Hoe het allemaal begon.

25 6 3
                                    

Zoals jullie vast al weten begint alles bij de geboorte van een Fiets, in dit geval dus een bijzondere want ik werd niet zomaar door de FietsenOoievaar gebracht, nee ik werd geadopteerd. Mijn ouders hebben me in het bos achtergelaten tegen een boom aan met geknapte snelbinders. Gelukkig werd ik snel gevonden en kreeg ik een nieuw thuis... Een thuis waar ik broertjes, zusjes en misschien ook wel nichtjes en neefjes kreeg. Vandaag is de dag dat ik naar dat nieuwe thuis mag, ik heb er zoveel zin in! Bij de fietsenmaker is het gezellig hoor maar ook wel saai, ik heb wel zin in wat verandering in mijn leventje.

{Die middag}
Als ik naar de Stella leveringsbus toefiets word ik ineens meegtrokken naar een steegje waar ze een muf doekje voor mijn lamp houden, ik zet mijn motoren aan en ronk erop los! Ha! Dat zou ze leren even ze lekker bangmaken voor een fiets! Dit is niet zomaar een fiets dit is een echte Stella Verona, de fiets die zichzelf kan besturen, een eigen leven leidt en bovenal erg snel is! Ik rijd terug naar de leverwagen en krijg een Fietspilletje voorgeschoteld met een glaasje water, ik neem het pilletje en drink het water gulzig op en dan wordt alles zwart voor mijn ogen. Het laatste wat ik hoor is:'Ja! Die zit er in! Rijden maar!'

{na een hele lange slaap}

Ik wordt wakker met enorme hoofdpijn maar dat is al snel over als ik zie dat we bij onze bestemming zijn aangekomem.
Hmmmmm heerlijk die dennengeur op de veluwe, en prachtig al die fietspaden door de bossen! Pfoee hiee wil ik mog wel even blijven!

Als de mannen me voor de grote deur neerzetten voel ik het al meteen... Dit wordt mijn thuis💕

Stella's LevensverhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu