SEN KİMSİN Kİ?

40 2 2
                                    

Gece eve geldigimde uzun bi duşun ardından direk yatmıştım.sabah kalktpıgımda başımda ilayda'yı görmeyi beklemiyordum.perdeleride açmış  oldugundan dolayı gözlerimi açmakta zorlandım.
"Kizim hadi kalk mobilya magazasından aradılar.eşyaların bugun gelicekmis hadi kalk ev temizliycez."son lafının ardından yataktan fırladım.
"Ne temizligi be ben temizlik yapmam.temizlik şirketini yapsın"
"Deniz sabah sabah kafayımı yedin senin o evini temizliyimde tırnaklarımı kırıyım.ben almıyım.evin temizlendi zaten biz evi yerleştiricegiz."
"Kizim ben eve mobilya şeçmedimki"
"Baban sagolsun.kalk hadi uykucu"ilayda'nin söylenmesi üzerine yataktan kalkıp banyoya gittim.elimi yüzümü yıkadıkdan sonra dışarı çıktım.ilayda odada yoktu.üzerime kot şort larımdan birini ve kirmizi kareli gömlegimi giydim.önünede göbegimin bi kismini açık bırakacak şekilde bagladım.ayakkabi olarakta kirmizi düz bagıcıklı ayakkabımı giydim.saçımı rasgele topladım.bavulumuda toparladım.bu gece eşyalarım geldigine göre evimde kalırdım.bavulu odanin kapisinin önüne koydum.hizmetçiler indirir sonuçta.aşagıya indigimde görkem, ilayda,eda,emre,melih,burak ve elif vardi.burak ve elif eleydi.bunlar heralde sevgili.
"Çocuklar hepinizin gelmesine gerek yoktu.ama bi anlamda da iyi oldu ayyy iyiki geldiniz"deyip el çırptım.erkekler bana şaşkınca bakarken kızlar yanıma gelip sarıldı.bu anı bozan melih'in sesi oldu.
"Tamam kızlar ayrılın hadi gidelim daha ev yerleştiricegiz."melih'in sözüyle birbirimizden ayrıldık.evden çıkıp arabalara koyulduk.kim kimin arabasına binecek diye konuşurken görkem konuya el attı.
"Ilayda,eda benle geliyosun.melih denizide biriniz alın."deyip arabaya bindi.kızlar da arkasından bindi.melih burak ve elif'i alıp kendi arabasına bindi.giderkende emre'ye göz kırptı.emre elini belime koyup konuştu.
"Hadi gel birlikte gidelim."
"Tamam "deyip yürümeye başladım.emre şöför koltuguna oturdu bende yanına oturdum ve yolculugumuz başladı.ben sıkılınca radyo'yu açtım.sakin bi şarkı çalıyordu.emre'ye baktıgımda bana bakıyordu.bende inadına ona bakıyordum.
"Önüne baksana kaza yapıcagız"
"Çok güzelsin ama"dedigi üzerine gülümsedim.o da gülümsedi.önüne dönüp konuştu."lütfen öyle gülme kendimi tutamıyorüm"dedigine gülümserken bana sinirli bi şekilde bakınca önüme döndüm.
Yol boyunca emre bana bakmaktan yola bakamamıştı.eve geldigimizde dur bi dakka emre benim evimin adresini nereden biliyordu.eme arabdan inecekken kolundan tutup onu durdurdum.
"Emre sen benim evimin adresini nerden biliyorsun"iyice bana yaklaştı.aramızda az mesafe kalmıştı."ben senin hakkında her şeyi biliyorum."
"Ne gibi"
"Baban için buraya geldigini mimarlik okudugunu başka sayıymı"
"Nerden biliyosun bunlari sen?"
"Ben herşeyi bilirim"
"Tamam"
"Tamam"bu oyunun böyle sürecegini anladıgımda geri çekildim.-yani çalıştım-emre kolumu tutup beni durdurdu.aramızdaki mesafeyi iyice kapattı ve dudaklarımızı birleştirdi.beni ilk başlarda hafifce öpsede sonra öpüşü anlam kazandı.emre uzun süre beni öpünce bende ona karşılık vermedim.bi süre öpüştükten-yani o beni öptükten sonra- sonra geri çekildim.önüme döndügümde karşımda bir çift göz vardı.
"Berke"diye fısıldadım.
Emre sinirle kolumu tutup
"Kim bu çocuk"
"geçen gün sahilde tanışmıştım."arabadan kapısını açıp çıkmaya çalıştım.
"Nereye"emre kolumu yine tutmuştu.
"Emre kolumu birak konuşup gelicem"sinirle elini çekti ve önüne döndü.arabadan çıkıp berke'nin yanına gittim.
"Deniz o çocuk senin sevgilinmi?"
Ne diycemi bilemiyordum.emre benim sevgilim miydi?ben onu sevmiyorum ki tamam hoşlanıyorum ama bu sevgili oldugumuz anlamına gelmez.
"Hayır "berke kolumu tutup bagırmaya başladı.
"Nası sevgilin deyil onunla öpüşüyordun"
"Berke sanane bundan"bu sırada tartıştıgımızı gören emre sinirle arabadan indi.
"Lan sen benim sevgilime nası dokunursun"dedi ve yumrugunu berke'ye savurdu.bi dakka bi dakka emre sevgilim mi demişti.ben sevgilisi emre'nin.şimdi bunları düşünme sırası deyil gitip emre'yi berke'den uzaklaştırmalı.
"Emre tamam bırak.berke sende git"berke yanımızdan uzaklaşmaya başlayınca emre'ye döndüm.Yüzümü ellerini arasına alınca afalladım.
"Bir daha seni o çocugun yanında görmiycem."konuyu uzatmamak adına tamam anlamımda başımı salladım.beni kendine çekip sarıldı."oglum ayrılın görkem geliyo"bu melih'in sesiydi.hemen emre'den ayrıldım.az sonra karşıdan gelen görkem'i gördüm.sinirle bi emreye bi bana bakıyodu.görkem yanımıza gelince tam agzını açacaktıkı onu susturdum.
"Çocuklar hadi gidiyoruz daha evimi yerleştiricegiz"deyip görkem'i ittirdim.eve girdigimizde fazlasıyla şaşırdım çünkü çok büyük 'tü.hemen çocuklara döndüm."ben evi gezicem isterseniz sizde benle gelin istemezseniz burda kalın"hepside gelmiyecegini belirtince ben tek başıma aşagı kata indim.ev üç katlıydı.aşagı kata indigimde uzun bi koridor karşıma çıktı.sagdaki ilk odaya girdigimde burada bir sürü spor aleti vardı.burası spor odasıydı olmalıydı.burdan çıkıp yanindaki odaya girdim.çok karanlık bi odaydı.karşıda duran beyaz duvar ve tavandaki projeksiyon buranında sinema odası oldugunu anladım.buradanda çıkıp yan odaya girdim.buraya girince cidden şok geçirdim.ve çıglık attım.dayanamayıp bi çıglık daha attım.ben odaya girerken merdivenlerden koşma sesleri geliyordu bunlar yine beni yanlış anlamışlardı.bı patırtı geldiginde ne oldugunu anlamak için odadan çıktım.merdivenlerin sonuna gittigimde gördügüm manzarayla gülme kırızı geçirecektim çünkü  burak yüz üstü yerde onun üstünde melih onun üstünde emre ve görkem vardı.küçüklügümüzde oynadıgımız'altta kalanın canı çıksın'oyunu oynuyor gibiydi.
"Lan ahhh ahhhhhh çok komiksiniz ahhhhhh"
"Deniz sus sana kıvanç işkencesi uygularım"dedi burak ve ben şok ben vefad.hemen kendimi yere attım ve oturdum.bi süre sonra aglıyordum hemde hüngür hüngür.benim agladıgımı gören erkekler kalktılar ve yanıma geldiler.görkem karşıma oturdu yüzümü ellerinin arasına alarak gözyaşlarımı sildi.
"Deniz neden agliyosun.lan burak kac kurtar kendini yoksa seni dövücem"
"Hayır hayır o gitmesin hatta hepiniz gidin o kalsın"ellerini yüzümden çekip konuştu.
"Neden o hem seni aglatıyo"
Aglamamı durdurup güldüm.
"Çünkü solucanı okumuş ve kıvanç'ı biliyor"evet hala watpad okuyorum üniversiteli olabilirim ama seviyorum.benim ruhum çocuk.burak elini ensesine götürüp konuştu
"Evet okumuştum hatta bagımlısıydım ama yagmur'un gidişiyle okumayı bıraktım.2 sene oluyo"burak hüzünlenmişti.ne vardıkı.ben hariç herkez hüzünle bakıyodu.
"Neldu ya hepiniz hüzne büründünüz"melih beni sinirle uyardı.
"Deniz tamam artık yeter sonra anlatırlar"bozulmuş bi şekilde somurtum.emre bana kalkmam için elini uzattı.bende elini tutup kalktım.üstümü sirkleyip merdivenlere dogru yürüdüm.digerleride arkamdan geliyordu.üst kata çıktım ve biraz da burayı gezdim.2 misafir odası vardı bi banyo ve benim odam kendi odamı bulup kapıdan girdim.kapıyı sertçe kapattım.bugün iki şeye sinirlendim.birincisi emre'nin berke'ye benim sevgilim oldugunu söylemesiydi.ikincisi de melih'in beni terlemesiydi.odadaki yastıkları yorganı herşeyi dagıttım.aynı zamanda bagırıyordum."deniz neluyo sen yinemi başlıyo deniz"ilayda kapıya vurarak konuşuyordu.ben 2-3 yıl öncedende ben hep sinir kirizleri geçirrirdim.ve halada öyleyim ben sinirlenince deliriyorum.yataga oturup başımı ellerimin arasına alıp dirseklerimide dizlerime koydum."deniz ses ver nelur"kapıyı kitledigim için içeri giremiyorlardı.kapının kilidini açtım ve onları takmadan aşagı kata indim.hepsi peşimden geliyordu.en alt kata indim ve hobi odası gibi olan -agzımin açık kaldıgı hani çıglık attıgım yer-odaya girdim.kapıyı yine üstüme kilitledim.oda çok büyük degildi.iki duvarı kaplayan bi kitaplık vardı.kitaplıga 1000 yakın kitap ve bi çok -500 kadar-film cd'si vardı.hepsini ben tek tek almıştım.3 yılda biriktirmiştim.kitaplıgın karşısındaki duvarda beyaz kocaman rahat bi koltuk vardı.onun yanindaki duvardada çalışma masası ve bilgisayarım vardı.yerdede renkli renkli puflar,yastıklar ve halı vardı.kitaplıgın önüne gidip kendime bi kitap şeçtim.işe bakkı elimdeki kitap en sevdigim kitaplardan biriydi yani 'aynı yıldızın altında'bu kitap beni fazlaca aglatmıştı.filminide izlimiştim ama kitabı ayrı .kitabı alıp beyaz koltuga oturdum ve kitabı okumaya başladım.kitab bittiginde artık gözlerim agrıyodu.kapının kilidini açıp dışarı çıktım.koridorda kimse yoktu ve yukardan ses gelmiyodu.merdivenlere yöneldim.yukarı çıktıgımda yine ses yoktu.salona girdigimde hepsi koltukta oturuyordu.hepsinin kafası yere egik oldugu için beni farketmediler.
"Öhoooooo"sesim üzerine hepsi bana döndü.
"Deniz iyimisin"görkem sesi endişeli çıkmıştı.
"Iyiyim hepinizdenden özür dilerim hadi ya devam işimize.ilayda ve eda siz benimle gelin,erkekler sizde kolileri boşaltıp yerine koyun.yarın temizlikçi gelicek zaten"ben böyleydim işte bi saat önce sinir krizi geçiriyorum bi saat sonra iş paylaşımı yapıyom.kızlar birlikte odaya çıktık.odaya girdigimizde ilk işimiz bavulları açip boşalttık.bavulları dolaba yerleştirtikten kızlar pes etmişti.
"Deniz ben aşagıya gidiyorum.ne kadar elbisen varsa bitmedi ya aşagıya gidip yiyecek bişeyler ayarlıyım."
"Tamam ilayda siz inin.ha birde aşagıdaki erkeklere söyleyin bu odanın bi kolisi vardı onu getirsinler"
"Tamam"deyip odadan çıktılar.bende camın yanına gidip deniz manzarası izlemeye koyuldum.kapının açılma sesini duydugumda kapıya döndüm.emre elinde koliyle odama girmişti.
"Koliyi getirmiştim."çok soguk bi sesle konuştum.
"Tamam oraya bırak "
Bana dogru biraz yaklaşıp konuştu.
"Bi daha o çocukla konuşmuycaksin degilmi?"'bu çocuk'dedigi berkeydi heralde tabiki konuşucam.
"Evet konuşucam"bana biraz daha yaklaştı.
"Konuşmıycaksın"
"Konuşucam sen kimsin ki"
"Ne demek kimim ki?"
"Bi kere öpüştük diye  sevgilim olabilecegimimi sandın -elimi yanagına götürdüm-ahhh yazık canım çok beklersin şimdi odamdan git"yanagında olan elimi sinirle itti ve odadan çıktı.onun ardından bende sinirle çıktım.merdivenlerden aşagı indim.herkez salonda oturmuşlardı.
"Deniz çok yoruldum ne doldurdun bu kolilere "
"Teşekkür ederim burakcim  "
Oda bana sırıttı.eda görkem'in kollarında uyukluyordu.
"Hadi acıktım.ne yiyelim"
Hepsinin gözleri parıldıyordu.
"Pızza"
"Hamburger"
"Salata"bunu görkem'in kollarında uyuklayan eda söylemişti.
"Yaa siz sosyete olmuşsunuz pide yiyelim.görkem pideci ara sipariş ver"görkem kollarını edadan çekip şipariş vermek için yanından kalktı.bende boş olan yere-burak'in yanına-oturdum.

İnatçıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin