Yine Güneş başıma dert açtı. Of ... Neden bu kadar ısrarcı bu kız ! Sahneye çıkmaktan nefret ettiğimi bildiği halde uyduruk bi şarkı yarışmasına yazmış beni yaa. Şimdi gelde dövme.
"GÜNEŞ Demir !! Hemen buraya geliyorsunuz. "
"Gece, Gece'm, bitanem, gelmesem yanına yani. Bu aralar yapılacak listemde mezara girmek yok. "
"Sen onu şarkı yarışmasına beni yazmadan önce düşüncektin. "
"Çokkkkkkkkkk özür dilerimm. .. Ama bende haklıyım dimi yani. "
"Sırf güzel sesim var diye şarkı yarışmasına yazman gerekmiyordu. "
Sonunda onu koridorda sıkıştırdım . Bana yalvarmaya başladı.
" Gece bak ne dersen yaparım ama n'olur katıl şu yarışmaya . N'olur. "
"Ne istersem haa... "
Yüzümde piskopat bi sırıtış oluştu . Ardından devam ettim .
"Türkiye'de kaldığımız süre boyunca bana hizmet ediceksin."
Bana kedi bakışı atmaya başladı. Ama ben asla bu bakışa kanmıyorum. O'da işe yaramadığını görünce ofladı pufladı.
"Tamam..."
Ardından odama doğru yol aldım. Ama andiden arkamı dönüp
"Tebrikler Güneş sabah sporumu seninle yaptım. Neyse sen kahvaltı hazırla üstümü değiştirip geliyorum. "
Güneş oflaya puflaya mutfağa doğru yol alırken bende odama gidiyorum.
Siyahlara bürünmüş kapımı açıyorum. Simsiyah odamdaki açık siyah dolabıma yöneliyorum. Okulumuzda forma olmadığı için parlak siyah kotumu üstüne koyu lacivert gömleğimi giyorum.
Siyah çantama lacivert telefonumu koyuyorum ardından kulaklığımı arıyorum . Ahh sonunda buldum siyah kulaklığımı da çantama koyunca işim bitti . Eveettt şimdi çantamı alıp mutfağa doğru yol alıyorum . Güneş masayı saray masasına çevirmiş.
"Güneş sen hergün kahvaltı mı hazırlasan bize "
"Yok canım başka "
Ben Güneş'le konuşurken sır geldi. Her zamanki gibi sessizce masaya oturdu.
"Günaydın hız prenseslerinim diğer iki üyesi "
"Sanada "
"E o kadar hazırladım bi yeseniz diyorum "
"Peki prenses "
Güneş de oturunca kahvaltı yapmaya başlıyoruz. Taki Güneş konuşana kadar.
"Kızlar bugün fizik dersi yok muydu "