Deniz benim sevgilim

35 1 0
                                    

Eve geldigimizde direk odalara çıktık.üzerimdekileri çıkarıp banyoya girdim.1 saat banyoda kaldıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım.makyaj masasının karşısına geçip saçlarımı kuruttum.ardından maşayla şaçlarımı hafif dalgalandırdım.makyajımıda yaptıktan sonra odamın içinde bulunan giydi odasina yöneldim.siyah vücüdu saran elbiselerimden birini alip giyindim.ayakkabi olarak siyah kalın topuklu ayakkabılarımı giydim .artık bara gitmek için hazırdım.iremin odasına gittim.irem mavi bi elbise giymişti ve çok güzel olmuştu.
"Deniz çok güzel olmuşsun"
"Bana diyene bak sen daha güzelsin"ikimizde kikirdayip aşagı indik.deniz aşagıda yoktu.biz koltuklara oturup denize bekledik.bi süre sonra deniz elleri cebinde aşagı iniyordu.o geldiginde bizde ayaga kalktık.bi görünce ıslık çaldı.
"Kizlar çok güzel olmuşsunuz.arkadaşlarim olmasaniz size y-"iremin denize vurmasıyla susturdu onu.
"Hadi çıkalım."
"Deniz neredeymiş bu bar"irem çok iyi bir soru sordu.
"Bilmiyorum ben bi soruyum"tamam dercesine başını salladi.telefonumu elime alip emreye mesaj attım.
Gönderilen:Emre
Hangi bara gelelim
Dakikasinda mesaj geldi.
Gönderen:Emre
Istersen seni alabilirim.kendimi affettirmek için
Akli başina gelmişti belliki.
"Irem emre bizi alabilecegini söyledi olur mu şimdi taksiyle bulamayız orayı"ikiside 'tamam'deyince emreye mesaj attım.
Gönderilen:Emre
Tamam bekliyoruz
Telefonumu çantama koyup koltuklara oturduk.
15 dakika sonra emrenin geldigini haber veren mesajıyla ayaklandim."hadi emre gelmiş çıkalım"deniz bana sinirli sinirli bakiyordu.evden çıktıgımda emre arabasindan inmiş bizi bekliyordu.yanina gidip arabaya bindik.deniz ve irem arkaya oturunca bende mecburen ön tarafa oturdum.arabaya bindigim anda burnuma dolan erkek şampuan kokusuyla şaşırdım.emre'ye döndügümde bana baktıgını gördüm.gülümsedim.araba çalıştıgında arkamı dönüp denize baktim.deniz emre olayını biliyordu.sinirli bi şekilde bana bakiyordum.ona yavru kedi bakişlarımı gönderdim.deniz kahkahalarla gülmeye başladı.
"Deniz alah aşkına yapma sende çok komik duruyo"biraz bozulup önüme döndüm.bi süre sonra bi barın önüne geldik.valelerden biri gelip kapımı açtı teşekkür ederek arabadan indim.digerleride yanıma gelince içeri girdik.bizimkilerin oturdugu lobiyi bulup oraya dogru yöneldik.bu sefer kizlar da vardı.isimleri neydi elif ve eda miydi seda miydi.locadaki herhangi bir boş yere-görkemin yanina-oturdum.iremler kizlarla tanışti.garson gelip siparişlerimizi aldi.locadakilerin bazıları dansa kalkmıştı.önüme gelen kokteyli bi dikişte içtim.migdem bulanmaya başladi.heralde uzun bi aradan sonra kokteyli bi dikiste içmek agir geldi.
"Irem lavaboya gidelim mi"
"Tamam"görkeme döndüm.
"Biz iremle lavaboya gidiyoruz"edayla konuştugundan kafasıni sallamakla yetindi.iremle locadan inip lavabolara yöneldik.lavabo erkeklerinkiyle yan yanaydı.tam lavaboya girecekken tanidik bi erkek sesi duydu.bu olamazdi.arkasini dönüp kim olduguna baktı.
"Deniz"bu berkaydi .canin en yakin arkadaşi.can gittiginde bana çok destek olmuştu.
"Berkay"berkay aramizdaki mesafeyi kapatip bana sarildı.kollarımı ona doladim.bu sarilma bana canin gittigi ilk zamanlari hatirladım.bi dakka bi dakka berkayin parfüm kokusu tanidik.kollarimi ondan çekip dolu gözlerle ona baktim.
"Parfümun onunkiyle ayni"yanaklarımdan yaşlar süzülmeye başladi.berkay yanagimdaki yaşlari sildi.
"Evet onun parfümü."derin nefes alip devam etti."aglama artik."
"Elimde degil berkay "
"Deniz bunu nasil söyleyecegimi bilemiyorum.can geldi"son dedigi şeyi idrak edemedim.bi anda başim döndü.berkay beni tuttu."iyi misin"sinirle berkaya bagirdim.
"Degilim berkay nasi iyi oluyum .ya nadi gelir hangi yüzle.beni birakip gittikten sonra onu affedecegimi düsünüpmü geldi.söyle ona sakin karşıma çikmasin"berkay şok olmuş bi şekilde bana bakiyordu.
"Deniz bende dedim ona ama bisey demedi"
"Berkay bunu dedigin için teşekkür ederim.ben şimdi gidiyorum sonra görüşürüz.daha burdamisin?"
"2 hafta daha burdayim."lavaboya girip elimi yüzümü yikadim.aynaya baktigim makyajimin aktigini gördüm.çantamdan makyaj malzemelerimi çikarip yüzümü düzelttim.irem'e baktigimda neşeli bi şekilde konuştu."berkay niye gelmiş"irem ben canla birlikteyken iremle berkay arasinda bişey başlamışti.
"Tatil için gelmişti heralde."
"Hadi gidelim"tamam deyip lavabodan çıktık.locaya vardigimizda herkes burdaydi.yerime oturup yeniden icki sipariş ettim.
"Deniz iyimisin"görkem edadan ayrilip bana döndü
"Iyiyim.sadece eski bir arkadaşı gördüm"
"Tamam öyleyse ama fazla içme"
Gülümseyerek başımı salladım.garsonun getirdigi içkiyi bu sefer yavaş yavaş içtim.hareketli parçalar çalinca
Icecegimi kafama dikdim.gözümü locada gezdirdim dans edebilmek birini bulmak için.
"Deniz dans edelim mi?"
"Olur"elini tutup dans pistine gittik.yerimde kıpırdayarak dans etmeye başladık.bi süre hareketli parçada dans ettikten sonra solw bi şarki çaldi.denizin dans edemedigini bildigim için locaya yöneldim.merdivenleri çıktıgım sırada kolumda hissetigim kolla arkamı döndüm.
"Dans edelim mi?"berkay'in teklifinin ardinda ne oldugunu merak ettigim için kabul ettim.elimden tutup piste gittik.kalabaligin arasina karışıp dans etmeye başladık.tahminlerim üzerine berkay konuşmaya başladı.
"Deniz şey ben cana burda oldugunu söyledim zaten antalyadaydı buraya geliyor belkide gelmiştir"
"Neeee.berkay nasi yaptin bunu gidiyorum ben"hizli hizli locaya giderken berkay beni durdurdu.
"Deniz bi dinlesen arabasini park ediyomuş"dahada telaşlandım.onu görmemem lazımdi.buna hazir degilim.locaya vardıgımda telaşla iremgile döndüm.
"Gidiyoruz "
"Neden"
"Irem gidiyoruz"bu sefer bagırdıgımdan loca bana dönmüştü.görkem bana döndü ve konuştu.
"Neden neoldu "bu sefer bagirmak yerine sakince konuştum.
"Görkem neolur gidelim yalvaririm"görkem toparlanip yanima geldi.iremlerde peşimizden geliyordu.kapıya dışarı çıkarken arkami dönüp içeriemi diye baktım.gözüm berkayı bulunca biriyle konuştugunu gördüm.konuştugu kişi oydu can.berkayinda bu tarafa baktigini görünce yaşlı gözlerle ona sus işareti yaptim.görkemin kolundan tutup hizlica arabaya bindik ve yola koyulduk.
"Deniz deniz "görkemin sesini duyuyordum ama cevap verebilecek gücü kendimde bulamiyordum.araba birden durunca arabadakilee döndüm.deniz arabadan indi.bi süre sonra deniz telaşla elindeki suyla arabaya bindi ve suyu bana uzatti.verdigi suyu alip içtim.hepsi telaşla bana bakiyordu.
"O geri gelmiş.bara geliyordu bende kaçtim"
"O kim?"görkemin sorusu üzerine derin bi nefes alip cevap verdim.
"Can.bardaydi gördum onu ama o beni görmedi "
"Neeee"hepsi ayni anda söyleyince kikirdadim.
"Ama ben şimdi iyiyim.bardanda gitmezdim ama onu görmek istemedim"hepsi şaskın gözlerle bana bakiyordu.
"Iyiyim.hadi gidelim"görkem arabayi çaliştirip yola koyuldu.benim evime geldigimde çantamdan evin anahtarini bulup kapıyi açtım.hepsi içeri girdigi de kapiyi kapattim ve kitledim.
"Siz keyfinize bakin ben geliyorum"odama çıkip üzerimi degiştim.makyajimi çikarirken telefonum çaldi.arayan kişiye pek şasırmadim.berkay ama açıp açmamak arasinda kararsızım.ya cansa diye düsündüm.bi cesaretle telefonu açtim.görüntülü arama oldugundan kulakligimi taktim.berkay ekranda göründügünde tek oldugunu anladim.
"Efendim berkay"
"Deniz ben özür dilerim.nasil oldugunu görmek içinde görüntülü aradim"
"Iyiyim berkay"berkay arkasini dönüp biriyle konuştu.
"Abi hayir diyorum kiz seni görmek istemiyo "
"Ama ben onu görmek istiyorum"bu canin sesiydi.berkayin yaninda birden can belirince şok oldum.ben görmeyeli çok daha yakişikli olmuştu.
"Deniz ben özür dilerim durduramadim?"
"Sorun degil berkay merak ediyorum ne diycegini hangi yüzle karşima çıktıgını "bu sefer can konuşmaya başladı.
"Deniz özür dilerim.ama beni affedecegini biliyorum"
"Seni affetmeyecegim ve şimdi kapatıyorum.berkay iyi akşamlar"telefonu kapatıp sakinleşmeye çalıştım.onu asla affetmiycem.makyaj masama oturup makyajimin devamini çıkardım.kapıyı açıp aşagi indim.
"Eeee napalim "
"Deniz ben gidiyorum bardan ilaydayi da alicam"
"Tamam"görkemi yolcu edip koltuklara oturdum.
"Film izleyelim mi?"ikiside evet deyince film açma işini onlara biraktim.mutfaga girip cips,kuruyemiş gibi şeyler hazırlayip salona döndüm.
Ekimdekileri tezgaha biraktim.
"Deniz türk yapımı bi film aç sikildim yabanci filmlerden"
"Olur hmmm ayni yildizin altinda"bu filmi bi çok kez izlemiştim hatta kitabinida okumuştum.cips tabagini kucagima alip koltuga yayildim.

İnatçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin