Karşımda Fenerbahçe formasıyla duran emire baktım ve o da bana şaşkın gözlerle bakıyordu . çünkü benim ustumde de Galatasaray forması vardı .
"Sen Galatasaraylı mısın " diye sordu ve bende ona soruyla karşılık verdim"sen Fenerbahçeli misin " diye sordum aynı anda " evet "dedik .ve bizim gittiğimiz maç Fenerbahçe - Galatasaray maçıydı .
***
Hadi ama bu nasıl olabilir ben bi yandan cimbom diye bağırırken o bi yandan kanarya diye bagriyordu .
***
Maç biz böyle bağırırken son bulmuştu ve kazanan Galatasaray di . Çıkışta ben bunun havasıni atarken " istersen seni eve birakabilirim " dedi . kabul edip yola koyulduk arabaya sessizlik hakimdi ve ben bu sessizliği bozmak istemedim sonun da eve gelmistim kapıyı açıp indim ve evin önünde anahtarimi aramaya başladım sonunda buldum . içeriye girerken çığlık sesleri geliyordu ve seslerin geldiği yöne gitmeye başladım sesler babamın çalışma odasından geliyordu ve dinlemeye başladım " sen beni nasıl aldatırsın ve üstüne üstlük en yakın arkadasimla " bu ses annemden çıkmıştı ne yanı babam annemi Aysel teyzeylemi aldatmisti hayır bu olamaz bunu Aysel teyzenin eşi halil anca duysa Aysel teyzeyi öldürür . " ya niye anlamak istemiyosun senden sıkıldım sen bana yetmiyosun ve o küçük kızın ondan nefret ediyorum tamam mi artık sizden sıkıldım " bunları duyunca kalbim acimisti her ne kadar babam olucak o adamı sevmesemde sonuçta babamdı .Odanın kapısı açıldığında karşımda babam vardı " ne işin var sesin burada " diye sorunca içimdeki bütün nefreti üzerine kustum " sen insan mısın ya ha sen insan mısın sen aşşağlığın tekisin sen zavallınin tekisin sen bi pis-" diyemeden yanağına keskin bi bıçak saplanmisti . bu keskin bıçak dudagimi patlattı .
Yüzümü kaldırıp son bi kez suratına bakıp odama gittim . kapımı kilitleyip ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra ve bağırarak ağlıyordum .neden böyle bisey yaptı ki neden yanı eğer bizden nefret ediyosa veya benden çekip gitsin o zaman ama ihanet asla affedilir gibi değil .
Üzerimi değiştirip yatagma girdim gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım evet çalıştım sadece çalıştım sonunda gözkapaklarıma ağırlık çöktü ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım .
**********
Sabah gözünü açtığımda gözüme güneşin ışıkları giriyordu .hemen yerinden kalkıp banyoya koştum. Banyodan çıkınca formalarımı giydim ve tam salona inecegim sırada telefonuma mesaj geldi .istersen bugün okula beraber gidebiliriz yazıyordu mesaj emirden gelmişti. Olur dedim ve mesajı yolladim .Salona indigimde annem koltukta oturmuş sürekli bi noktaya bakıyordu durumu içimi acitsada yanına gitmedim .mutfakta bi kaç şey yeşilden sonra çantamı alıp dışarı çıktım . kapıda emir beni bekliyordu " günaydın " dedi bende ona günaydın dedikten sonra suratıma şaşkın şaşkın bakıyordu " dudagina noldu " diye sorunca aklıma dün akşam geldi . " kapıya carptim " dedim alaylı gözlerle baktı bana ' ne var' gibi bakınca " önce buna inanmamış bekliyordu musun " dedi tabiki inanmayacakti dimi kapıya carptim ha gerçekten çok sacmaydi " anlatmasam " dediğim de üzerime gelmedi . sonunda okula varmistik ve yine başlıyoruz hadi ama bu çocuğun benle derdine sanki ona karismadim bile yanı belki karışmış olabilirim ama ona sadece gerizekali dedim ve sonra bana kafayı taktı ." günaydın bucur " dedi sanki kendi çok büyük benden bir üst sınıfta " günaydın " dedim .
" eee naber " dedi salak " sanane " dedim " aaaa hadi ama bebeğim olmuyor böyle " dedi gerizekali ya salak bana bebeğim dedi tam konusucaktim ki konuşmaktan vazgeçip gözüne yumruğu indirdim . tamam bu bi hata olabilir ama dayanamadım olsun iyi oldu ama şuan kacmam lazım yoksa ölücem . koşmaya başladım ve emirde arkamdan geliyordu merdivenlerden çıkıp koridora varmıştır ki bir duvara çarptığımı zannettim ama kafami kaldırıp baktigimda ovvv o ne ya kahve rengi saçlar bembeyaz ten ve yeşilin en güzel tonunda ki gözler kırmızı dudaklar ve elmacık kemiği ahh çok yakışıklı " önüne baksana küçük " küçük mu hadi ama daha orijinal bi şeyler olmalı dimi " ne önüme bakicam ya gelip bana çarpan sensin " her konuda zeytin yağı gibide üste çıkarım " kızım sen saf mısın salak mısın " bu cümle karşısında sadece " ha " diyebildim " anlamistim ikisinde yarı yarıya " dedi benim tabiriyle duvar " ne dedin şimdi anlamadım da " " dediğim önüne bak ve bidaha sakin bana bulaşma yoksa sonuçlarına katlanirsin " deyip çekip gitti hödük .
*******
Sonunda gitme vakti gelmişti ve çantamı toparlayıp yola koyuldum .
********
Eve varınca kapıyı açıp içeri girdim ve keşke girmeseydim .....Evet arkadaşlar bu ikinci bölüm umarım begenirsiniz bi dahaki bölümde gorusmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Kalpler
Подростковая литератураumutsuz iki genç sizce birbirlerinde teselli bulabilirler mi ?