hoofdstuk 3

364 2 0
                                    

Er was achter gesloten deuren op tv. Dat gingen ze kijken. Toen dat afgelopen was zei ana opeens we kunnen nu ook effe de woon kamer anders in richten en dan de slaapkamer of we doen die morgen. Iedereen knikte meteen ja. Ana had de radio aan gezet. Sterre en marcel ging er helemaal op los. Toen kwam sterre's favoriete liedje waiting for love sterre dacht geen moment na en zong mee met het liedje marcel herkende het liedje ook en zong ook mee raphael ging er ook helemaal op los. En zong ook mee. Ana en pim gingen niet mee zingen want dat konden ze niet. Even later gingen ze de kamer heel anders in richten toen ze klaar waren was het half 3. Ik vind het leuk in gericht zei sterre en marcel. Ik ook zeiden de rest. Ze gingen even wat drinken. En gingen met met zen allen naar de meiden kamer. En gingen over leggen wie bij wie er op de kamer kwam. Uit eindelijk raphael sterre en ana op een kamer. En marcel en pim. Want pim en marcel waren beste maatjes. En raphael en sterre omdat ze een stelletje zijn. En ana erbij omdat sterre haar beste vriendin is. En omdat ze niet met pim en marcel op de kamer wauw. Sterre raphael en ana gingen op de meisjes kamer en pim en marcel op de jongenskamer. Dus alleen rafs spullen moesten naar de meiden kamer. En zo konden ze het zelf de kamer inrichten bij pim en marcel deden ze de bedden naast elkaar. Niet helemaal tegen elkaar. Een klein padje zat er tussen de bedden. Bij sterre ana en raphael ging het ook goed. Raphael en sterren deden de bedden naast elkaar. En ana aan de andere kant van de kamer.nu konden zelf de posters op hangen. Ze waren klaar. Ze gingen naar beneden ze zagen dat het vijf uur. Ehm jongens wie gaat er koken vroeg marcel. Ik niet zeiden te gelijk. Ik heb wel een iedee zei sterre. Nou vroeg de rest. We kunnen pizza bestellen zei sterre. Idereen knikte tevreden en gingen pizza bestellen. Om kwart over vijf kwam de pizza man. Sterre deed de deur open gaf het geld aan de man en nam de pizza's mee naar binnen en deedt de deur dicht. Ze riep pizza's in the house. De rest moest lachen. Sterre moest zelf ook lachen. Ze zette de pizza's op de kleine tafel en ging zelf ook zitten op de banken naast marcel want dan zat de banken vol. Ze zette de tv aan en ging eten en tv kijken.


Sorry voor de kleine stukje schrijf vanavond of morgen verder

anubis de vijf verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu