Blakes pov
Hans hand vilar på min ihöft och han säger med sin sexiga röst
"Vill du flytta in hos mig och Joe?"
Jag blir chockad men tackar ja liksom varför inte? Han kollar på mig och hans blick fastnar på mina läppar.
Han tar tag om mitt ansikte och lutar sig fram. Jag lutar mig fram och våra läppar möts. Han lyfter upp mig och går in i hans rum och stänger dörren.
Han kastar ner mig på sängen och vi ligger där och kysser varandra i en evighet. I allafall känns de som de.
Jag får skuldkänslor jag gillar ju Joe också men med Caspar är allt annorlunda. Jag känner hur hans hjärta bultar. Hans hand söker sig in innanför min tröja och han försöker knäppa upp min bh. Jag stoppar honom och han drar ur sin hand.
Han börjar istället kyssa mig längst med nacken. Jag drar mina fingrar i hans hår och han drar av sig sin tröja.
Jag stirrar häpet på honom.
Han drar av min tröja också och studerar mig. Han ler nöjt och kysser mig på magen. Han drar av mina trosor och sina byxor. Jag får återigen skuldkänslor men skjuter ifrån mig dom. Jag sätter mig gränsle över honom och kysser honom.
Han flåsar lite och lägger sig över mig.
Han kör långsamt och jag kan se varenda muskel spänna sig i hans kropp. Jag slappnar av och lutar mig bakåt.
10 min senare...
(Förlåt för lite dirty ni som ej gillar de)
Jag flåsar och ligger som en död fisk på sängen. Caspar ligger jämter mig och ser sjukt nöjd ut. Jag reser mig upp och går till badrummet.
Jag går in i duschen för att rensa tankarna lite. Vattnet sipprar ner för ansiktet och jag tänker "vad fan har jag gjort?" Jag känner mig smutsig hur mycket jag än tvättar mig så hjälper de inte. Varför gör dom så här mot mig?
Är de här ett test eller nåt? Isåfall så har jag misslyckas. Mitt i allt så kommer jag på att jag inte snackat med Sarah. Jag måste ringa henne sen, hon kanske kan hjälpa mig.
Jag kliver ur duschen och möter Joe påväg till köket. Han verkar inte veta nåt för han ler mot mig och går in på sitt rum. Jag hämtar min telefon och knappar in Sarahs mobilnummer.
De går fram en signal, två signaler, tre signaler och fram till röstbrevlådan.
Jag blir sur och smsar henne att de är akut. Jag ska precis gå tillbaka till köket när mobilen ringer...Tack alla som läser<3
Lämna en kommentar så är ni bäst!
Shippar ni Joe och Blake eller Caspar och Blake?
YOU ARE READING
It is all about you<3
FanfictionJag känner hur han smeker mig över hela kroppen jag vet att de är fel. Jag borde egentligen knuffa bort honom och gå därifrån. Men jag ligger där nästan förlamad. De är skönt,spännande och fel. Då hör jag ytterdörren öppnas o gå igen. Jag får panik...