"hadi arya! Daha ne kadar cevabını bekleyecez?" dedi arda. Gözlerim etrafta dolaştığında çağların ardaya sinirle baktığını fark ettim.
"cesaretlik! " diyerek cevap verdim daha fazla bekletmemek için." yarın ben bir ev ayarlayacağım, seni orda tek başına bırakıp biz geri dönecez. sen ne yapmak istersen onu yaparsın,ama evden çıkmak yok. "diye açılama yaptı arda.
" tamam kabul ediyorum. " o kadar korku filmi izlemiştim ordan çıkacağımı biliyordum. Bakışlarım çağlara döndüğünde yine aynı şekilde ardaya bakıyordu.
" neden öyle bakıyorsun dostum? " diyerek tek kaşını kaldırdı arda.
" yok bişey. " diye tersledi çağlar ardayı. Arda memnuniyetle gülümsedi.
Günün geri kalanını arda bana laf sokarak, Çağlar ona küfür ederek geçirmişti. Sara ve efsun alış veriş yapmak için yanımızdan ayrılacağı sırada bende onlara birlikte kalkıp eve gelmiş abimin dırdırını çekmiştim. Tabi ondan önce annemin "nerde kaldın? Ne kadar başı boşsun, biraz ailen ile vakit geçir" lerinden sonra kafamı şişirme sırası abime gelmişti.
Akşam babam geldiğinde masaya geçip, onu beklemeye başlamıştık.
"neler yaptınız bakalım? " babam yine laf olsun torba dolsun, masada ses olsun diye aynı soruyu sormuştu. Geç kalmadan annem cevap verdi her zamanki gibi.
" büyük bir suç davası geldi bugün, tüm gün onunla uğraştım. " annemin bıkkınca söylediği şeye abim dehşetle bakmıştı.
" hangi dava? " diye sorarak bütün dikkatini ben hariç herkez anneme ve vermişti.
" cinayet. 18 yaşında bir kızın sevgilisi tarafından uçurumdan atılıp, intihar adını aldığı idda ediliyor. Katil bu suçtan ne olursa olsun ucuz yırtamaz, darp ve tecavüz edildiği de öne sürülüyor. Müebbet yiyebilir." annem sözlerini bitirdiğinde abimin ve babamın gözlerindeki korkuyu fark etmiştim ama buna anlam verememiştim. Babam profesör doktordu insanları öldürmek değil, yaşatmaktı işi. Abim desem! O her cinayet haberi gördüğünde ağza alınmayacak küfürler ederdi.
"kim olduğu bulundumu peki? "diye sordu babam, gözlerini kaçırarak.
" hayır, ama polis listesinde çok ünlü birisi heran yakalanabilir. " abim izin isteyerek masadan kalkmış, yukarı çıkmıştı.
" etrafta kamera kayıtları falan yokmu? İzine ulaşmanızı sağlayacak ipuçları gibi. "
" malesef! Bütün deliler profesyonelce ortadan kaldırılmış,en ufak ipucu bile yok. Onu da geçtim ayak izi bile yok. "
Babam kafasını onaylanmasına salladığında gözlerindeki korkunun azaldığını fark ettim. Son günlerde babamın ve abimin davranışları çok değişmişti. çok düşünüyor, fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı. Onların nasıl birisi olduklarını bilmesem katil olduklarını düşünecektim.
Abim sevgilisi gece 'den 4 gün önce ayrılmıştı. Dalıp dalıp gittiğini onu düşündüğü için sanıyordum. Peki ya babam? Babam neden bu kadar çok düşünüyordu? İşlerini düşünüyor desem o işini iş yerinde, ailevi meselelerini evde bırakan bir adamdı.Babam hiçbir zaman bize yeterli ilgiyi göstermemişti. Onun için aile kavramı neyi konu alıyor bilmiyorum ama benim için ilgi, sevgi, hoşgörü, evde olmazsa olmaz olan kavgaları konu alıyordu. Babamın annem ile kavga ettiğini hiç görmemiştim, bize hiç kızmazdı. Biraz ilgi istediğimizi ağzımızla söylemiş olsak araba yada başka birşey alarak gelirdi eve.
Annem babam kadar olmasa da biraz bizi düşünüp geç kaldığımızda kızan, kötü birşey yaptığımızda azarlayan birisiydi. Abim başıboş gezen bir play boy, bütün hayatı gece alemlerde geçen, kızları kullanan, annem ve ben dışında bütün kızları kullanan birisiydi. Ona bunları kazandıran şey yakışıklı olmasıydı, onda eksik olan şey ise karakteydi. Bunu ne zaman yüzüne söylesem evde kıyamet kopardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sona Kalan
Teen FictionBir ölüm, bir insanın hayatını nasıl sona erdirir? Yaşarken ölmek böyle bir duygumu? Neden ençok yaşamayı hak edenler ölüyor? Yada neden hep ölmeyi en çok hak eden kişiler yaşamaya devam ediyor? Bunda nasıl bir mesaj gizli? Ben bu kadar kötü birim...