2. Okulun ilk günü

33 3 0
                                    

Sabah klasiğimi bozmadan annemin terligiyle uyandım formalarımı giydim ardayla aynı sınıftaydık bu arada arda bnm ikizim oluyo okula vardık okul yakın olduğu için yürümüştük arda azra yeni çocuklara çok pas verme biraz havalı ol filan diyodu tm dedikten sonra sınıfa girdik mertte gelmişti. 

Mert bnm 2 yıldır aşık olduğum çocuktu ama asıl konu onu hala seviyomuydum ama bişe oldu ilk defa onu gördüğümde midemde kelebbek uçmuyodu yi huuu artık onu sevmiyodum .hoca sınıfa girdi malesef bu hoca yeniydi ve gıcıktı + okulun ilk günü ders anlatmıştı puff :'( 

Zil çaldı tenefüse çıktık batu irem ben bu arada arda yoktu yeni kızlar keşfediyodu sldfalfaşfiafzx arda sınıfa geldinde maşallah hemen tenefüste tanıştığı kızlardan biri yanına oturdu bn sap gibi kaldım ve malesef bitek mertin yanı boştu oturacakmısın davetiye verimmi demişti  ve bn mal gibi sırayla bakıştıktan sonra oturdum  bu ders murat hocanındı ve o ders işlemedi dediki herkes yanındakiyle tanışsın şansıma tükürem mert dedi ki egosu tavan larda bi şekilde adımı zaten biliyosundur seninki ne dedi 1 senedir aynı sınıftaydık adımı bilmiyodu adımm azra dedim hımm iyimiş dedi bnde alaycı bi tavırla bnde memnun oldum dedim. sonra telefonuna döndü bnde onu kesiyodum ama gerçekten tatlıydı noluyo lan dedim bian da sesli bi şekilde sonra bana döndü bnde biliyom tatlıyım dedi hay senin egona neyseki zilçaldı ders bitti ardayla eve geldik annem yemek yapmıştı açlıktan herzaman ki hayvanlığımla yedim babam dikkat et boğulcan dedi baba bişe olmaz dedim ve yemegi bitirip odamı çıktım.

mesaj sesi geldi telefnumdan baktım irem atmış 

İremella: lan mertle ne kadar yakındınız.

İremella:  tabi canım hatta sıranın altında öpüştük yazdım.

İremella: Ayıp ama ya ben sormasam sölemicen dedi .

İremella: irem malmısın ?!

İremella: Şaka lan anladım nese yat zıbar artık .

İremella: tm ii geceler dedim

İremella: sanada aynısı amin dedi .

Bnde yattım yarın okul vardı uffff 


İnşallah beğenirsiniz subhaneke amin :D

  

 

 


Egoist MalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin