Tevafuklar Bulsun Bizi

206 24 3
                                    

.
.
Bazı rastlantılar vardır hayatta, hiç beklenmedik bir an da karşınıza çıkan. Belki sadece on saniyedir gözlerin birbirine değmesi. Ama sizin hayatınız o on saniyede takılı kalır, o on saniyede asılı kalır. Saatler geçer, haftalar belki aylar.. Ama o an da kalmışsınızdır. Sizin için zaman kavramı silinmiştir artık. O an da karşınıza çıkan gözleri düşünerek, size yüzyıllarca yetebilecek olan hayaller bile kurarsınız dua ardlarında..
.
Bazı karşılaşmalar vardır. Biri girer hayatınıza ansızın. Belki sadece gelip geçen bir misafirdir hayatınızdan 'an' süresince.. O geçer gider de izi kalır sizde. Yüreğinizde gözlerinin izleri.. Düşünsenize. Bir film sahnesinin içinde gibisiniz veya bir romanın kahramanısınız.. Sanırsınız ki sadece film veya kitaplarda olur böyle şeyler. Yanıldığınızı anlarsınız.. 'An'da görülen bir çift göz size hayatın en mükemmel filmini yaşatır. Yaşatırmış, yaşatabilirmiş anlarsınız. .
Bazısı buna 'tesadüf' der. Yani kendiliğinden oldu her şey. 'Kendiliğinden..' Ne kadar şuursuz bir kelime.. Bizim yaşamımızda tesadüfe yer yoktur. 'Tevafuk' vardır. Yani herşey O'nun istemesiyle gerçekleşir. Onu sizinle karşılaştıran hayat değil, ALLAH'tır. Nerden bile bilirsiniz ki belki de O, o gözleri sizin karşınıza sizi günahlardan korumak için çıkarmıştır. Bir ömür tek bir göze takılı kalıpta, diğer tüm gözlere kör kalasınız diye.. Sizi o gözlerle imtihana tabi tutacaktır belki de. Belki sizin o gözleri bir ömür aramanızı istiyordur ya da helalinize kavuşana kadar.. O isterse an süresince gösterir size huzuru.. Sonra bir dua oluverir belki bir daha hiç karşılaşmayacağınız biri için akar gider dilinizden gönlünüze "tevafuklar bulsun bizi" sözleri..

Bir Garip GünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin