Jeff : * se dezbraca gol pusca *
Yo : OCHII MEEEEI !!!!
Jeff : Zici ca nu ai mai vazut corp de om !!!
Yo : BAREM YO AM DRACU ALTCEVAAA !!!!
Jeff : Ti se pare ca-mi pasa ? 😛
Slendy : Stii ca nu trebe sa faci toate provocarile !
Jeff : Ti se pare ca-mi pasa ? 😛
Slendy : Intreci masura domnisorule !!!
Jeff : Puuuu !!!! Ai luat boala de la fratimiu ?! ,,Domnisorule" .....mi se face scarba 😰😰..........acum ! Unde-i chitara aia a ta veche ?
Slendy : IN POD !! UNDE DRACU SA FIE ?!?!?!
Jeff : Mancatear dracii 😐😐
Slendy : ????
Jeff : Cine dracu crezi ca sa duce in pod cu liliacul ala.............stai o leaca ............. poate Teddy......
Teddy : NU VREAU !!!!
Jeff : Dc ?! ........nu stii ceva asta nu mai are nimic de aface cu chitara , doar ca dc esti mereu asa ?! Ne urasti pe toti din motive pe care nimeni nu le stie , nu ti-am cerut nimic niciodata si totusi ...........CARE PLM E PROBLEMA TA ?!?!?!
Teddy : NU POT SA URC SCARILE CACAT PRIJIT CE ESTI !!!!!! YO AM 30 CM IAR SCARA AIA DE LA POD E FACUTA PT DL. LUNGU LUNGAVETU !!!!!!!
Slendy : 😑😑😑
Jeff : Mdaaa .. adevarul e ca si yo tre sa ma pun in 4 labe ca sa urc .......ma gandeam ca sunt singurul 😐😐😐.............misiune abandonata .....2. Jane : N-am cu cine ca faceam !
Jeff : Pai tu nu vezi in ce hal arati ? Ai o tata mai mare ca cealalta !!!
Jane : Mmmm inseamna ca mai vazut dezbracata nebunaticule 😳😳😳
Jeff : TE MANDRESTI CU ASTA ?!?! E ca si cand yo as avea o co*ie mai mare ca cealalta !!!!
Jane : Nenorocitul dracu ! Toate fetele sunt asa !!!
Jeff : Ce ?!?!?! 😵😵😵...........a pai ma dau pe baieti daca asa sta treaba ....
Yo : Ba dar n-am inteles , care e problema ta ?! Bine ca sunteti voi perfecti !!!
Jeff : Ia , tu ai ?!
Yo : NIIIIIIII !!!!!!!!!! DISPARI !!!!!
Jeff : Hoo dreacu ca nu iti bagam dejtul in cur !!!