Medyadaki Kişi: Savaş sonrası yaralanmış Ateş
Not: Bu bölüme özel bir müzik belirledim. Medyada bulabilirsiniz.
Not 2: Arkadaşlar bu hikâyeyi okuyorsanız, tanıdıklarınız ile paylaşın lütfen. Hiç vote alamıyorum. Az da olsa okunma görebiliyorum ama ne vote var ne yorum. Yani lütfen paylaşın.
-------------------
Yer: Sekai no Owari
Kazuki, kılıcını Maskeli'ye batırmak için hazırlandı. Kaldırdı.. Tam indirecekken Maskeli, Aimi'ye dönüşüverdi.
Kazuki donakaldı.
Aimi: Neden bana kılıç çekiyorsun Kazuki?
Kazuki: Iı.. Sen Aimi değilsin! Sen o maskeli katilsin! Başkalarının kılığına girme yeteneğin mi var?!
Aimi: Ne diyorsun aşkım?
Kazuki: S-Sen... gerçekten Aimi misin?
Aimi: Evet, neden olmayayım ki?
Kazuki: O zaman Maskeli nereye gitti?
Aimi: Bilmem.
Kazuki: Eğer sen Aimi isen... En sevdiğin yemeği söyle!
Aimi: Pisang Goreng.
Kazuki: Iıı... Peki... En sevdiğin kitap?
Aimi: Princess Bride.
Kazuki: Son bir soru. Yapmayı en çok sevdiğin şey?
Aimi gülerek: Yemek yemek tabi ki.
Kazuki: Sensin gerçekten...
Aimi: Evet.. O kılıcı indirsen artık. Korkuyorum.
Kazuki: Bir dakika.. Uzun zamandır Aimi'yi görmüyordum. Ama şimdi aklıma geldi... AIMI'NİN SESİ BÖYLE DEĞİLDİ! SAHTEKAR!
Maskeli-Aimi: Ah.. Sesini de araştırsaymışım keşke. Neyse... Ben o Maskeli adam olsam bile aşkının görünümündeyim. O kılıcı batırabilecek misin?
Kazuki duraksadı: Iı.. Senin Aimi olmadığını biliyorum! O yüzden batıracağım!
Maskeli-Aimi: Batır o zaman...
Kazuki kılıcını kaldırdı ve batırdı. Maskeli'nin kanları akmaya başladı...
Maskeli-Aimi: Ah... Aşkını öldürmüş gibi hissetmiyor musun?
Kazuki: Hayır... Sen ailelerimizin katilisin! Geber... Tanrı'm... Eğer varsan, bu herifi Cehennem'ine koy.. Yaptıklarının acısını çeksin.
Maskeli, Aimi kılığından çıktı: Bir anda Tanrı'ya mı inanmaya başladın?
Kazuki: Hayır.. Evet... Bilmiyorum! Sana ne?!
Maskeli: Hey Kazuki.. Maskeli böyle bir anda kılık değiştirebiliyor muydu?
Kazuki: Hayır... OLAMAZ. BİR DAKİKA! MASKELİ ADAM BÜYÜ YAPMAYI BİLMİYORDU. Sen büyü ile kılık değiştirdiysen... Sen bizim ailelerimizi katleden seri katil Maskeli Adam değilsin! Onun kılığına girmiş başka birisin!
Maskeli: Evet.. Beni öldürdün Kazuki. Ben... aslında... Maskeli adam değilim... Onun kılığına... girdim... Ben... ATEŞ'İM...
Kazuki: Ateş mi?! Dur, ben Ateş'i öldürmek istemiyordum! Doktooor! Doktor var mı?!
Ateş, Maskeli kılığından çıktı ve kendi kılığına girdi: Koskoca bir ülkenin kralını öldürdün... Bu ülkedeki herkes sana düşman olacak artık...
Kazuki: Ben... Ben.. Ben o Maskeli şerefsiz ile savaşıyorum sandım... Çok acımasız davrandım.. Senin barışı istediğini biliyorum.. Lütfen ölme...
Ateş kahkahalar atmaya başladı: BARIŞ MI? HAHAHAHAHAAA. Ben savaş istiyorum, ölüm istiyorum, acı istiyorum.. Diğer elementler de... Sadece Işık barış diye tutturmuş.. Neyse.. Ben öldüm ama arkamda daha 4 koskoca kral daha var.. Su, Hava, Toprak ve Karanlık...
Kazuki: Barış istemiyor muydun..? O zaman geber! Eğer barışı istemediği bilseydim sana acımazdım. Tonlarca insan senin yüzünden ölüyor ya da işkence ediyor UTANMIYOR MUSUN?!
Kazuki sözlerini söyledi ama Ateş ölmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işığın Varisi
FantasyÜç arkadaş, tek kader... Elementler bir felaket çıkarmak istiyorlar. Onları durdurabilecek tek kişi, Işığın Varisi: Kazuki!