Ben Açelya...Açelya Aclan ünlü iş adamı ve - mafya olduğunu yeni öğrendiğim-Arkan Aclan'ın biricik kızı...
Ama artık öyle olmayacak... Çünkü ben katil bir baba istemiyorum... Onun katil olduğunu öğreneli tam bir sene oldu. Babamın yaptıklarını öğrendiğim de gitmem gerekirdi. Ama yapamadım annemi burada bırakmadım. Ancak, babamın yaptıkları yüzüme tokat misali çarparken burada kalamam... Otopark da duran arabamın yanına gidip kapıyı açtım. Arabaya binip çantamı yan koltuğa fırlatıp yola koyuldum. Zaten önceden okula kayıt yaptırıp ev tuttuğum için fazla sorun yasamayacagim. Arabayı kullanırken aklıma babamın öldürdüğü genç adam geldi. Duyduğuma göre bir ailesi varmış ve canından çok sevdiği erkek kardeşi o adamı neden öldürdüğünü biliyorum çünkü o adam rakip mafyalardan olduğu için hayatından oldu. Babam kim bilir daha kaç kişinin canını aldı. Ama adam öldükten sonra yerine kardeşi geçmiş. Babama birkaç kere neden öldürdüğünü sordum ama beni her seferinde başından sağdı. İZMİR'E giriş yaptığımda hayatımın nasıl geçeceğini düşündüm ama eski hayatımdan daha iyi olacağı kesindi... Babamın beni bulamaması için evimi merkeze çok da yakın olmayan bir yerden tuttum... Okulum da " KARAL LİSESİ" evin anahtarını cantamdan çıkarıp kapıyı açtım. İçeri de sadece eski kiracılardan kalma duvar saati vardi. Bavulumu kapının yanına bırakıp alışveriş için dışarı çıktım. Arabaya binip yola koyuldum. ATM'ye geldiğim de arabadan inip hesabımdan biraz para çektim. Yine arabaya bindim. Mağazalardan ihtiyaçlarımı alıp çıktım. Mobilyaları kendim eve götüremeyeceğim için mobilyaları ben eve ne zaman gidersem o zaman getirecekler. Ev için mobilyaları aldıktan sonra yiyecek bir şeyler de aldıktan sonra okul Kıyafetleri etek ve gömlek olduğu için onları da aldım nasil olsa yeni bir hayat başlıyor. Alışveriş merkezinde düşüncelerimle konuşup yürürken birine carpmamla kendimi yerde bulmam bir oldu. Çarptığım kişi bir kız olunca ' ne kadar da sert çarptı' diye düşünmeden edemedim. Ayağa kalkmaya çalışırken" ben gerçekten çok özür dilerim, yani bilerek olmadı yani bilerek olması için benim seni tanımam lazım yani ben dalmışım ondan"
Kendini suçlu gibi savunmaya çalışması kıkırdamama neden oldu. Ayağa kalkıp
"Senin bi suçun yok ben önüme bakmadığım için oldu,kendini suçlama" diyip yerde düşmüş olan alışveriş paketlerimi alıp kıza elimi uzattım.
"Ben Açelya" dedim , onun da bana elini uzatmasını beklerken. Kız fazla stres yaptığı için ilk başta elime bakıp, sonra da gülümseyip " bende Tuana tanıştığımıza memnun oldum." Diyip elimi sıktı. Bende karşılık olarak ona içtenlikle gülümsedim. "Sana Özür amaçlı kahve ısmarlayabilirim" diyip eliyle karşıdaki cafeyi gösterdi. Tuana'ya olur anlamın da kafamı salladım. Cafe'nin önünde ki masalarıdan birine oturup birbirimizi tanımaya çalıştık.
"Burda yeni misin, yani bu şehre yeni mi geldin" diye bir soru yönelttiğin de " evet, yani aslın da buraya ailemle sık sık gelirdik ama ben buraya tek geldim, Karay lisesine başlicam, sen?" Dedim. "Ben de orda okuyorum, buraya geleli de 6 sene oldu, yani buraya adım gibi bilirim diyebilirim" dedi. Ona gülümseyerek kafamı salladım. Biraz daha bir birimizi tanıdıktan sonra kalkmak icin çantamı aldım.
"Ben artık kalksam iyi olur" diyip garsondan hesabı istedim. Garson hesabı getirirken " Tuana ben, tanıştığımıza memnun oldum okul da görüşmek üzere"diyip garsonun getirdiği hesabı ödedim ve kalktım. "Bende tanıştığımıza memnun oldum, yarın okul da görüşürüz diyip yerinden kalktı. Ben de alışveriş paketlerimi alıp alışveriş merkezinden çıktım. Arabama binip evin yolunu tuttum. Tuana gerçekten iyi birisiydi. Gözlerinden masum olduğu anlaşılıyordu.
Evin önüne geldiğimde arabamı park edip arabadan indim. Evin anahtarını cantamdan çıkarıp kapıyı açtım. Saate bakıp, Mobilyacılari aradım. Mobilyacılar yarım saat içinde burada olacaklarını söylediler. Bende o zamana kadar aldığım yiyecek ve içecekleri mutfağa taşıdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçtim
Teen FictionPRENS DEĞİLİM AMA PRENSESIM OLUR MUSUN?¿ Diyen bir adamdan en fazla bu kadar romantiklik beklenirdi diye gecirdim icimden. Ama sonuna kadar onun PRENSESIN olurum... "EVET ARAS SENIN PRENSESIN OLURUM" DIYE BAĞIRARAK BOYNUNA ATLADIM.....!!!