Jag kan inte fatta att jag sitter på ett flygplan till London!!Jag vänder mig om till min bästis Sarah och ler.
De här kommer bli det bästa året nånsin tänker jag. Ett helt år i London med festande och söta killar kan de bli bättre? Jag är klar med min utbildning som frisör också så nu blir de ett år och bara chilla i. Flygningen går bra men jag mår lite illa. När vi är framme så åker vi taxi till hotellet och packar upp.
Vi kollar upp närmsta klubb och fixar oss. Jag tar på en svart bh och små svarta stringtrosor de är ju ändå en speciell natt. Sen tar jag på en vacker tajt blå klänning och mina converse.
När vi kommer fram så hittar Sarah en kille på direkten och försvinner.
Jag kollar mig omkring de är då jag möter en vacker blick som liksom suger sig fast i en. Han ler mot mig jag ler tillbaka och börjar gå mot han.
Jag kollar på hans rufsiga brun/blonda hår och hans smaragd gröna ögon.
Vi kollar länge på varandra innan vi börjar prata han får mig o skratta och berättar att han heter Joe Sugg. När jag berättar att jag heter Blake Mazon så drar han med mig bort till ett hörn och viskar i mitt öra kom så går vi hem till mig! Orden ekar i mig medans jag går.
Han berättar att han har en rumskamrat men att han är borta ikväll så vi har hela huset för oss själva.
När vi kommer fram ser jag ett stort vitt vackert hus vi går in. Vi går in i hans rum och jag sätter mig i hans knä och böjer mig fram och kysser han när våra läppar möts så gnistrar de till i hela mig. Hans tunga stryker sig runt min och de känns underbart. Sen börjar han dra sina fingrar upp och ner över min rygg och efter ett tag drar han av klänningen. Han kysser mig längst med nacken och ner mot brösten. Han kastar ner mig på sängen och fortsätter kyssa mig längst med naveln han lyfter upp ansiktet och ler mot mig. Jag sätter mig upp och drar av honom tröjan. Han knäpper upp byxorna och stönar lite. Han lägger sig ner över mig.
Hans kyssar och beröringar får mig att brinna som en eld. Jag känner hur han tar av mig trosorna. Jag smeker honom över ryggen han stönar och jag känner hur han börjar gunga fram o tillbaka över mig. De börjar långsamt sen blir de snabbt och hetsigt. Jag stönar högt. Efter en lång kväll tillsammans så bestämmer jag mig för att sova över.
YOU ARE READING
It is all about you<3
FanfictionJag känner hur han smeker mig över hela kroppen jag vet att de är fel. Jag borde egentligen knuffa bort honom och gå därifrån. Men jag ligger där nästan förlamad. De är skönt,spännande och fel. Då hör jag ytterdörren öppnas o gå igen. Jag får panik...