"HAYATIMI YAZSAM"Bölüm-4

64 2 0
                                    

-Tabi içten içe Rüzgar'ın duyguları alt üst olmuştu.Korkuyordu en yakın arkadaşıyla sevdiği kızın arasında bişey olma ihtimalini düşündükçe.O gün hiç rahat edemedi içi,dayamamıyordu.Çunki Nehir"in ona karşı bu kadar soğuk olmasının ardından Cenker'e Nehir tarafından gelen buluşma isteği onu çelişkiye düşünüyordu.Yapacak bişeyi yoktu ve bütün bunlar olurken aklina hiçbişey gelmiyodu.Onların buluşunca konuştuklarını öğrenmek istiyodu.O gün Cenker çalıştığı yerden izin almış Rüzgar ise alamamıştı.Yani onları bulusunca yakalams ihtimali yüzde sıfır olmuştu.

Cenker Nehir'le buluşmuştu ve bi suprizle Rüzgar ile hava atarmiş gibi konusmaya başlamıştı. Bu danki Rüzgar'a yapılan darbelerden sadece bitanesi gibiydi.

Ama Cenler'in söylediklerini duyduktan sonra Rüzgar bu telasının yersiz oldugunu anlıyacaktı.

Sonunda akşam olmuştu işten çıktım ama yine herzamanki gibi eve değilde internet cafeye gitmiştim.Cenker'e mesaj atıp ona acilen bulusmamiz gerektigini vurgulayarak söyledim o da hemen yanıma geldi.Telaşla ve sinirle ona ne olduğunu, ne konustuklarını soruyum derken Cenker bana;

-"Nehir seni seviyor Rüzgar ve sende onu"dedi.
Ben şaşkınlıkla ona bakıyordum aramızda şöyle bi konuşma geçti.

Rüzgar:Nehir sana beni sevdiğini mi söyledi yani?
Cenker:Evet oglum ya niye inanmıyorsun.
Rüzgar:Inanmak istiyorum tabi ama bilmiyorum ya nasıl oldu böyle birşey?

Derken, Cenker'in telefonunu Nehir arıyordu.Telefonu Rüzgar buyuk bir heyecanla açıp "bende seni seviyorum Nehir"dedi.

Nehir'in verdiği cevap şüpheli idi.Şu cevabı verdi;"Rüzgar bu kadar çok sevinmeni neşelenmeni istemiyorum çünkü ben seni seviyor olabilirim sende beni seviyor olabilirsin ama bix asla birbirimize ait olamiyacagiz boşuna sana umut vermek istemiyorum"diyip kapattı.Rüzgar niye boyle oldugunu düşünürken derin düşünceler ile boğuşuyordu adeta.Ama sonunda aklına bunun sebebi gelmişti.Nehir ile Rüzgar'ın birlikte olamamalarının sebebiyse şu idi...

"HAYATİMİ YAZSAM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin