4.BÖLÜM

12 1 0
                                    

Yannız ben onu dövdüm ama o okulda olduğu için kurta dönüşmemiş. Garip bi his var içimde. Sonra camdan tık tık diye ses geldi. Poyraz allahallah niye geldi acaba ,camı açtım kolundan tutu ve sırtına aldı atladık. "Cansu geliyorlar o yüzden artık benle kalacaksın" " niye, neden,niçin kim geliyor" "boşver sus ve sesiz ol" hızlıca koşuyoruz ama o kadar hızlıki. Yanımıza 1 kişi daha geldi yanımıza o kadar hızlıyızki. Arkadaşı herhalde konuştuklarını anlamıyorumki rüzgarın sesinden. Bi eve geldik ve beni indirdi hiç bişey söylemdi odamı gösterdi ve kapıyı kapatı çıktı.Gözümün önüne Ağaçların arasından geçişlerimiz geldi. Ve çat kapı açıldı Poyraz "ne bu arada dolapta kıyafet var ve korkma burda güvendesin kurtkadınım" otları kurcalerken bi kitap buldum İçin den bi şey düştü orda Eren yazıyordu acaba Eren kimdi?...
Ama arka sayfasında Eıren yazıyo karmaşık.Kapı çaldı bende "girr" dedim. "Poyraz senmiydin" "başkasını bekliyosan ben çıkıyım" "yok gel yanıma otur bu kağıtta ne yazıyo Eren kim" " aaaa şey Cansu benim adım Eıren miş ama Türkiyeye gelince Eren olmuş ama Ayaz ismine kardeş Poyraz olur deyince adımı Poyraz koymuşlar" " anladım Eren" " Cansu seni sevi..." derken Erenin dudağına yapıştım öpüştük ben onu çok seviyorum " bende Eren bende" dedim ve öpüşmeye devam ettik taki kapı tıklatılana kadar. "Girr" dedim ama biz hemen ayrıldık. "Merhaba Cansu hoşgeldin kendimi tanıtıyım ben Bella ama Ela oldum sen bana Ela de canım akşam tanışcaktık ama ben sabredemedim" " olsun iyi oldu memnun oldum akşam görüşürüz canım" " baybay" Ela çıktı Poyraz ay pardon Eren elimi tutup seni seviyorum dedi. Bendeee diye bağırdım oda eliyle ağzımı kapattı sonra yanağımdan öptü ve "akşama kadar çıkma ben çagırcam seni AŞKIMMM! " " tamam aşkımm" ben dinlenmek üzeri yattım.

SAKLI İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin