Multimedya'da Sude ve tayfası
Bölüm şarkısı Jessie J - Price Tag
Iyi okumalar :*"SELİİİİĞĞN!"
"Ya ne böğürüyosun kulağımın dibinde fare boku!"
"Kalksana oğlum iki saat."
"Sen beni sabahın ikisinde kaldırdın yani !?!"
"Ahaha Selin saat öğlen iki kanka."
"NE?!?!Ya genelde ben seni böğürerek uyandırırdım n'oluyor yaa?"
"Akşam kafan güzeldi zaten ondan heralde."deyip kıkırdadım.
"Okşom kofon gozoldo ondon horoldo...Aaa akşam demişken o bara bu akşam da mı gitsek."
"Ahaha tabii ki HAYIR!"
Kafan güzel galiba knk"Niye kız?..Hem zaten dün onları göt etmiştin yani şimdi bu akşam gitsek son hallerini görsek fena mı olur?"
Aslında mantıklı lan.Selin ilk kez mantıklı konuştu.Vay anasını,imkansız da gerçekleşebiliyormuş demek.O kadar emin olma bazen imkansızlar da gerçekleşir.
Töbe bismillah."Tamam lan hadi...GİTMEYELİM!"
Dememle beraber bu mal çok pis göt oldu.
Smoke weed every day"Gel hadi iddiaya girelim."
"Ne hakkında?"
"Şimdi zaten Ozan da gelmek istemez o yüzden biz Can la siz de Ozan la bir takım olacağız.Sonra yoldan geçen birini durdurup savunmalarımızı yapacağız o kişi ne derse o olacak.Var mısın?"
Allaah çok pis hırs yaptım şuan.
"Tamam lan.Gel yapalım."dememle Selin sırıtmaya başladı.Sonra üstümüzü değiştirip aşağı Ozanların yanına inip olayı anlattık ve yapmak için dışarı çıktık."Aha bir teyze geçiyor oradan ona soralım."dedi Can ve teyzenin önüne atladı.
"Ay yavrum ne yapıyorsun töbe yarabbim?"
"Güzel ablam bize iki Dakika'nı ayırabilir misin?"
"Tabi çocuğum."
"Heh teyzecim şimdi biz bu sarışın arkadaşla dışarı çıkıp eğlenelim diyoruz ama bu uyuz arkadaşlar inat ediyorlar gelmeyeceğiz diyorlar.Onlar da gelsin di mi teyze?"
Teyze ben ve Ozan'a dönüp konuşmaya başladı."Yavrum hazır gençsiniz keyfini çıkarın yaa.Biz gençliğin kıymetini bilemedik siz bilin be.Hey gidi günler heey.Az gönül yakmadım ben...Neyse siz de gidin nereye gidiyorsanız hadi."
Lan bildiğin sevap işledik yanlız yaa.Gençliğine döndü kadın aq.
"Eee biz kazandık hadi hazırlanın kaybedenler."deyip Can ile yumruk tokuşturdular.
"Yaw Oziş kaybettik yaa."
"Valla kaybettik Sudiş."
Evet canlarım biliyorum kısa oldu ama en yakın zamanda size uzun bir bölüm yazacağım.Merak etmeyin yani.Don't worry.
Hadi öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Belası
HumorAslında her şey Sude'nin arkadaşları ile gittiği bir barda zorunlu olarak orada çalan grupla beraber şarkı söylemesiyle başladı... ~~~ "Hanımefendi lütfen sahneye çıkar mısınız?" "Yaw çıkmıyorum kardeşim." "Pardon da siz girmeden önce yazıyı okudun...