Femeia bruneta ce purta o rochie scumpa si o coafura extravaganta, a strigat catre cele doua angajate, amenintandu-le ca daca nu se vor grabi, le va concediate in urmatoarea secunda. Elena si Maya s-au grabit cu machiajul si cu aranjatul parului, speriate de amenintarile acesteia. Femeia pe nume Gloria, a iesit pe balconul mare al casei, analizand fiecare miscare ce se executa in gradina din spate.
Angajatii ei aranjeaza fiecare scaun, floare, fiecare detaliu pentru ca tot sa arate perfect. Nu trebuie ca ceva oribil sa-i strice ziua ce-a mare a unicului ei fiu. Si-a ridicat mandra barbia, pasind tantosa inapoi in camera. A studiat fiecare detaliu din camera mare, simtindu-se mandra de munca ei, laudele fiind pe masura. Niciodata nu a fost mai fericita ca acum, avea si motive. S-a apropiat de cele doua femei, facandu-i semn uneia dintre ele sa se de-a la o parte.
Copila ce statea speriata pe scaunul mare, o privea terifiata de ce se intampla in jurul ei. Femeia bruneta isi aminti cata munca a depus in cautarea fetei, in aducerea ei aici si in gasirea rochiei perfecte, cu un corset pe masura, corpul ei mic si slab fiind un defect enorm. Apoi o coafura si un machiaj natural, ascunderea vanatailor de pe maini, fata si restul corpului, invatarea planului pentru ca totul sa iasa perfect si ca nimic sa nu bata la ochi. Toate astea au obosit-o enorm, dar rezultatele ce vor urma sa soseasca o faceau sa uite de durere.
- Este superba ! Spuse Gloria fericita. Cat mai natural. Le reaminti inca odata de machiajul simplu si de coafura cu o impletitura fina de la urechea dreapta pana la cea stanga, restul parului saten deschis al fetei cazand in bucle micute si ravasite pe spatele ei.
Ii facu semn Elenei ca se poate reapuca de treaba, luand loc pe un scaun la catina pasi de cele trei, rasfoind o revista de moda de pe masuta de cafea. Cateva minute trecura pana cand usa se deschisa brusc, un barbat inalt imbracat cu pantaloni de stofa si o camasa alba intra in camera, ambele piese vestimentare mulandu-se pe corpul lui.
- De ce m-ai chemat ? Barbatul intreba plictisit, aruncand cateva priviri catre femeile ce munceau de zori. Elena, mergeti sa mancati ceva. Le spuse femeilor, acestea incetand sa mai munceasca.
Mama lui isi indrepta spatele si se ridica, asteptand ca cele doua sa iasa afara. Cand usa a fost inchisa in spatele lui, astepta explicatiile ce i se datorau.
- Te-am chemat pentru a-ti cunoaste viitoarea sotie. Gloria ii zambi, dandu-se din fata fetei.
Barbatul o analiza: par saten deschis, batand spre blond in unele locuri, buze mici carnoase, fata rotunda, un corp mic si slab, imbracat intr-un capod alb de matase. Ii privi ochii caprui ce se uitau speriati catre el, abtinandu-se sa nu planga.
- Cine e ea ? Intreba dintr-o data, iritat de privirea ce i-o arunca copila acum cateva secunde. Isi incrucisa bratele la piept, asteptand ca Gloria sa-i raspunda.
- Ea... Se plimba putin. E viitoarea ta sotie, dupa cum am spus. Ii reaminti.
- Ea ?! Barbatul intreba mirat, uitandu-se inca odata catre copila de pe scaun. Mama, e o copila ! Tu te-ai uitat la ea ? Isi ridica tonul.
- Cole, scumpule. Asculta-ma si apoi vorbeste. Mama lui il ruga, saturata de toate.
- Tu te auzi ce spui ? Categoric nu ma insor cu ea ! Puteai sa angajezi si o tipa oarecare, nu sa imi aduci o copila ! Se rasti catre mama lui, facand-o sa-si piarda rabdarea. Cati ani are ? Se uita la mama lui ce acum se plimba pe langa copila.
- 19, dar nu asta conteaza. Ii raspunse. Tu trebuie doar-
- 19 ? Dumnezeule ! Barbatul rabufni, facand-o pe copila sa tresara speriata, lacrimile incetosandu-i privirea cand isi aminti de certurile dintre parinti ei la care de cele mai multe ori era de fata. Se intoarse cu spatele, pregatit sa iasa afara.
CITEȘTI
Cumparata-Editare
Romance- Stia ca viata ei poate fi si mai cruda decat a fost cu ea pana acum, ca o putea lovi inca odata,la fel cum a facut-o pana acum. Nu s-ar fi oprit, nu avea de ce sa o faca. Dar nu stia ca, intr-o zi, viata avea sa i se schimbe. Sau cineva o va face...