Yarın sabah altıma siyah tayt üstüme mavi gömlek ayğıma siyah babet. Saçımı da düzleştirdim. İş yerine otobüsle gidiyorum .Restorantta servis yapıyordum bide baktım Poyraz. " kalk Cansu gidiyoruz "." hayır çalışıyorum" Kucana aldı beni arabaya bindirdi hiç konuşmuyo soru soruyorum ama cvp yok. Deniz kıyısına getirdi. Orda piknik yaptık. Eylendik eylendik eylendik. Eve geldim yani yetimhaneye getirdi bıraktı beni. Akşam 12 gibiydi. Mesaj attı bende ona mesaj attım. "Nabıyosun " "iyiyim" o anda offfff!! Şarjım . Sıçıyım şarjım bitti. Bi çığlık sesi geldi. Herkes kapılara koştu ben koridora çıktım " noluyo " diye çığlık attım aynı çığlık koridorun sonundan geliyordu oraya koştum anam Ece deyilmi o bi tanede çocuk var. Ece bana "cansu yardım..." ben anladım olayı Ece'nin sevgilisi Ece'ye tecavüz edecek ama ben izin vermem. Çocukta bıçak var. Takla açarak eline vurdum çocuğun elindeki bıçak yerde tam kaçarken ellerimin üstünde yine takla açtım ve ayaklarımla sırtına tekme attım yere düştü ama hemen kalktı.1,2,3... bi yumruk bayıldı. Polisler geldi bizide ifade almak üzeri götürdüler. Gece 3 ,geldik yattık ama Ece'de bizim odaya geldi yere yatağını serdi orda yattı anlıyorum kız korktu ama birazda orospuluğu kessin sonra böyle oluyor.Neyse derken benim en nefret ettiğim ses tabikide alarım. Kapattım ve kafamı yeniden yastığa koycam derken benim tatlı aşkım, minnoşum Hafize teyze o güzel sesiyle bizi uyandırdı. " kızlar kalkın hadi kızlar". Kalktım kıyafetimi giydim yarım elbise altımada şort saçımı at kuyruğu yaptım ayağıma siyah dolgu topuk. Omzumada çantamı aldım. İş yerine gidiyorum kapıdan içeri girdim müdür orada elinde bi kağıt ve kibar bir şekilde "kovuldun ve bu adrese git biri seni işe almış". Tahmin ettim ama müdür cırtlak bi sesle kovuldunnnnnnn!! derdi ya "adrese bakabilirmiyim"." heh tabi hanım efendi"." noldu ya gelirken kafana bir şeymi attılar"." ben sana gösterirdim ama neyse"." ne diyon yaşlı bunak" dedim ve dışarıya çıktım. O adrese gittim gitmesine ama holdink felan vardı. Oda numarası blok ismi yazıyordu. Girdim içeri kapıyı açtım. Poyraz beni arda bekliyormuş ve onun ofisiymiş. "Merhaba Cansu hoş geldin" deyip kucakladı. Bende onu kucakladım ama bir şey hissettim kalbim hızlandı kızardım çünkü ben ona aşık olmuştum."otursana" "saol beni niye çağırdın" "şey burada çalışmanı ve bana sekretelik yapmanı istiyorum" "şey beni ama ben bilmemki" "sen evet dersen senle her detayı konuşcaz anlatıcam sana" "iyi o zaman neden olması teşekkür ederim yüzünü kara çıkartmamaya çalışıcağım" "bende beni kırmadığın için teşekkür ederim " "sen hiç teşekkür etme bence sen bana bu kadar iyilik yaptın ben bunları nası öderim" "ilerde öğrenirsin" " ne anlamdım neyi..." "ya tamam biz derse başlayalım" bana her her detayı öğretti bende bidaki Cumartesiye başlıycam. Poyraz çok tatlı bi çocuk iyi en önemlisi ona aşık oldum. SENİ SEVİYORUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLI İZLER
Fiksi Ilmiah1 Adam 2 karısı ve 2 kızı. Kızları yıllar sonra aynı okulda. Aynı erkeği sevmek durumundalar. Cansu'mu alacak Ayazı Yoksa Zengin zübbe Buse'mi . Cansu, Burcu . Buse, Tuğçe. Ayaz, Poyraz Sen ışıl ışıl tertemiz ve bembeyaz hayatında key...