Duyuru!!! Güz|Fall

8 0 0
                                    

Ocak ayının başında Nightmare'i bitirdiğimden beri yeni bir hikaye üzerinde düşünüyordum, hatta hikayenin 1. bölümünün İngilizcesini de paylaşmıştım aslında. Ama okul var, zamanım yok, başka şeyler de yapayım derken Güz'ün kurgusunun hazırlanması biraz zaman aldı.

Ama şimdi, ilk bölüm ile karşınızdayım. Nightmare'i severek okuyan tüm okuyucularımın desteğini bekliyorum ^^

Hikayenin tanıtımı:

Elindeki silahı titreyen elleriyle daha sıkı kavrayıp isteksizce bana doğrulttu. Gözlerinde nefret yoktu. O derin bakışlarda görebildiğim iki şey vardı: Çaresizlik ve korku. "Biliyorsun... Şu ana kadar yaşanan şeyleri, hissettiklerimizi hiç bir gerçek değiştiremez." dedi kısık bir sesle. Etrafımızdaki kalabalık gruba hızlıca bir göz attı. Bunu yapmak zorunda olan oydu. Elindeki siyahın soğuk, metal kabzasını üzerime doğrultması gereken oydu."Biliyorum..." diyebildim sadece. "Ben buyum. Böyle olması gerekiyor.""Emin misin?" Onu engellememi ve kaçmamı istiyordu. Sorusunun nedeni buydu. Başımı yavaşça aşağıya ve yukarıya salladım."Bunu defalarca konuştuk. Sadece..." seni unutmadan buna bir son verebileceğimiz için mutluyum, demek istedim. Demedim. Onu bundan vazgeçirecek hiç bir şey söylemeye hakkım yoktu. "Yap şunu!" diye bağırdım.Bakışları bir anlığına sarsıldı. Kolları hafifçe gevşedi. Silahını bırakacak sandım. Elimi kaldırıp silahı yakaladım. "Şu anda vazgeçemezsin."~~~~~~~~~~Hatırladığım tek şey bu anıydı, her her seferinde varlığıyla bana acı veren..."Psikojenik Amnezi" Her şeyin sebebinin bu iki kelime olduğunu söylediler.Bir ağabey, mutlu bir aile, büyük bir ev, bolca para... Hiç biri tanıdık gelmiyordu."Kanatlarını kaybetmiş bir melek gibiyim. Uçmak için umudum; yaşama güvenmek içinse cesaretim yok."

Hikayeyi 150 okuma olana kadar, her 30 okumada 1 bölüm olacak şekilde paylaşacağım. Okuma sayısı arttıkça bu oran değişecek tabii ki ama sizin desteğinizle hikayenin düzenli bir şekilde paylaşılmasının sağlanacağına inanıyorum.

HİKAYEYE YORUMA EKLEYECEĞİM LİNKTEN YA DA PROFİLİMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ. DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruh DüğümleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin