4.Bölüm

45 3 8
                                    

Evet en son hatırladığım şey batuhana tokat atıp yanında kalmamdı . peki şuan nerdeyim biliyorum sanırım eski bi yerdeyim çünkü etraf küf kokuyodu . her yer çok karanlık hiç birşey göremiyorum ve ben karanlıktan korkarım . ben bunları düşünürken karşıdan bi ışık geldi ve içinden tabi ya BATUHAN çıktı " naber bebeğim sevdin mi burayı " diye alaylı bi şekilde sordu . o sırada arkasından biri daha geliyordu peki o kimdi sanırım biraz daha yaklaşırsa tanıyabilir im hayir bu o çok guvendigim HAZAR ne yanı o batuhanın adamimi " naber küçük ah pardon küçük dememe kiziyodun dimi elif " elif kelimesini bastıra bastıra söyledi .

Adı herif önce güvenimi kazanıp sonra beni arkamdan bıçakladı benim anlamadığım neden bu kadar canım yanıyor sanki o bıçağı soktuğu yerde sağa sola doğru oynatıp orayı açmak istermiş gibi canım yanıyor ne yanı iki uç günde ona aşık mi olmuştum hayır asla bu olmaz daha doğrusu olamaz ben böyle bi adamı Sevemem.

Evet ben bunları düşünürken " nereye daldin küçük " dedi adı herif " ben seni adam sanmistim ama sen adam falan değilmiş sin ama bisey anladım istesende olamazsın " dedim bütün gucumle bağırarak ." aaaa hadi ama çok klişesin " dedi bana gerizekalı "biraz yaklaşır mısın birşey soylicem " dedim yaklaştığı gibi erkekliğin e tekme attım . önümde kivranmaya başladı .

Hemen ardından bana bi tokat attı . eli gerçekten çok ağırmış yanagim yanmaya başladı ve gözümden bir damla yaş düştü . " b-ben gerçekten çok özür dilerim yanı bir an-" onu cümlesini yarıda keserek fısıltı şeklinde sadece " sus " diyebildim . ve bi anda ağlamaya başladım .

Ama şimdi neden onun için ağlıyordum ki... O adi herifin tekiydi. Ve ben onun için agliyamam aglamamam gerekiyo dimi neden kendimi boşlukta kalmış gibi hissediyorum sanki biri herşeyi bir anda ortadan kaldırıyor ,bütün insanları alıyor ve ben ortada kalıyorum peki beni bu düşüncelere iten şey ne nefret mi yoksa hayal kırıklığı mi sanırım ikisinden de biraz ....

Bi anda ensemde hissettiğim darbeyle gözlerim karardı ve sonu ... boşluk.

Hazar 'ın ağzından

Elifi bayiltmislardi batuhana bunu neden yaptığını sorduğumda hiç bisey demeden sadece arkasını dönüp gitti .

Biraz sonra yanıma gelip " hazar şu kızı evine bırak burda kalmasın " dedi . " ona neden bunu yaptın " diye bi kere daha sordum " sence niye yaptım . tabiki kendini bi bok zannettiği ve bana kafa tuttuğu için " dedi " onunla düzgün konuş " diye tisladim ." noldu hazar bey zorunuza mi gitti yoksa artık onu seviyo musun ... Az önce ona tokat atan se-" diyemeden çenesine bi yumruk attım . kafasını kaldırıp bana baktığında " seninle görüşücez ama önce şunu evine bırak " dedi . arkami dönüp elifi iplerden cozdum ve kucama alıp arabama doğru ilerlemeye başladım .. Bu arada bu olanları düşündüm ve baştan beri aslında batuhan istediği için onun yanindaydim ve aslında ona hiç değer vermedigimi anladım . onu arabanın onkoltuguna oturtup kemerini bagladim ve bende kendi koltuğuma oturup arabayı calistirdim .

Sonunda eve geldik .( arkadaşlar eğer hazar elifin evini nerden biliyo diye sorarsanız önceden onu bi kere takip etmiş ) arabadan inip onun yanına gittim ve çantasından anahtarını çıkarıp elini aldım onuda kucama aldıktan sonra kapıya doğru ilerledim kapıyı açıp içeri girdim merdivenlerden yukarı çıkıp onun odası olduğunu tahmin ettiğim yere girdim ve yatagma yatirdim . buradan bakınca çok şirin gözüküyor aslında ama çok hırçın o köyü yeşil gözleri şuan gözükmüyor.

Ama simsiyah saçları ve beyaz teni birbirine çok uyumlu duruyo ve ona gerçekten yakisiyo .

Daha fazla uzatmadan evden çıktım .arabama binip kendi evime surdum eve girip odama çıktım ardından soğuk bi dusa girdim ve çıkıp kıyafetlerimi giydim yatağıma yatıp uyumaya çalıştım bakalım yarın okulda beni görünce nasıl bi tepki verecek...

Arkadaşlar biraz geç oldu ama umarım olmuştur :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Masum KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin