Multi: Cam Dallas❤️
Beklemediğim kadar hızlı geçen bir okul gününden sonra, sıkış sıkış geçen bir otobüs yolculuğunu bitirip kendimi sonunda eve atabilmiştim.
Annemi yanaklarından öpüp kendimi hemen odama atmıştım. Otobüste geçen o sıcak dakikalar sonucunda soğuk bir duşa ihtiyacım olduğunu düşünüp kendimi soğuk suya bırakmıştım.
Odamda bir sağa bir sola yürüyüp dururken aynı zamanda o çocuğu düşünüyordum. Kağan'ı.
Cidden beynimi bu kadar ele geçirmek zorunda mıydı? Her dakika onu düşünmüştüm neredeyse.
Kafamı silkeleyip kendime çeki düzen verdim. Yürümeyi kesince kendimi oyalamak için elime telefonumu aldım ve twitter hesabıma girdim.
Yeni takipçilerim olduğunu gördüğümde hemen oraya tıkladım ve gözlerimi gezdirmeye başladım.
Kağan DEMİR.
Gözlerim yuvalarından çıkarcasına açılırken vücudumdan bir titreme geçip gitti.
Geri takip yapmayıp onu umursamamaya çalışarak diğer bildirimlere baktım. Daha doğrusu bakmaya çalıştım.
Bunu kimseyle paylaşmazsam rahatlayamayacağım için Helin'i aramaya karar verdim.
"Alo?"
--------
Telefonu elimden bıraktığımda derin bir nefes verdim. Ekrana baktığım kadarıyla tamı tamına 1 saat 48 dakika konuşmuş olduğumuzu gördüm.
Helin'in durmadan Kağan'ın bana aşık olduğunu söylemesini saymazsak içim biraz olsun rahatlamıştı.
Telefonumun şarjının bittiğini görünce onu şarja taktım ve yine bir şeylerle oyalanmak adına kitaplığımdan Jojo MOYES- Senden Önce Ben kitabını aldım.
Kitabın konusu o kadar aşktı ki yine onu hatırlıyordum, yine onu.
Bu sefer de laptopumu elime aldığımda film izlemeye karar verdim. "Korku filmi." dedim içimden. "Kesinlikle korku filmi."
--------
Laptopu kapatıp yatağın üzerine bıraktığımda filmi gözümden geçirdim. O kadar korkunç olmamasıyla beraber bende rüyalarıma girecek kadar da bir etki bırakmamıştı.
Odamdan çıkıp annemin yanına gittiğimde televizyonun karşında uyuyakaldığını gördüm.
O kadar tatlı uyuyoyordu ki uyandırmak istemedim. Üstüne bir battaniye örtüp odama çıktım. Kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Çok uzun sürmeden gözlerim kapanmaya başlamıştı.
--------
Sabah kaktığımda alarmın daha çalmamış olduğunu gördüm. Yatakta biraz telefonla oyalandım ve tuvalete gidip yüzümü yıkadım. Dolabın karşısına geçip formalarımı giydim.
Altına Cameron Dallas'ın vazgeçemediği siyah vanslarımı giydim. Son olarak aynaya bakıp hafif dalgalı saçlarımı toplayıp aşağıya indim. Saatin çok erken olduğunu görüp televizyon izledim. Annem kahvaltıya çağırdığında ballı krepimi yedim. Annemi öpüp servise bindim.
Okula vardığımda gözlerim bizimkileri aradı. Helin'i görmemle yanına gitmem bir oldu. Helin'i sınıfa sürükleyip (gerçekten sürükledim jdjdn) dünkü twitter olayını anlattım. Helin'in tepkisini beklerken bi anda bağırdı. Buna bağırmak denmez resmen anırdı hayvan!
"Oha ! Bu çocuk senden hoşlanıyor !"
dediği anda istemeden tokat attım. Aslında iyi oldu hayvan gibi bağırırsa tokadı da yer.Mal mal bana bakıp "Ne vuruyon öküz!"
derken bi anda sınıfın kapısına bakıp bana kaş göz işareti yaptı. Bende kapıya baktım ki bakmaz olaydım. Bizim Kağan sabah sabah bi kızla öpüşüyordu. Umursamayıp Helin'e baktım. İlk defa öpüşen insan görmüş gibi onları izliyordu gerizekalı." Helin! "
" Helinn! " diye çağırdım ama bakan kim.
O sırada kapıda bi bağırışma oldu.Ve bizim ego yığını müdüre yakalandı. Ohh iyi oldu pislik.
--------
Derse gireli 15 dakika olmuştu ve sınıfta daha okulun ilk günleri olmasına rağmen garip bir sessizlik vardı. Aniden kapının açılması ile herkes gözlerini oraya çevirdi.
Ve karşınızda ego yığını olan Kağan!Yakalanınca müdürün odasına gitmişti ve herkes ceza alıp almadığını merak ediyordu.
Hiç istifini bozmadan kapıyı kapatıp yerine geçti. Girmek için izin bile almadı. Neydi bu özgüven?
Öğretmen de benim düşünceme katılırcasına gözlerini faltaşı gibi açarken sınıf Kağan'a dönmüştü.
Öğretmen öksürüp tahtaya yazı yazmaya devam ederken sınıftaki gözler de istemeye istemeye tahtaya dönmüştü.
Neden bilmiyorum ama üzerimde büyük bir gerginlik vardı. Öğretmeni dinlemeyi bırakıp defterimi açtım ve bir şeyler karalamaya başladım.
Arkadaşlar daha 2 bölüm olmasına rağmen baya bi ara verdik. Bunun için özür dileriz. Araya Teog sonuçları, kayıtlar girince tabi ihmal oldu. Şimdi yeni bölümle karşınızdayız. Az oldu ama bi dahaki sefere daha güzel ve uzun bi bölüm sizi bekliyor olacak. Öpüldünüzz :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM KADERİM
Romanceİki Cameron aşığı kızın, ortaya çıkardıkları eser... Her şey onun için ♡♡ ♧MAGCON ♧Cameron Dallas