ze liepen naar een restaurant. toen ze allemaal een patatje hadden gehad liepen ze terug naar hun huisje. want ze moesten nog spullen uit pakken. Toen ze aan kwamen deed sterre de sleutel in het slot. Goed we hebben 4 slaapkamers zei marcel. Ja dus wie wilt er met zen tweeën op 1 kamer. Raf en sterre keken elkaar aan. Raf en sterre staken hun vinger op. Mooi dat is geregeld zei marcel lachend. Ze liepen naar hun kamer. Er stonden nummers op de deuren. Oké ik dacht van dat raf en sterre in deur 3 gaan. Daar staat namelijk een 2 persoons bed in. Ik in kamer 2. Ana in kamer 4. En pim in kamer 1. Zei marcel. Ze knikte en liepen naar hun kamer. Toen raf en sterre hun kamer binnen kwamen. Viel sterre mond open. Wat is het groot en mooi zei sterre dromend. Raf stond achter sterre. En sloeg een arm om haar middel. Ze liepen samen de kamer binnen. Ze deed de deur dicht. Ze liet zich achterover op bed vallen. Raf kwam naast haar liggen. Sterre deed haar ogen dicht. Niet slaap vallen he lachte raf. Haha nee hoor zei sterre lachend. Ik vermaak me prima hier. Deze weekend zei sterre. Haha ik ook wel zei raf en ging boven sterre hangen. Hij streelde haar wang. Ze glimlachte en deed haar ogen weer open. Ze zag pas hoe dicht bij raf is. Hij drukte zijn lippen op de haren. Sterre kuste hem terug. Ik hou van je zei sterre. Ik ook van jou. Sterre glimlachte. Raf ging recht zitten en trok sterre op zijn schoot. Sterre zat nu op zijn schoot en vond het moed om hem te kussen. Raf viel achterover. Nu lag sterre boven op hem. Sterre en raf moesten lachen. Kom we gaan naar de andere. En ze liepen uit hun kamer. En liepen naar de woonkamer. Hu ze zijn er nog niet eens zei sterre verbaasd. Ik dacht dat wij sloom waren zei raf lachend. Ze gingen op de bank zitten. Het is pas half 7. het was heel vies in het huisje. kom we gaan het een beetje schoonmaken zei Sterre. Raf knikte. Sterre pakte de schoonmaak spullen. en zette ze op de tafel. op de bezem na dan. ze maakte een sopje. ze liep naar de radio en zette hem aan. Ze begon te schoonmaken. En ging helemaal mee met de radio.
Sorry voor het hele korte stukje maar ik moet morgen vroeg op.
Ik hoop dat jullie nog veel blijven lezen van dit verhaal.
Houvanjulliexxx
JE LEEST
anubis de vijf verhaal
Randomdie is het verhaal van de vijf een maand nadat ze morgana hebben verslagen