"Sayın Egeli"

82 10 1
                                    

Buda ne demekti? Defalarca aramama rağmen açmamakta ısrarlıydı. Bende en sonunda mesaj atmaya karar verdim. Yapacak başka birşey yoktu çünkü. "Buda ne demek oluyor? Ve sen kimsin? "Uzun bir süre cevap gelmedi. Bende işsizin biri dalga geçiyordur diye düşünüp tam uyumak için hazırlanırken telefonum titredi. "Kendine ait olan dünyandan bahsediyorum Bade Egeli ;))" Ayy ukala şey -,- abi o smile nedir havalı mısın sen ya diye anırdım resmen ama gülmem yarıda kesildi. Bir dakika bu benim adımı soyadımı nerden biliyordu lan !??!

- Beni nereden tanıyorsun gizemli çocuk? 

+ Gizemli çocuk mu? Bende seni yetişkin bir birey sanmıştım ;)

- Kendimi beğendirme gibi bir çabam olduğumuda nereden çıkardın? Soruma cevap ver sen! Diye çıkıştım. 

+ Bugünlük bu kadar bilgi yeter sayın Egeli ;)) Telefonu sinirle elimden attım demek isterdim ama kırdığım 10 telefondan sonra annem beynimi patlatırdı herhalde dhdhdh. Neyse asıl konuya dönelim. Bu çocukta neyin nesiydi? Benim hakkımda bu kadar bilgiyi nereden biliyordu? Adımı, soy adımı, en önemliside numaramı? Aa tabi bide egosu -,- ";)" bu smile nedir yeğenim? Cool boy mu oldun sen :dd bunları düşünürken uykuya dalmışım. Sabah annemin haykırışlarıyla uyandım -, - BADEEE HADİİ KALK !! 5 dakika daha diye bağırmama kalmadan annem odama hayvan gibi şii yaptı. Ya anne hayır belki ben 3 öğün yemek yemek istemiyorum belki kahvaltıya gerek duymuyorum sen neden böyle yapıyorsun yavv -,- mütüşlü dağınık saçımı bir şekile sokmaya çalışırken masaya indim. Pınar bıraksana kızımı neden tatlı uykusundan uyandırıyorsun diyen babişkoma yavru kedi bakışımı atarken içimden ver babacığım gazı veeer diye dalga geçtim. Kahvaltımı bitirdikten sonra sofrayı toplama konusunda yardım etmemek hobilerim arasında olduğu için hemen odama çıktım zuhahahaha. Muhtemelen annem hala arkamdan söyleniyordur. Evet anne ben çok uyuşukluk yapıyorum evet haklısın evde kalacağım tamam anne yether anne! Neyse bugünde vampirlerle ilgili araştırma yapayım diye tabletimi elime aldığımda gözüm camda uçmak üzere olan ufak not kağıdına kaydı. Voovovov çok ekşınlı dbdbdbd. Kağıdı aldığımda üstünde yazan şeyi gördüğümde olduğum yerde malak gibi kaldım. "Geceleri çok tatlı uyuyorsun Sayın Egeli ;))"

SAKLANDIĞIM YERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin