1.Bölüm

48 5 0
                                    

Sabah o lanet alarmın sesiyle uyandım her sabah yaptığım gibi banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra okul formamı giyip salona indim ve her sabahki gibi kimse yok büyük ihtimalle şirkete gitmiştirler diye düşünüp doğru yola koyuldum. Sonunda okula vardığımda tam binadan içeri girerken önüme biri geçti "Merhaba ben Emir sen adın ne ?" diye soruyla karşılaşınca olduğum yerde kaldım ve "Elif " dedim . tanimadigim çocuk tekrar konuşmaya başladı " Uzun zamandır seni uzaktan izliyorum ve gorduklerime gore bir arkadaşın veya dostun yok ben şimdilik dostun olamasamda arkadaş olabilir mıyız ?" diye sorunca " Olur " dedim ama neden dedigimi bilmiyorum her neyse çocuk pardon yanı Emir tekrar konuştu "Tamam o zaman belki biraz erken olucak ama bu akşam birşeyler yapalım mı?" diye sorunca hayır diyemeyip kabul ettim . ama olanlara hala sasiriyorum benim bunca zaman arkadaşım olmamıştı ve bu saatten sonrada olabilir miyidi acaba ? Ben bunları düşünürken sınıfa girdigimi fark ettim ve hemen sirama oturup kitaplarimi çıkardım çok çalışkan olmasamda derslerim iyidi ve bu sayede bi kaç kez ödül almıştım . dersin geometri olduğunu anladigimda büyük bir hayal kırıklığı yaşadım .hoca dersi anlatırken nasıl sıkıldım anlatamam ama sonunda o can kurtaran sesi zil çaldı. Evet sabah evden kahvaltı yapmadan çıktığım için kantine indim bir kaç şey aldıktan sonra masaya oturdum ve az sonra aslı yanıma geldi ah kuzenimin bu okulda olmasına sukrediyorum bazen . "selam " diyerek gulumsedi bende onun gülümsemesi ne karşılık "selam " dedim . " hayırdır kuzen niye suratın asık " diye sordu " hiç sorma aslı sonra anlatırdım kuzicim " dedim gülümseyerek o da üzerime gelmeyip telefonuyla oynamaya başladı .

********************************
Sonunda son derste bitmiş eve gitme vakti gelmişti . yolda yürürken arkamdan bi ses duydum " elif " arkami döndüğümde emiri gordum bana doğru gelip " bu akşam ne yapmak istersin ?" diye sordu ." bilmem belki futbol maçına gidebiliriz " dediğimde şaşkın gözlerle bana bakıyordu . ' ne var' der gibi bakınca " futbolu sevdiğini bilmiyodum ve bu bana biraz garip geldi " dedi .

Sonunda akşam oldu emiri beklerken telefonuna mesaj geldi Hadi gel aşağıdayım mesajı okur okumaz hemen evin önüne indim ama gordugum manzarayla şok oldum ...

Evet arkadaşlar ilk bölümü mü yazdım umarım begenirsiniz biraz kısa olmuş olabilir bunun için ozur dilerim bi daha ki bölümü daha uzun yazmaya calisirim yorum yapmayı ve oylamayı lütfen unutmayin :D

Masum KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin