Sabah gözlerimi açtigimda mor bir yerdeydim.acaba günes mor muydu yada perdelermi kapaliydi.perdeler kapali olsa bile perde mor degildiki.tabi ya carsafa dolanmistim.hemen carsaftan kurtuldum.perdeleri acmak icin camin yanina gittim.perdeyi actiktan sonra cami a actim ve karsimda muthis deniz manzarasi vardi.daha fazla oyalanmadan o cami kapatip odayi topladim.altima cicekli bi sort ustunede sifon pembe bi tisort gecirip altinada mavi dolgu topuk ayakkababilarimi giyip makyaj icin banyoya girdim.banyoda makyajimi yaptiktan sonra asagiya indim.görkem koltukta oturuyordu.
"Oh be deniz uyandin sonucta karnim zil calmayi biraktı mehter marşı çalmaya başladi"kolununu omzuma atarak yürümeye devam ettik.
"Beklemeseydin görkem yiyeydin yemegini"
"Yeseydimde sende uyaninca beni yeseydin demi evi yikarfin beni niye beklemedin diye"
"Valla demezdim" 'yav he he'bakisi atip masaya yürüdü.bende masaya oturdugumda agzima bi salsm attim."oloydo nordo oyonmodomo doho"elini agzima kapatarak"kiz agzini kapa agzını"sonra beni taklit ederek
"Oloydo doho oyonmodo "beni taklit etmesine gülerken ilayda geldi görkem seslice "iti an çomagi hazirla"bu sözüne katila katıla gülerken ilsyda görkemin omzuna vurdu."siz ne iyi anlaşıyorsunuz abi kardes"
"Ne demessin"ayni anda dediklerine gülerken ilayda ve görkem'de bana katılıp gülmeye başladılar.bi süre güldükten sonra görkemin telefonuna mesaj geldi.ilgisini telefona verince kafasina vurdum."lan tametor sun diye vurmucanmi sandim birak la şu telefonu ne yapiyon acaba ver şu telefona bana "deyince telefonunu elime uzatti.şaşırdim beklemezdim hemen telefonu actim-yani acmaya calistim cunku sifre vardi-"bunu şifresi ne "
"4444"
"Ne bicim sifre lan bu immmm bakiyim kimden mesaj gelmis edacin 'günaydin askim 'demis
Emre den de mesaj gelmis oda söyle diyor'görkem bugun bizim evde parti var kizlarida al da gel parantez icinde denizi'de demis.gidiyo muyuz görkem davete icabet etmek gerekir"kafasini iki yana sallayip "tamam bas belalari kahvaltinizi yapin gidelim"deyince ilaydayla ikimiz kafamizi tamam anlaminda salladik.kahvaltimiz bittiginde masadan kalkip partiye gitmek için yola koyulduk.kisa bi süre sonra buyuk beyaz bi villanin önünde durduk.evin önünde bir sürü lüks arac vardi ve müzik sesi geliyordu.arabadan inip görkemin park yeri bulmasini bekledik.görkem arabayi parkedip yanimiza geldi.bizde eve dogru yol aldik.kapiyi çaldigimizda genc bi hizmetçi hanim açtı
"Hosgeldiniz görkem bey hersey hazir emre beyler sizi bahcede bekliyorlar"demekki kadin görkemi taniyo hersey hazir da ne demek
"Görkem herşey hazir ne demek"ilaydayla görkem siritip yürümeye devam ettiler .bunlar bisey sakliyo ama "görkem"
"Deniz amma konusustun yürü iste görürsün" hic bisey demeden yürümeye devam ettim.bahce goründügünde büyük bi kalabalik vardi.bahce kapisindan içeri girdigimde kafamda patlayan konfetiler etrafdan alkiş sesleri ve karsimda cok yakisikli emre. Bahçeyi iyice inceledigimde etraf süslenmişti.duvarda pankartla 'hoşgeldin deniz'yaziyordu.burdaki insanlarin cogunu tanimiyordum.zaten tanimadiklarim insanlar bazilari havuzda bazilari dan ediyordu yani bana özel bir parti degildi.
"Iyiki geldin"deyince görkeme sikica sarildim.sonra ilaydaya sarildim.sonra dün bardaki çocuklar melih,burak,elif,seda'yla felan selamladim.sira emre gelince yanaklarimdan öpüp kulagima "iyiki geldin"dedi.emre benden uzaklasinca etrafa baktim.sans bakki görkem sevgilisini kollarina almis onu öpüyordu.bende onlarin yanina gittim.dün bardaki tayfa burdaydi.herkes kendi kafasinda eylenirken emre'ye baktim.altinda mavi bi şort heralde havuza girecek ustundede kirmizi bi tişort vardi.tişort'undan bile baklavalari gözüküyordu.gelen.mesaj sesiyle irkildim.telefonu elime alip gelen mesaj kimden diye baktim.yabanci numaraydi.054********:baklavalarimi kesmeyi birakacak misin?
Kimdi bu şimdi ben kimin baklavalarimi bakiyodumki.tabiya emre.Ben:emre senmisin?
054********:evet de beni kesmeyi birakicak misin merak ediyorum?
Ben:ne seni kesmesi be neden bahsediyosun
O meaaj yazana kadar ben onu rehbere kaydettim.