ELA KRALLIK

124 9 2
                                    

Uyandığımda asil bi odadaydım.Ölüm perisi olduğumu nereden öğrendikleri hakkkında hiçbi bilgim yoktu ama sanırım o 2 muhteşem gözlü çocuk doğru söylüyordu.Devasa kapıyı açıp koridora çıktım.Tanrım hayatımda gördüğüm en büyük yerdi sanırım.Bir bina kadar büyük koridorda yerde asil bir kırmızı halı vardı.Avizeler sallanmalı ve ihtişamlıydı.Çoğu kapının önünde nöbetçiler vardı.Yaklaşık 7 dk sonra korıdorun sonuna geldiğimde altın korkulukları olan merdivene vardım.Heryer tablo ile kaplıydı.Merdivenden yukarı çıkmaya başladım.Heryerden asillik akıyordu.Arkamdan bir gücün cekmesiyle kendimi koridorun başında buldum.SANİYELER İÇİNDE.

-''Ne boklar dönüyor burada bu koridorun tam 7dakikada anca sonuna gelmiştim.Ve saniyeler içinde başındayım.Cidden mi?''

-''Oraya çıkmana kim izin verdi aptal kız''

-''Birinden izin almam gerektiğini düşünmüyorum?''

-''Gercekten mi?Sadece koridorunu 7 dakikada yürüdüğün bir sarayda başıboş dolaşmayı bekliyorsun?Odana git tiny kız''

-''Onları görmek istiyorum''

-''Kimleri''

-''Zack ve Harold'ı.Onlar beni buraya getirdi.''

-''Dua etki Zayn ona Zack dediğini duymasın''

-''Zayn yada Zack ne farkeder''Biranda boğazımda hissetiğim sivri şeylerle bir anda reflex olarak yere çöktüm.

-''Sen hangi ara buraya geldin?Lanet olası bi hızınız var''

-''Zayn bu kızı buraya neden getirdin.Akşam yemeğim olmalı''

-''Louis sakin ol.O bir banshee ve telekinezi seyi yapıyor''

-''Zayn senin onu coktan öldürmen lazımdı.Nasıl dayanıyorsun?''

-''Küçük fazla küçük açıkcası tay birini ciddiye alamam Lou''Bunlar cidden kafayı yemişler.

-''Bak sana ne diye hitap edeceğimi bilmiyorum ve neden burda olduğumu.Sadece kuralları anlat ve ona göre bir seçim yapayım''

-''Louıs onu odama getir''

-''Kendim gelebilirim''

-''Yapma ama Tiny korıdoru 7dkda yürüyorsun sarayın en üst ve en büyük odasına cıkman 5 saatini alır herhalde.''dedi adının louis olduğunu öğrendiğim yaratık.Gözlerimi devirip kendimi ona bıraktım ve göz acıp kapayana kadar varmıştık.Zack yada Zayn kıpkırmızı ve altınla süslenmiş tahtında ve yine altın olan gücü temsil eden tacıyla oturuyordu.Burası aklı almayacak kadar büyüktü cidden fazla BÜYÜK.Normalde korkardım ama bana zarar vermeyeceğini anlamıştım.Ne istediğini dinleyecektim ancak bu korkmadığım anlamında değil.Gercekten korkuyorum.

-''Bak Jade.Ben bu gördüğün sarayın,bulunduğun Holy City'nin ve Gezegenin sahibiyim.Ve sen şuan dünyada değilsin.Veronicadasın.Benim gezegenimde.Etrafında görüp görebileceğin en güçlü varlığım.Benden üstü yok bu yüzden ben ne dersem o olur.Ve bana Vampir Kral derler ama benimle iletişim kurduğunda Kral Malik diyeceksin herkes gibi.Şimdi beni iyi dinle çünkü en ufak failinde Kutsal çeşmeye gidersin.Ve emin ol orası hiçte masum biyer değil.Sen bir banshee'sin.Ve telekinezi ile alakan var.Bunu sende biliyordun.Doğaüstü güçleri olan insanlar Dünya'dan alınıp buraya getirilir.Ve burda yaşarlar çünkü sizler yani doğaüstü güçleri olan varlıklar Veronica'ya aitsiniz.Dünyayla yapılan anlaşmamızda sizi alıp kendi gezegenime getirmem problem değil.Ve emin ol anlaşma olmasa bile bana kimse karışamaz.Herneyse burada sizler türlerine göre belirli şehirlere ayrılırsınız.Mesela en bilindik kurt adamlar.Black Pow sehrinde yaşar.Belli düzenleri vardır.Sen bir ölüm perisisin sende Scream City'de yaşayacaksın.Sarayda belli kısımlar vardır.Baş savaşcılar,savaşcılar,dövüşcüler.okçular ve daha birsürü.Tam 2 ayda bir her sekil-değiştirici cinslerinden kademe atlayan bu kısımlara tayin olur.Ve en yüksek kademe baş savaşcılardır.Eğer scream city'de iyi çalısırsan 2 ay sonra kademe atlayıp zihinsel savaş kısmına geçiş yapacaksın.Orasıda 2.kademedir''Duyduklarımı sakince sindirmeye çalışmıştım.Ama hala şok içindeydim.

Rebirth(Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin