"HAYATIMI YAZSAM"Bölüm-3

134 5 1
                                    

-Karakterimiz Rüzgar sonunda bi kıza aşık olmuştu.Bu onun için ne kadar iyi bişeydi bilemezdi.Ama bi kere tutulmuştu hem beyni ile hem de kalbiyle.Bu çok zor olacaktı onun için tabi kendisi bunu bilmiyodu.Neyse bu bölümün devamını ilk ağızdan dinliyelim...

15 yaşındaydım okul hayatım lisede kovuldugumdan dolayı bitmişti.Sosyal medyada tanıştığım bi kızla yakın olmuştuk ama ikimizde birbirimize yakın arkadaş hatta kardeş gözüyle bakıyoduk.Yani en azından ben öyle gözüküyordum.Beş ay boyunca birbirimize kardeşim dedik genellikle o bana dedi.Ben hep çekinirdim çünki bi gün aramızda bişeyler olacakmış gibi geliyordu.Tabi hislerimde yanilmamışım.

-Rüzgar, Nehir adında bi kıza aşık olmakla kalmamış bide üstüne üstlük Nehir ile kanka olmuştu.Üzülüyordu içten içe itiraf edebilseydi hem kendine hemde Nehir'e rahatlıyacaktı sanki.Ve sonra Nehir'e itiraf etmeye karar verdi...

  Bi gün klasik kardeşlik laflarından çok sıkılıp tiksinmeye başlamıştım.O yüzden Nehir'e oni sevdigimi söylemek istedim sonu ne olursa olsun.

Nehir'e onunla buluşup önemli bişey söylemek istedigimi belirttim.Bulusamayiız işim var dedi biraz soğuk davranıyordu.Bu beni çelişkiye düşürüyordu ama ne olursa olsun bunu söyleyecektim,kararlıydım.Ama nasıl yapacağımı bilmiyordum.

-Rüzgar'ın Nehir'le buluşmak istediği gün Nehir'in işi vardı ve o iş karakterimizi çok sarsacak bi işti çünki Nehir'in o gün yapması gereken o iş Rüzgar'ın o zamanlar yakın arkadaşı olan Cenker ile bulusmaktı...

"HAYATİMİ YAZSAM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin