Bölüm 1

122 27 18
                                    

Fikirlerin Peşinden

  Sürekli hortum ve kasırgaların görüldüğü, insanların Darkside (Karanlık taraf) olarak nitelendirdikleri yerde yaşaması Bay Matthew'i sıradan olmaktan biraz olsun çıkaran şeylerden birkaç tanesi idi.

Matthew 34 yaşında, ortalama boylarda, saçları beyazlamaya başlamış, dış görünüşüne baktığınızda çiftçi diyebileceğiniz bir adamdı ama bakışları...

... Bay Matthew'i size bakarken gördüğünüzde içinizin ürpermesi kadar normal bir şey olamazdı. Gözlerine baktığınızda bir çiftçide gördüklerinizi görmeniz olası değildi.

Bay Matthew'in bir eşi ve 15 yaşında bir çocuğu vardı. Ailesi ile pek ilgilendiğini söylemek doğru olmazdı. İçine kapanık bir adamdı. Sürekli ambarında dururdu. Sadece yemek yemek ve birkaç ihtiyacını gidermek için ambardan çıkıyordu.

Ambar, Bay Matthew'in yaklaşılmasını bile yasakladığı yer, çeşitli yollar ile korunuyordu. Kasabaya ulaşmak için insanların buranın yakınından geçmek zorunda olması onları bir hayli korkutuyor, her geçtiklerinde değişen birkaç şey kalplerinin hızlı atması için yeterli oluyordu. Bu bölgenin yakınlarında durmak gibi hataya düşenlerin bazıları hortuma yakalandı ve kurtulan sayısı yok denecek kadar azdı.

Bu Darkside, kasabada büyük dedikodulara sebep olmakla birlikte çocuklara da bir korku hikayesi gibi anlatılmasıyla bilinirdi. Bazıları o hortumları Bay Matthew'in yarattığını söyler, ordan geçmek zorunda olanlara tavsiye vermeyi bir görevden farklı görmezlerdi. Bazıları Bay Matthew'in "Sessizlik" grubuna üye olduğunu söylerken, bazıları o kelimeyi ağzına almaya bile korkardı.

Bu grubun simgesi "§" idi. Grup son beş yıldır yasa dışı deneyler yapması ile tanınıyordu. İnsanlar üzerinde deneyler yapması da herkesin korkmasının nedeniydi. Onları gördüklerini iddia eden birkaç kişi vardı. Bu insanlar, onların dudaklarının dikili olduğunu ve kafatasının bir kısmının şeffaf olup beyinlerinin gözüktüğünü söylüyorlardı.

Bay Matthew son birkaç aydır hiç konuşmuyordu. En başından beri fikirleri dışında hiçbir şeyi önemsemiyordu. Bu nedenle oğlu Timothy bir babaya sahip olmanın hissini hiç tadamadı. Babası gibi, vazgeçmeyi bilmiyordu. Onun hakkında bir şeyler öğrenmek, neler yaptığını bilmek, muhabbet etmek istiyordu. Her fırsatta ambara girmeye çalışıyordu. Yakalandığında ise dayak yiyor, bodruma kapatılıyordu.

Eşi Delilah ise bütün bunların karşısında fazla soğukkanlı davranıyordu. Hiçbir şey olmamışçasına o rutin hayatına devam ediyordu. Kocasına hiç karışmıyordu. Onu pek de önemsemiyordu. Önemli olan çocuğuydu. Ona da sürekli uğraşmamasını söylemekten başka, elinden bir şey gelmiyordu.

Bay Matthew'in fikirleri ve yapmak istedikleri yasa dışıydı. Ufak birkaç şeyi ambarında bulunanlar ile yapabilse de büyük fikirleri vardı. Bunları gerçekleştirmek için yeterli kaynağa ve gizliliğe ihtiyacı vardı. Bu nedenle gizliden gizliye Sessizlik adlı grubu arıyordu. Bütün bunları yaparken rahatsız edilmemesi gerekiyordu ve bunların öğrenilmemesi.

Kasabada, hortum hakkında
dolaşan dedikodular yanlış değildi. Kendine rahat bir zemin hazırlamak için onları Bay Matthew oluşturuyordu. Ambar etrafında ise farklı, o kadar yaklaşan olmadığı için bilinmeyen, şeyler vardı.

Kasabada belirli aralıklarla şiddetli yağmur yağıyor, şimşekler çakıyordu. Böyle günlerde ise "§" grubundan kişileri gördüğünü iddia edenlerin sayısı artıyordu. Kasabada onlara "Ağzı Dikililer"  deniyordu. Bunun Matthew ile alakası olduğunu düşünüyorlardı. Bir o kadar korkuyorlar, böyle günlerde dışarıda olmamaya özen gösteriyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PROJE:§Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin