapnuoju..,bet ne aš nesapnavau.Markas įėjo į kambary.:
-Sveika gražuole.Gera naktelė buvo ka?
Aš stebejau jį ir bandžiau prisiminti kur aš ir kodėl aš čia esu.Šokau iš lovos ieškoti savo drabužių.
-Kur susiruošei?-Priėjo arčiau.
-Namo.Einu namo.Tas kas tarp mūsų įvyko yra klaida.O Dieve ar mes tikrai tai darėm?-Pasišlykštėjusi paklausiau.
-Taip.Ir tai buvo nuostabu.-Švelniai plojo man per užpakalį.
Stipriai jį pastūmiau ir išbėgau.Bėjau link lauko durų..Šūdas..Durys užrakintos..
YOU ARE READING
The Painful Truth (LTU)
RomanceJi Selė.Jis Markas.Jai 17.Jam 21.Ji paprasta moksleivė.Jis pamišęs dėl jos.Kartais Selei kyla itarimų jog jis ją persekioja.. Istorijoje taip pat dalyvauja Selės vaikinas Elis ir jos geriausia draugė Morta. Kaip Markas įtakos Selę?Kaip pasikeis Selė...