ADAM BEHATİ

110 2 0
                                    

Maroon5 ( Adam Levine)

Benim en ama en sevdigim unlu grubu ve kisisi Maroon5 ve Adam Levine'dir.Ben bu grubu 2004'te tanidim ama iyikide tanidim.Adam Levine'nin eşi Behati Prinsloo Victory Secret mankenidir.Ben her ikisinide cooook seviyorum.

Adam Noah Levine (dogumu= 18 Mart 1979; Los Angeles, Kaliforniya, ABD), ABD'lişarkıcı, şarkı sözü yazarı ve gitarist. Pop rock grubu Maroon 5'ın anavokalistidir. Amerikan yetenek yarışması The Voice'un jüri üyelerinden biridir. 19 Temmuz 2014 tarihinde Meksika'da Behati Prinsloo ile dünya evine girmiştir.

2011 Logie Ödülleri'nde.

Adam Levine, James Valentine, Jesse Carmichael, Michael Madden ile Matt Flynn'ın üyesi olduğu Amerikalı pop rock müzik grubu Maroon 5, günümüze kadar dört stüdyo albümü kaydetti ve çeşitli şarkıcılar ile işbirliği projeleri içinde bulundu. 1994 yılında Kara's Flowers adıyla kurulan grup 2001 yılında Maroon 5 adını aldı. Bu adı kullanarak hazırladıkları ilk stüdyo albümü Songs About Jane'de (2002) 12 şarkıya yer verdiler. Albümdeki şarkıların tamamının söz yazımında solist Adam Levine görev aldı; bunlardan altı tanesini Jesse Carmichael ile birlikte yazdı. It Won't Be Soon Before Long adını verdikleri ikinci stüdyo albümlerini 2007'de yayınladılar. Levine, bu albümde yer alan tüm şarkıların da söz yazımında görev aldı; "Makes Me Wonder", Wake Up Call", "Won't Go Home Without You", "If I Never See Your Face Again", "Goodnight Goodnight" şarkıları single olarak da yayınlandı. Bunlardan "If I Never See Your Face Again"'de Barbadoslu şarkıcı Rihanna ile düet yaptılar.

2010'da, üçüncü stüdyo albümleri olan Hands All Over'ı satışa sundular. Albümdeki "Misery", Give a Little More" ve "Never Gonna Leave This Bed" şarkılarını single olarak da piyasaya sürdüler. Bir sonraki yıl, albüme yeni şarkılar eklediler ve yeniden satışa sundular. Eklenen bu şarkılardan biri olan "Moves Like Jagger"'da Christina Aguilera ile düet yaptılar. Şarkı, Grammy Ödülleri'nden En İyi Pop Düet/Grup Performansı dalında adaylık aldı.Haziran 2012'de, dördüncü stüdyo albümleri Overexposed'u yayınladılar. Levine, bu albümdeki şarkıların da tamamının yazımında görev aldı; bunlardan altı tanesinin yazımında grubun bir diğer üyesi James Valentine'de yer aldı. Albümün single şarkıları ise "Payphone", "One More Night" ve "Daylight" olarak seçildi. "One More Night", Billboard Hot 100 listesinin bir numarasına yükselerek albümün listedeki ilk ve tek bir numaraya yükselen single'ı oldu.

Benim en sevdiğim sarkisi "This Summer" inanilmaz mukemmel bir sarki.

Adam Levine kısaca Amerikalı şarkıcı, şarkı sözü yazarı ve müzisyendir.

Adam Levine aynı zamanda ünlü pop rock grubu "Maroon 5"in ana vokalisti ve Amerika'da ilgi ile izlenen "The Voice" ismindeki yetenek yarışmasının dört jüri üyesi ve ses koçundan birisidir.

Adam Levine 1979 yılında doğmuş bir şarkıcıdur. Adam Levine'nin doğum tarihi 18 Mart 1979'dur

Adam Levine'nin burcu balıktır.

Adam Levine 10 yaşlarındayken müziğe ilgi duymaya başladığını ifade etmiştir. İlk kez gitarı eline almasının ve bir şeyler çalmaya başlamasının bunu sağladığını belirtmiştir. Okul yıllarında asi bir genç olan Adam Levine ona söylenenleri yapmak istememiş zor bir öğrencilik geçirmiştir. Kendini her zaman gitarıyla birlikte mutlu hissetmiştir. Gitarla birlikte seyircilerin önünde Adam Levine ilk performansını ise 12 yaşına geldiğinde gerçekleştirecektir. Ancak o anda çok heyecanlanan Adam Levine seyirciye sırtını dönerek gitarını çalabilmiştir.

Adam Levine doğduğu ve büyüdüğü Los Angeles'ta bulunan "Brentwood School" ismindeki okulda eğitim almıştır. Bu okulda eğitimini alırken ileride birlikte müzik grubu kuracağı "Jesse Carmichael" ve "Mickey Madden" gibi isimlerle tanışmıştır. Adam Levine'nin ilk kurduğu müzik grubu olan "Kara's Flowers" başarısız olunca gruptan arkadaşı "Jesse Carmichael" ile birlikte eğitim için New York'a gitmişlerdir. Burada bulunan "French Woods Festival of the Performing Arts Camp" ismindeki okuldan eğitim almışlardır.

Adam Levine ilk grubu Kara's Flowers bünyesinde "The Fourth World" ismindeki albümü 1997 yılında çıkarmış fakat başarı elde edememiştir. Adam Levine'nin tanınmasını sağlayan ikinci grubu Maroon 5 bünyesinde çıkardığı ilk albümünün ismi ise "Songs About Jane" şeklindedir. 2002 yılında çıkarılan albüm toplamda 45 dakika süren 12 şarkıdan oluşmaktadır.

Adam Levine 1990 ve 2000 yılları arasında yayınlanan Amerikan yapımı drama dizisi olan "Beverly Hills, 90210" serisinin bir bölümünde 1997 yılında TV ekranlarında ilk kez görünmüştür.

Adam Levine'nin boyu 1,82 metredir.

Adam Levine 76 kg kiloya sahiptir.

Adam Levine koyu kahverengi saçlı ünlülerdendir

Adam Levine ismi ile tanınan şarkıcı ela renkli gözlere sahiptir.

Adam Levine Amerikan standartlarına göre 11,5 numara ayakkabıları giyebilmektedir.

Başarılı şarkıcı Adam Levine kazandığı ödüllerle de adından bahsettirir. "Maroon 5" müzik grubu ile prestijli ödüller alan Adam Levine en son 2013 yılının Şubat ayında grubun son albümü "Overexposed" içerisinde yer alan "Payphone" parçası ile en iyi pop grup performansı dalında Grammy ödülünü kazanmıştır. Grup aynı ödülü 2012 yılında "Hands All Over" albümü içinde yer alan "Moves Like Jagger", 2011 yılında yine "Hands All Over" albümü içinde yer alan "Misery", 2006 yılında "It Won't Be Soon Before Long" albümünde yer alan "This Love" isimli parçalarla kazanmıştır.

Adam Levine'nin bir kardeşi vardır

Adam Levine'nin annesinin ismi Patricia Noah Levine'dir. Patricia avukatlık ve danışmanlık meslekleri ile uğraşmıştır. Adam Levine'nin babasının adı ise Fred Levine şeklindedir. Fred bir perakende satış zinciri kurucusudur. Adam Levine'nin anne ve babası o henüz 7 yaşındayken ayrılmışlardır. Adam Levine'nin erkek kardeşinin ismi "Michael"dir. Adam Levine'nin babasının ikinci evliliğinden Sam ve Liza adında iki üvey kardeşi dünyaya gelmiştir.

Behati Prinsloo Levine (16 Mayıs 1989), Namibyalı manken. 2008 yılındaVictoria's Secret sub-Brand Pink'in yüzü olduktan sonra 2009 yılında Victoria's Secret meleklerinden biri olmuştur. 19 Temmuz 2014 tarihinde Meksika'daAdam Levine ile dünya evine girmiştir.

Doğum adı=Behati Prinsloo
Doğum= Doğum adıBehati Prinsloo
Doğum16 Mayıs 1989 (26 yaşında)

Evlilik(ler)i=Adam Levine (e. 2014-günümüz)

Boyu1,79 m
Saç rengi=Açık kahverengi
Göz rengi=Ela
Ölçüleri81-61-89
Giysi bedeni36

Behati Prinsloo Levine, Namibyalı manken. 2008 yılında Victoria's Secret sub-Brand Pink'in yüzü olduktan sonra 2009 yılında Victoria's Secret meleklerinden biri olmuştur. 19 Temmuz 2014 tarihinde Meksika'da Adam Levine ile dünya evine girmiştir. Vikipedi

Doğum: 16 Mayıs 1989 (26 yaşında), Grootfontein, Namibya

Boy: 1,78 m

Eşi: Adam Levine (e. 2014)

Ebeveynleri: Magda Prinsloo, Boet Prinsloo









Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADAM LEVİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin