Öncelikle herkese merhabalar.

55 3 2
                                    

Bu yazıyı içtenlikle yazıyorum belki okuduğunuz zaman benim gibi bir an duraklar ve düşünmenize sebep olur bu.

Bazı anlar vardır , insan bunalıma girer kendinden şikayet etmeye baslar neden şu oldu neden bu böyle neden şöyle yaptım diye.Kendini suçlar insan neden öyle olamadım diye.

Bazen sadece içine kapanır ve geceleri yatagın altından hıçkıra hıçkıra ağlar insan ; yalnız ve üzülerek ... ardından uykuya dalarsın ve huzur bulduğun tek yer orası olur.

Sabah olduğunda ise hatırladıgın tek gerçek aynı sorunların hala var olduğu gerçegidir.

Sevgili okurlar işte bu yazıyı bu yüzden yazıyorum.

Kimileriniz günlük hayatında yapmadiğı şeylerden mutsuz ; keşke şöyle yapsaydım diyenlerin olduğu

Kimileriniz ise günlük hayatında yaptığı ama yaptığı için yani keşke yapmasaydım diyerek pişmanlık duyup üzülenlerden...

Bazılarınız sadece aşık ve karşı cinse açılamadıgı icin üzgün aslında ... bazılarınız ise bu tipe ben bile bakamıyorum kız (yada erkek) bana nasıl baksın diyenlerden .

Belkide 1 yıldaki 365 günün her gününde bu yüzden üzülen insanlar var .

Sizin gibi hisseden ne kadar insan var bi bilseniz .. bazılarının bu konuyu düşünücek zamanı bile olmuyor onlar içinde üzülmeliyiz aslında.Biz bu zorlukları yaşadık ve bu bizim kişiliklerimizi güclendirdi bize kim olduğumuzu hatırlattı daha fazlasını değil.

Etrafınızda illa ki vardir herkesin gözünün üzerinde olduğu bir kişi ; her açıdan mükkemmellik abidesi.Herkesin olmak isteyeceği kişi.

Elden bir şey gelmez .. bırakın onlar imrendiğimiz hayatı yaşasınlar bir gün her sey bizim icinde güzel olacak.

Bu yazıyı okuyan güzel insanlar , belki bazilarınız bu zorlukların hiç birini yasamamissinizdır hayatınız mutludur ona bir şey diyemem dahada mutlu olsun tüm dileklerimle. Ama bu zorlukları yaşayan benim gibi arkadaşlarım varsa da merak etmeyin .... Her şey güzel olacak.çunku sadece siz yaşamadınız böyle olayları herkes gibi sizde atlatırsınız ve kötü günler unutulur gider.Kendinize çeki düzen verin.Her şeye yeniden başlayın ve en önemliside olmak istediğiniz kişi olun.Çünkü hic kimse için başka biri olmaya çalısmayın olduğunuz kişiden vazgecmeyin.Her şey bir yana sizi siz olduğunuz için seven bir aileniz var...

lütfen bu dediklerimi unutmayın...

Herkese hayatında başarılar dilerim , okuduğunuz icin tesekkur ederim.

TRUE STORY.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin