Hafize teyze gelip bizi uyandırdı. "Kızlar kalkın ". Kızlar dediğide Burcu ve ben .Yetimhanede bir oda da iki kişi kalıyoruz. Yani bir ranza bir gardolap ve masa var . Devlet yardım olarak da Her sene bir tane bilgisayar veriyor her odaya . Bizdede var tabi .Allahtan internet var onuda gıcıkonun odasından çekiyoruz gıcıko kimmi tanıştırıyım müdürümüz ama hanımefendi kendisine müdüre hanım denmesini istiyo. gıcıko lakabını ben koydum nası ama onada yakışıyo çünkü: Bizim müdürümüz gaddar , cadı, cimri, gıcık. Aman neyse bana dönelim ben annemi ve babamı tanımıyorum bir bilgim ,bir anım yok. Bari bir fotoğraf ya valla insaf insaf. Biz burcuyla özel okulda okuyoruz. Zaten son sınıftayız lise son. 18 yaşındayız. SEÇKİN kolejine gidiyoruz. Yani okul sahibinin soy adı oğluda aynı okulda. AYAZ SEÇKİN ünlü iş adamının oğlu okulun sahibi de annesi. He biz nası mı bu kolejdeyiz : Biz ikimizde burs kazandık hem ayrıca dövüş sanatları yarışmalarında birinci oldum.Biz burcuyla nası iyi kanka olduk anlatıyım :Ben o gün allahın devlet okulundan geliyodum Burcu da yetimhaneye gelirken yolda 2 serseri Burcuyu tutmuşlar ne yapcaklarsa . Tabi ben oradan daldım allah ne verdiyse. Burcuyu tutup banka otutturdum konuştuk onuda aldım yetimhaneye işlemleri yaptiktan sonra benim odam boş onu oraya götürdüm. Birde ben kolejden bi çocuğu seviyorum bi iki kere gördüm ona anlattım. Devlet okulundan dönerken o kolejin önünden geçiyoruz. Oda bana babasını annesini söyledi . Kavgacıyım ama öylede serseri değilim. 12 / A da okuyoruz sınıfımız. Kimse bilmiyo yetimhane kızı oldumuzu. Bursluk aldık ya alay dalga. Nası geldiniz çalışkanmısınız diye sorgu sûal. Hoca geldi herkes sus pus. Ders bitti herkes indi bende indim ama sıkılıp sınıfa çıktım Burcuda yemek yiycekmiş.Kapıdan içeri daldım allah!!! Ayaz. "Önüne baksana be ". "Ne ne ne yeni gelene de bak sen ". Sınıftakilere dışarı çıkın ve kapıyı kapatın dedi.İki bileğimden yapışıp beni kapıya dayadı. Gözlerimiz birbirine deydi ,gözgöze geldik ve o anda dudamda bir sıcaklık hissettim bir dudak daha. Kaçmaya çalıştım ama bana " sakin ol bebeğim devam et "dedi oha be.Bir tekme attım daha öpemeden uzaklaştırdım. " Noluyo bee ben diğer kızlar gibi orospu değilim beni onlarla karıştırma " o anda yine kapıya dayadı ellerinde iki tarafa açıp kapıya koydu ellerini o anda bi ses." aç be şu kapıyı sen kimsin aç kapıyı dedim " ."ama ayaz kimseye açma sizde girmeyin çıkın gidin dedi" ve çatt!!!! Ben yerdeyim Ayaz üstümde." Ayaz noluyo " "Buse yok birşey kız yapıştı bana yoksa yok bişey hem sana ,hesapmı vercem ben" " lan , zübbe ,şerefsiz sen yapişmadınmı bana ,geldi öpmeye kalktı beni " . Ayaz beni itti çölme taktı beni yere düşürdü ama varya dövüş sanatları öğrenirken ve yarışmada kaç milyon kişinin önünde ve en sevdim şey adına yemin ettim yani oradaki herkes. Öğrendiğimiz şeyleri saçma sapan kullanıp kavga etmiycez diye yoksa varya. Bir çocuk gelip elimi tuttu kaldırdı." Ayaz fazla olmuyormusun kız yeni geldi" ."iyimisiniz" o anda düşündüm acaba niye bana iyilik yapıyo? " kalktım "evet" "mala bak ". " Buseeee yapmasan diyorum". " sanane Poyraz avukatımısın " ayağa kalktım ve kıza bi tokat attım. "Kızım biz yetimhane çocuğuyuz çok pis dalarız senin gibilerine acımayız" Ayaz bana vuracaktı elinden tutup tekme attım. Bide Ayaz "BEDBOY" olacak vicut çalişacak. Buse ,Ayaz ve diğerleri anırmaya başladılar gülüyolarmı anırıyorlarmı belli değil. Ben hızlı adımlarla oradan uzaklaştım." Cansu Cansuuu Cansu bi bakarmısın Cansu dur bi ya" Poyraz peşimden koştu kolumu tuttu ve sıkıca sarıldı. Bana baktı ve bir daha sıkıca sarıldı ama ne sıcaklık. "Cansu iyi misin". Ben o anda çakmıştım benim sevdiğim çocuk sensin ama nası olurda tanımadım."Cansu iyimisin dedim ama " " heh şey iyiyim sadece dalmışım" ." Cansu sen yetimhanede mi kalıyorsun ?" ." evet " "HIM üzüldüm". "Sakın bana üzülme ve acıma sakın" . Senin annen baban yokmu nerdeler?" " bilmiyorum kendimi bildim bileli yani 5 yaşımda verilmişim"."Bi dakika bi dakika Poyraz Seçkin deyilmi" " Evet " "Ayazla alakan bile yok, zaten seni tanımıyorum ama Ayaz manşetlerde sıksık ,gündemde senin olduğunu bile bilmiyodum okulu bile kızlara şöyle anlatıyorum: Okulun adı SEÇKİN, kolej yannız işte okulun adı okul sahibinin soy adı, oğluda aynı okulda. AYAZ SEÇKİN ünlü iş adamının oğlu okulun sahibide annenesfelan diyorum ama gerçekten alakanız yok zaten enson Poyraz Seçkin LÖSEVE yardım etti diye duymuştumda oradan biraz hatırladım"." hı evet, zaten 1 yaşında beni evlatlık edinmişler öz kardeş deyiliz". " belli zaten ama ben Ayaz ve Poyraz isimlerini benzetiyorum da biraz ondan kardeş sandım sizi"."hımm"."sen çok iyisini Poyraz"." saol Cansu sende".Ama varya Poyrazı ben nası tanımadım ki ay çok tatlı aşkım ya. Anneler böyle şeylerde doruyomuşta bizim haberimiz yok." ya heralde Ayazla Buse'nin arasını bozdum Poyraz demi" " ya aman boş ver zaten onlar hep öyle sen canını sıkma neyse ben kaçar baybay" " bay".
Şiirle aram varya ona yazdım bile.
Gökyüzü mavisi gözlerin.
Güneşin bizi ısıttığı gibi ,
Isıtan bi kalbin var.
Sen benimsin ,
Sen benim tek kalbimsin.
Bunu sana okumak isterim .Ama varya Buseyle şimdiden kavga etmeye başladık derken birden ıslandım sanki yağmur yağmaya başladı ama damla damla değil. Kıyafetim ıslandı südyenim felan belli oluyor. Saçlarım önümde vücuduma yapişmiş elbise, yani o anda o kadar sexsi oldumki. Arkama baktığımda Buse ve yanındaki domuz Tuğçe. Poyraz gördü ve dondu bana bakakldı gömleğini çıkartıp benim üstüme attı yani beni sardı ve bana sarıldı aynı zamanda öyle bi sıkı tutuyoki benim Buseyi döveceğimi biliyor. Herkes anırıyo mal mal gülüyolar ooooo çekiyorlar Piç Ler ve orospular. Buse piçi birde fotorafımızı çekti. Poyraz o anda beni kucana aldı
ve götürüyo ben çabaliyorum çünkü bırakırsa dalıcam o piçe. Aslında Poyrazdan kendimi kurtarırım ama ben ona kıyamamki yani zaten kurtulmak isteyende yok indirdi beni geldimiz yerde bir sürü resim vardı." bura nere ve kapıyı niye kitliyosun" ." ya korkma ben sapık değilim kimse gelmesin diye kitledim ve burası resim atölyesi Kaan benim kankam ona söyledim oda bana ve sana gömlek getirecek Tuğçe Kaanı seviyor. Sana pantolon getircek kaç beden giyosun"."benmi, kaç beden ,34 beden "." oooo, bu gün okul çıkışı boxa gidiyorum gelsene "." hım şey ama "." ben izin alırım"."Tamam o zaman geliyorum Kaan kim???". "Kankam " Sormamın nedeni Burcu onu seviyo.Kaan kıyafetleri getirdi üstümüzü deyiştirdik zaten son ders. Okuldan çıktık Poyraz beni ve Burcuyu arabasıyla Yetimhaneye getirdi yukarı çıktık Poyraz izin aldı ." Poyraz ,beni bekle giyinip gelcem "." tamam". Üstüme yeşil siporcu atleti giydim altima kısa şort giydim oda siyahtı üstümede salaş bi kazak aldım giydim aşşağıya indim." oha ço çooo çok sexsi ve güzel olmuşsun "." saol gidellimmi". Arabadayken saçımı ev topuzu yani danık topuz yaptım. Geldik o da üstünü değiştirdi sadece altına şort giymiş ama üstünde kaslarından başka bişey yoktu. Eylendik,ama çokkkk eylendik yetimhaneye giderken konuştuk." benden de iyisini Cansu" "saol çünkü Antalya birincisi olduğumdan dır"." hadi canım" " gidince bak" "bu arada birşey diycem ama kızmak yok"." tamam" "video nu çektim" ." izleyyimmi bi ona göre karar vercem ". İşte izledim felan güzel olduğu için sorun yok. Beni bıraktı, odama girdim. Burcuda hemen soru soruyo ne oldu ne yaptınız. Ben bir yandan anlatıp bir yandan kıyafetlerimi asıyor geceliğimi giyyorum. Ayağımda puf puf tavşan , salaş topuz mavi ve yeşil gecelik. Bide cumartesi ,pazar çalışıyorum oradan aldığım paralarla kendime kahve makinesi ve kahve aldım. Elimde de fincan da kahve. Konuştuk bilgisayarda , telefonda gezindik. Yarın tatil ama iş başı saat 10 da kalkıcam. Mesaj geldi Poyraz dan napıyorsun diye bende iyiyim dedim. Yarın napıyosun işin varmı diye yeniden mesaj attı bende yarın çalışıyorum dedim oda tamam dedi. Ama içimde bi his var. Garip bi his...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI İZLER
Science Fiction1 Adam 2 karısı ve 2 kızı. Kızları yıllar sonra aynı okulda. Aynı erkeği sevmek durumundalar. Cansu'mu alacak Ayazı Yoksa Zengin zübbe Buse'mi . Cansu, Burcu . Buse, Tuğçe. Ayaz, Poyraz Sen ışıl ışıl tertemiz ve bembeyaz hayatında key...