Trei

521 27 5
                                    


Ignorati eventualele greseli. L-am corectat, dar probabil ca au mai scapat unele greseli.


                        Sunetul valurilor era o melodie linistitoare pentru cineva caruia nu-i era somn si doar statea tacut in linistea noptii. Incaperea era usor luminata de luna plina, palmierii din jurul cabanutei facand umbre pe pereti. Cole privi inca odata catre luna ce se vedea prin perdeaua ce acoperea usa din sticla. Se foi pe canapeaua inconfortabila; ciudat, acum cateva ore cand a stat pe ea era chiar moale, dar atunci nu dormea pe ea. Picioarele lui mult prea lungi nu aveau loc pe canapea, decizandu-se sa le tina mai stranse.

Isi trecu frustat mana prin par, ciufulindu-l si tragand ocazional de varfuri, incercand sa gandeasca limpede. Tot ce s-a intamplat cu doar cateva ore in urma il framanta la propiu, nedandui pace in incercarea de a dormi. Se simtea vinovat, si chiar se invinovatea pentru cele intamplate lui Rue. Daca nu ar fi plecat de acolo, sau macar sa fi luat-o cu el, probabil ca nu i s-ar fi intamplat nimic.

Se tot gandea la ce lucruri oribile i-a facut acel monstru, la faptul ca a vazut un om murind chiar in fata ei. Toate astea i-au intrat in cap si nu aveau de gand sa plece prea curand, avea sa se invinovateasca pentru mult timp. Se gandi la o cale de a nu-i spune mamei lui. Sigur l-ar fi certat, si faptul ca mama lui se va supara pe el in facea sa se simta inconfortabil.

Se simtea mandru stiind ca mama lui il iubeste pentru ca este un om bun, niciodata nu s-a drogat sau sa fi intrat in incaierari. Desigur, se mai imbata ocazional, dar asta a fost in trecut, cand era in liceu si in facultate. Se culca cu o groaza de fete si dadea unele petreceri de neuitat. Mama lui a fost suparata o perioada pe el, dar dupa a incercat sa accepte zecile de fete. Pana la urma, e barbat si are nevoile lui.

Isi acoperi fata cu ambele palme, oftand zgomotos si trecandu-si palmele peste obraji, incercand sa doarma. Renunta insa cand auzi cateva zgomote ce-i i-au atras atentia. Se sprijini in cot, privind catre patul din spatele lui in care doarme Rue. Mici suspine i-au parasit gura, scotand tipete ce se puteau auzi din afara cabanutei. Arunca patura de pe el, grabindu-se catre pat. Se intinse pentru a aprinde veioza de pe noptiera, privind-o pe Rue.

Fruntea ii era transpirata, avand sprancenele incruntate, obrajii ii erau patati de lacrimi iar buzele ii tremurau, spunand cuvinte neintelese. Ii apuca bratul stang, scuturandu-l incet.

-Rue. Ii rosti numele, trecandu-si palma peste fruntea ei. Trezeste-te, Rue.

Tipetele ei erau din ce in ce mai puternice, ii apuca incheieturile pentru a o opri din a mai da din maini.

-N-nu, d ... Lasa ... Nu ! Isi deschise ochii speriata, incercand sa-si traga mainile. 

-Rue, sunt eu, Cole. Ii vorbi incet, incercand sa o linisteasca. Isi dadu seama ca a avut un cosmar oribil, fiind in stare de soc.

-Da-mi d-drumul ! Se tara mai departe de el, implorandu-l.

-Linisteste-te, a fost doar un cosmar. Se intinse dupa ea, doar sa o ia in brate. Vazand asta, Rue se impotrivi.

-Lasa-ma, la-lasa-ma ! Se ineca cand vorbi. Te rog, nu-mi f-face rau ! Il lovi cu palmele si pumnii.

-Bine, bine. Isi ridica palmele in dreptul pieptului, dandu-se in spate.

-Te rog. Isi stranse bratele in jurul picioarelor, leganandu-se si soptind cuvinte.

Cole o privi total socat de scena de mai devreme. Ceva a facut-o sa reactioneze asa, sau cineva. Prima persoana care-i aparu in minte a fost acel barbat de pe plaja, dar apoi si-a adus aminte de cuvintele mamei lui cand i-a spus ca a salvat-o din acel loc oribil. Incerca sa inlature gandurile cum ca propii ei parinti ar fi supus-o unor abuzuri verbale, dar si fizice.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cumparata-EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum