♧PARTİİ ♧

373 20 4
                                    

Nazlı'nın ağzından 》》》》》》
Of selin of!! Ya partiye gidiyosun beni niye götürüyosun.aslında bu iyi gelebilir en azından kafamı dagatmıs olurum.belki buragıda düşünmeyi bırakırım.
S:"nazlııı !! Yine daldın bak. Bu elbise nasıl"siyah straplez bir elbise gösteriyo ben bunu giyermiyim hiç.
N:"kızım bune be! Hiç giymesem daha iyi "bana beyaz boyu çok kısa olmayan bir elbise gösterdi. Gercekten çok güzeldi.
S:"bu nasıl bak en uzun elbisem. "Dalga geciyodu resmen ya.
N:"ben begendim bunu."diyerek elbiseyi giydim.
S:"ikizz bu cok yakıştı. Dur bekle gel otur buraya ben sana bi makyaj yapayım."bende onun gösterdiği yere oturdum.

Selin'in ağzından》》》》》》
Nerdeyse iki saattir nazlıya elbise begendirmeye calısıyorum . En son artık tek elbisemi gösterdim boyu bana göre uzundu. Bunu giyebileceğini düşündüm. Elbiseyi denedi gercekten yakışmıştı.nazlıya hafif makyaj yaptım. Annem birden odaya girdi.
S:"annecim gelsene bizde nazlıya elbise bakıyoduk. Bugun partiye gidicezde"dedim anneme.
G:"kızım kimle gidiceksiniz yanlız göndermem sizi"anneme ali ve savasla gidicegimizi söyledim.
G:" demek o yuzden bukadar hazırlık"diyip odadan çıktı. Ne dediğini anlamamıştım.yarım saat sonra bende hazırlanmıştım.annem elinde kutuyla odaya baskın yapmıstı resmen.
G:"kızlar!! Hazırmısınız? Aliler bekliyor"dedi annem.
S:"mavişim mi geldii"dedim heyecanla. Birden ikiside bana baktı.galiba mavişim sözcügünü yanlış anlamıslar. Durumu düzeltmeye basladım.
S:"yani şeyy.... ben onu uzun zamandır görmedim ya özledim diye söyledim" dedim ya buna inanmadıkları belliydi çünkü daha dün beraberdik. Konuyu degiştirmeye başladım bende.
S:"hadi inelim " dedim. Osırada annem kapıya dogru gitti ve yolumuzu kesti.kutuyu actı.iki tane kolye vardı.
N:"anne bunlar ne "diye atladı hemen.
G:"bunları takmanızı istiyorum"dedi ve kolyeleri bize taktı elbiselerimizle uyumluydu.sonra bizi öptü ve aşagı indik.

Ali'nin ağzından 》》》》》》》
İki saat oldu resmen. hala bekliyoruz kızları savasla. Birden ayakkabı sesleri geldi. Bizde savaşla aynıanda merdivene döndük.resmen afet olmuştu selin.

Savaş'ın ağzından》》》》》》》》》
Aliyle kızları bekliyoduk.ve birden ayakkabı sesleri geldi merdivene döndük.ağzımız acılmıştı. Nazlıyı ilk defa böyle görüyordum. Cok güzel olmuştu.

Selin'in agzından》》》》》》》
Hala agızları acık duruyorlardı. Bende konusmaya başladım.
S:"BEYLER!!! artık agzınızı kapatsanız" dedigimde ali hemen yanıma geldi.
A:"çok güzel olmuşsun"dedi içimde bianda kelebekler uçuşmuştu.ben bu çocuga aşıkmı oluyordum. Hayır ya
S:"biliyorum" dedim ukala bi şekilde.
Partiye geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Aliye baktım birden. Gözlerimiz buluşmuştu.o kadar güzel bakıyordu ki kendime gelemedim. Ali onune döndüğünde bir sürü erkegin bana baktıgını gördü. Elbisem siyah renkte olmasına ragmen aşırı derecede kısaydı bide sırt dekoltesi vardı.
Ali'nin ağzından 》》》》》》》》
Partiye girdiğimizde herkes selinle bana bakıyordu. Seline baktığımda oda bana bakıyordu. Önüme döndügümde butun erkekler ona bakıyordu. Sinirlendim ve selini kendime dogru cekip kolumu beline doladım. Bana doğru döndü aramızda 1-2 santim aralık vardı. Aniden bi dürtüyle selinin dudaklarına yapıştım. Karşılık vermemesinden korktum ama karşılık veriyordu.ayrıldıgımızda elimi tuttu. Valla ne yalan söliyşm tokat e
atar diye düşünmüştüm. Masaya geçtiğimzde konuşmaya başladı.
S:"alii herkes bize bakıyo çok utanıyorum" dedi ve birden bana sarıldı. Bişey diyemedim.sahile inmek istediğini söyledi. Gittik oturdugumuzda bana bakıp durdu . Bir iki saat orda içtik. Sarhoş olmuştu. Onu eve bırakmak yerine evime götürdüm yataga yatırdım. Zatn bırakırken cok yakındık gözlerini açtı ve birden............

Bölüm sonuu
Arkadaşlar merhaba bu ilk kitabım daha öncede söyledim destek verirseniz sevinirim ilk önce sundan bahsedicem aliyle selin daha önceden sevgili olmuşlardır ancak daha sonra ali daha fazla dayanamayıp selini özler ve geri döner.affeder selin aliyi . Ama aralarında bişey oldugunu tüm aile bilmekte ancak ali ve selin hala inkar etmektedir. Hikayenin başı böyle o yuzden bukadar yakınlar.

● selin aliye napıcak ???

● selin aliye karsı hala bişey hissettiğini söliycekmi ???

● ali selinin davranışını nasıl karşılıycak???

Yenibölüm butun soruları cevaplayacak .

☆ALSEL♡UYUMU☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin