5.BÖLÜM

20 1 1
                                    

Akşam gelmeye başladı ben heycanlandım çünkü Aşkım'ın ailesi ile tanışıcam heycanlıyımda ne yapacağımı bilmiyorum off hep böyle oluyor hep heycanlanıyorum napcam acaba ya. Dolabı açtım altıma şort üstüme askılı siyah bişey giydim onun üstüne Şal aldım saat 5 sabahki kitaba baktım KURT HAKKINDA VE GELİŞTİRME yazıyo aldım elime ve okuyordum ki kapı çaldı "haytım hadi gel seni bekliyorlar aşğada" " gidelim aşkım ama ben heycanlanıyorum napcam " " aşkım hepsi çok iyidir heycanlanma " dedi ve elimi tuttu. Aşağaya iniyorduk elim Ayağım titremeye başladı. İndik hepsi bir ağızdan hoşgeldin diye bağırınca çok hoşuma gitti.Elayı tanıyordum yeniden kucaklaştık. Jek ile tanıştım yani Cenk " merhaba Cansu " "merhaba " "Poyraz başka yokmu" " var bi tane Tonny'de o nerde aşkım bunlar ikiz Toprağın ikizi de karşı takımda bi kişi daha vardı abimiz öldü aşkım" oooo "siz sevgilimisiniz Ela ve benim gibi" "siz sevgili misiniz" "yok" "ama Cenk öyle dedi" " evliyiz" ne kadar güzel" yemeğe oturduk aklıma Burcu geldi "aşkım Burcu" " AA evet al ara" aradım ve burcu ya tarif ettim gel dedim oda tamam dedi. " şey ben Burcu yu çagırdım sorun olurmu" " yok canım Eren yarın gidip Cansu yu ve Burcu yu Cenk ve ben üstümüze alalmki bizle kalsınlar " "AA evet ya saol Ela" Burcu geldi herşeyi anlattım ve yemğe oturduk yeniden o arada Toprak geldi ona da anlattık. Ben Poyrazla kff yani Eren le aynı odada kaldık evli çiftler zaten kendi odasındalar Burcuyla da Toprak aynı odada kaldı zor ikna ettik. Sabah kalktık ohha bi baktım Eren benim yanıma yatmış öyle uyumuşuz ama hiç çaktırmadım ona doğru döndüm dudagımı dudağına koydum. Uyandı beni kucağına aldı ve kahvaltı ya indirdi ohha bi baktım Burcu ve Toprak sevgili olmuş oha ama iyi oldu neyse yemeği yedik hazırlandık yetimhane ye gittik Ela ve Cenk bizi üstüne aldı. İşlemler bitti eve döndük Eren beni çalıştırıyo.Çalıştırırken ikimizde yere düştük ben alta o benim üstüme. Sonra göz göze geldik öpüştük ama öyle tutkuyla öptükü. Ovvşett. Aşkım ya. O arada Burcu ve Toprak geldi."selam iki aşık napıyonuz" " iyiyiz ben aşkımı çalıştırıyorum siz napıyonuz" " iyiyiz elele gözgöze geziyoruz işte napak " "AA aşkım çalışmaya devam tamam aşkımmm" Cenk gilde geldi ekip tamam altımızda çalışıyoruz. Akşam oldu Burcu çatalları getirirken ayağı takıldı ve yere düştü çatal karnına girdi. Toprak koştu ve " aşkım seni seviyorum o yüzden beni affet dedi ve " ısırdı aramıza bi dişi kurt daha geldi. Ben sağ kolumun tam kas kısmını hep saklıyorum çünkü orda ısırma izi var Poyraz beni kurtarırken ısırdı o izi saklıyorum ve ömür boyu saklıycam. Yani bu benim SAKLI İZİM...

SAKLI İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin