Çünkü Nehir'in en yakın arkadaşı beni seviyordu.Buda Nehir'i çelişkiye düşürüyordu.Ama ne yapabilirdim ki diye düşünürken hemen Nehir'e mesaj attım.
"Ben seni seviyorum sende beni niye bu kadar zorluyosun neden biz olamıyoruz.Sorun eğer Hilal ise senin mutluluğunu istemezmi? Sadece şüphelisin, kotkuyorsun benimle olmaya degil mi?"dedim.
Ama o hiçbir cevap vermedi.Belki de hiçbir zaman biz olamayacaktık ama yinede insanın icinde bi umut oluyo.
"2 AY SONRA"Aradan 2 aylık bi süre geçti ve çoğu şey değişmişti.Mesela Rüzgar ile Nehir tüm sorunların üstünden gelip sevgili olmuşlardı.Rüzgar kendine hayret ediyordu ama.Bu kadar ailevi sorunların içerisinde böyle bişeyle uğraşması ona da saçma geliyodu.
Yazda olduğumuz için abin yurtdışından gelmişti.Ve bana çok ters davranıyordu.Sevemiyodum abimi.İçten bi şekilde abi diyemiyordum ona.Eve geldiğimde anneme bağırışlarını duyduğumda gözüm dönmüştü.Koşarak içeri geçtim brni görünce butun bağırış sesleri yok olmuştu. Çünkü abimin sorununun benle olduğu gözlerinden belliydi.Diyecegi o iğrenç şeyi tahmin edebiliyordum."Eşyalarını topla ve bidaha gelmemek üzere siktir git bu evden"dedi.-Bu benim zoruma gitmemişti aslında benim zoruma giden asıl şey annemin aglayışlarını görmek idi.Ama her neyse bunu da kabullendim yaka paça dışarı atılmıştım hemen bi yer bulmam gerekiyodu .2 gun boyunca çalıştığım fırının arka tarafindaki harabe evde kaldım.Ama uykusuz kaldığım için çalışamayıp işten de kovulmustum.Sonra kendi kendime bi söz verdim yeni bi hayat yeni insalar diyerek başladım bu verdiğim sözün yapımına.Ve yeni arkadaşlıklar kurulmaya başladı çok insan tanımaya başladım.Ama iki kişiyle tanıştıktan sonra HAYATIM TAMAMEN DEGISMISTI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"HAYATİMİ YAZSAM"
عشوائيArkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Umarım ki sizin beklentilerinizi karşılayacak şeyler yazmışımdır. Hikaye şu anda 17 yaşında okumayip futbolcu olan bi çocugun hayatını, çektigi acıları ve bunlardan nasıl kurtulduğunu anlatıyor. Çocuk küçüklüğü...