İçimdeki Korku 1.bölüm:Peki ama ne?

27 1 0
                                    

Saat 2.30 dışarıdaki bütün ışıklar kapanmıştı ve sadece baykuş sesleri vardı.İçinde bilmediğim bir korku.Bu sitede benim bilmediğim tuhaf şeyler vardı.En iyisi eve gitmekti.Derin bir nefes aldım ve yürümeye başladım.eve vardığımda hemen içeri girip ışıkları yakmak istedim.Yakmaya çalıştım ama hiç bir ışık yanmıyordu.Korkuma bir korku daha eklenmişti .Görebildiğim kadarla yetinerek yukarı çıktım.
Kendimi öylecesine yatağı bıraktım ve uyumak istedim.Ama içimde uyumamı engelleyen bir korku vardı.Peki ama neydi ???
Üstüme bir pike aldım ve bir sağa bir sola dönerek uymaya çalıştım.Bir türlü
uyuyamıyordum hiç bir şey yapmayıp beklemeye devam ettim.Sonunda yavaş yavaş esnemeye başlamıştım.Ardından hiç farkında olmadan uykuya dalmışım.
Ertesi sabah hiç bir şey olmamış gibi davrandım.Saat 14.45 de Başkan'ın yanına gidip bu sitede neden herkes erkenden eve gidiyor diye sordum. Başkan hiç cevap vermeden yoluna devam etti. Başkan yardımcısı da aynısını yaptı. En iyisi kendim bulmamdı. Gece saat 3.00 da hazırlandım ve siteyi dolaşmaya başladım. Korkudan hep aynı yerleri dolaşıp duruyordum. Sonunda bunu fark ettim ve başka sapaktan girdim. İçindeki korku bir kat daha artmıştı.etrafta sadece ben ve karanlık . Bu gezintiyi yarın tamamlamaya karar verdim ve evin yolunu tuttum. Eve giderken içime başka bir korku daha geldi ama bu korkunun ne korkusu olduğunu biliyordum."ölüm korkusu"ama bir sorun vardı . Neden böyle bir duygu hissetmiştim?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki KorkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin