* inapoi la gradinita Creepypasta *
Jane : Eu am vazut un anime badass !!!
E.Jack : Ce ?
Jane : Adica super tare mă prostule !!!
E.Jack : -_-
Jeff : Numi pasa nici daca lai vazut pe L.Jack in p*la goala , orice ai spune tu este de rahat !!
Toby : Ai putea fii mai delicat cu o fata . Daia esti singur .
Jeff : AM 5 ANI !!!! Numi trebuie acum !!!
Jane : Auzi doar pentru ca eu ti-am dat papuci nu inseamna ca tre sa fii asa de morocanos !!
Ben : Si mie care miai spus ca tu iai dat papuci .
Jeff : o_O SI DESPRE CE AMIME NE JUCAM AZI ?!?!?!
Hoodie : Pai Jane avea de gand sa nezica pana ai intervenit tu .
Jane : E vorba despre Death Note ...... CEL MAI TARE ANIME POSIBIL DIN LUME !!!!!!
Toti : -_-
Jane : Ce ie ?
Masky : Tu iti bati joc de noi ?
Jane : Adica ?
E.Jack : Recunosc acum este un anime bine gandit , extrem de genial , sau facut chiar si doua filme pe baza lui si probabil ca ala sau aia care la conceput este milionar/milionara ...... DAR CUM DRACU AI VREA SA NE JUCAM NOI ?
Ben : Ai zis ca ai vazut animeul si presupun ca ai vaxut cata ...... cata LOGICA .....si ...... si INTELECT ESTE ACOLO ?!?!! IMI PROVOACA MANCARIMI !!!
Jane : ITI PROVOACA MANCARIMI IN CUR !!! Si eu care vroiam sa fii unu dintre personajele principale !
Ben : o_O CINE ? YO ? NU FAC FATA TENSIUNI !! Daca eram in locul lor , imi exploda capatana de mult .
Toby : Eu zic sai dam o sansa .
Masky : Bine hai .Ben ( L )
Jeff ( Yagami Light )
E.Jack ( Ryuk )
Sally ( Misa )
Masky ( Near )
L.Jack ( Yagami Soichiro )
Hoodie ( Mello )
Jane ( Mikami / SPK )
Toby ( Rem )Light : MUHAHAHA !!!!! EU SUNT DUMNEZEU !!!!
Soichiro : LIGHT !!! TE BAT PANA TE CACI PE TINE DACA TE MAI AUD !!!
Light : * mormaie * eee ma bati tu pana ma caca eu ..... ce sa spun ....
Ryuk : LIGHT !!! ADUMI MERE !!! URGENT !!!!
Light : Ce ? Nu !
Ryuk : ADUMI MERE !!! MERE !!!!!
Light : Sunt ocupat sa omor criminali !!
Ryuk : SA MORI TU !!!! ADUMI MERE !!!!
Light : NU !!!
Soichiro : LIGHT !!!!
Light : AAAAA !!!!! VA F*T PE AMANDOI !!!!* la liceul lui Light *
Light : Ryuk trebuie sa am grija , sa fiu precaut nu se poate afla ca eu sunt Kira . Tata este seful politiei iar el si echipa lui lau chemat pe cal mai mare detectiv din lume dupa mine , dar nu ma vor prinde niciodata ... NICIODATA MUHAHAHAHA !!!!!!
Ryuk : o_O
Light : Atata timp cat eu am Death Note , EU SUNT DUMNEZEU !!! SI CAND VOI AFLA SI NUMELE DETECTIVULUI numele lui incepand cu L iar eu tre sal stiu tot -_- NIMIC NO SA MA MAI OPRESCA !!!! MUHAHAHAHA !!!!!!
L : Buna -_- !
Light : AAAAA !!! Ce mai speriat de cat timp stai acolo ? Cine esti ?
L : Eu sunt L . -_-
Light : o_O ......... Ce nume dragut .
L : Presupun -_-
Ryuk : Light nu are cum asta sa fie L . Uite cum arata , zici ca a venit din ghena de gunoi . Uite ce cearcana are la ochi , si ce par ciufului lo fii imbracat masa azi ?
Light : Auzi mă , daca tu esti legendarul detectiv L , spunemi ceva intelectual .
L : -_- .......................................................... Stiai ca numele tau de familie citit invers este " I am gay " ?
Light : o_O
* toti se opres din joaca si incep sa rada *
Jeff : BEN !!!!!!
Ben : Scuze frate hahahah , asta mia trecut prin cap .
Jane : Asta e unul din motivele pentru care team lasat hahaha LOL :)))) Ben mai dat gata cu asta !!!
Jeff : NU MAI RADETI NENOROCITILOR !!!! O SA VE TREC PE TOTI IN DEATH NOTE SI VEDEM NOI CINE RADE ULTIMUL LA SFARSIT !!!!
Toby : Near .... Near rade la sfarsit .
Masky : MUHAHAHAHA !!!!!!
Jeff : -_- Nu ma poti lasa deloc sa am parte de putina glorie NUI ASA TOBY ?!?!
E.Jack : Hai sa continuam ca Jeff mai are putin si explodeaza ...... * chicoteste * I am gay !!! hahah