Aşk üçgeni

10 0 0
                                    

Yapamam ... "Yapamam bunu kaldıramaz. O kadar şeyden sonra kaldıramaz " diye tekrarladım

Şuan ayağımı deli gibi sallıyordum strese girdiğimde tek yapabildiğim buydu.
" Beni sevdiğin için kendini suçlama " o erkeksi sesi o kadar güven vericiydi ki bir an ona koşarak sarılmayı bile düşündüm.
Saçmalama o şuanda en iyi bildiği şeyi yapıyor. 'Oyunculuk'dedi iç sesim.

Kendime gelmeliyim diye tekrarlıyorum ama beynim algılamak istemiyor gibi ters tepki yaratıyordu.

Bana doğru bir adım attığında hemen geriledim bu halime dudaklarının kenarı kıvrılsada takmamaya çalıştım. Ama sadece çalıştım ,başaramadım.

Beni duvarla arasına aldığında kalbim tekledi. Böyle olmamalıydı çok düşünüyordum. Az düşün diye tekrarladım  kendimce ama onun nefesi bana bu kadar yakınken düşünme kabiliyetimi yitiriyordum.

Benimle oyun oynuyordu. Tamam istediği gibi olsun onun oyununa karşılık vericektim.

Kollarımı göğsümde kavuşturdum.

Artık bedenlerimiz birbirine değiyordu
bana doğru eğildiğinde yüzümü
buruşturdum
ne kadar kalbimi tekletsede o bunu bilmemeliydi.

Hayatım boyunca sert kız rolünü üstlenmek zorunda kaldım ve şimdi o kız en ihtiyacım olduğu zamanda gitmiş yerine küçük ergen bir kız gelmişti , ah lanet olsun.

Dudaklarıma doğru eğildiğinde kafamı yana çevirdim bu hareketime sinirlenmiş olacak ki dişlerini sıka sıka ürkmemi sağladığı  şu sözleri dile getirdi
"Seni elde edicem ne kadar kaçarsan
kaç benim olacaksın ablan değil sen benim karım olacaksın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gölgelerin OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin