Hoofdstuk 3

71 1 0
                                    

ik bel aan bij het appartement van Louis en harry. ik wacht en bel dan nog een keer aan maar ik hoor geen reactie, dan ineens hoor ik gestommel en hoor Louis wat roepen, meteen is het weer stil en ik zie dat de hendel naar beneden gaat en Louis staat met een bezorgte blik in de deur opening. ik kijk hem vragend aan 'what's up Louis?' 'oh nothing Eleanor is in the bathroom' zegt hij 'okay thanks' ik loop langs hem het appartement in. ik loop door de woonkamer als Eleanor naar me toe komt lopen 'hi Rose' zegt ze vrolijk 'does Louis know it?' vraag ik en aan de manier hoe ze op haar lip bijt weet ik dat ze het verteld heeft 'why did you tell him?' vraag ik histirisch 'Rose i can't lie to Louis you know that' zegt ze en ik zie hoe haar blik van mijn gezicht naar iets achter me verschuift. ik kijk achter me en zie dat Louis met een bezorgte blik naar ons staat te kijken 'Rose it's good that she told me, i can help you with harry and stuff' zegt hij sirieus 'no you don't have to help me, i can do it alone' zeg ik nog steeds histirische 'and i don't know if i'm pregnant' Eleanor legt haar hand op mijn arm 'i have a test in the bathroom' zegt ze en trekt me langzaam mee naar de badkamer.

ik zit op het bed van Eleanor en Louis te wachten tot de test een uitslag geeft, één streepje niet zwanger, twee streepjes wel zwanger. ik zit hier nu pas een minuut te wachten. ik leg de test op bed en loop door de kamer heen 'Rose relax it's not bad if you're pregnant' zegt Eleanor om me gerust te stellen 'Eleanor i'm only 17 to young for a baby' zeg ik ongerust. ineens hoor ik een piepje, de test is klaar. ik loop langzaam naar het bed toe en durf niet te kijken. ik pak de test en laat mijn ogen naar het schermpje gaan twee zwarte streepjes staan op het kleine schermpje. ik hoor Eleanor wat vragen maar ik kan haar niet horen. ik ben zwanger is het enige wat ik kan denken. ik voel Eleanor de test uit mijn handen pakken. ik sta nog steeds in de zelfde positie en kan me niet bewegen Eleanor pakt mijn schouders en schudt me door elkaar 'hello rose wake up and congratulations, you're pregnant' ik kom weer bij mijn positieve en ik hap naar adem. ik ben zwanger dan voel ik een traan over mijn wang lopen 'what's wrong Rose?' vraagt Eleanor meteen bezorgt en ze kijkt me aan 'nothing i'm happy i think' ik geeft eleanor een dikke knuffel en loop met de test in mijn hand naar de woonkamer. ik leg de test op tafel en ga op de bank zitten, dan komt Louis opgewonden binnen rennen 'and and and, what is it?' ik kijk hem aan 'i'm pregnant' zeg ik vol trots en ik sta weer op. ik zie hoe de ogen van Louis groot worden 'omg that great' hij rent op me af en geeft me een knuffel 'but Louis i want to tell this to Harry okay?' zeg ik als ik hem aan kijk 'okay' Louis rolt met zijn ogen en rent naar Eleanor en tilt haar op ik kijk ze aan met een glimlach.

ik loop het appartementen complex uit en ga naar het huis van mijn ouders, halverwege bedenk ik me en ga maar gewoon naar mijn hotel kamer, anders moest ik nu al aan mijn ouders gaan vertellen dat ik zwanger was. ik loop het hotel in en druk op het lift knopje. als ik in mijn kamer ben ga ik voor de spiegel staan en trek mijn shirtje om hoog. mijn mooie platte buik is gewoon plat. ik doe mijn shirt weer omlaag en loop naar de badkamer om een douche te nemen. onder de douche kan ik alleen maar aan het feit denken dat ik zwanger ben en dan ook nog van de jongen waar ik verliefd op ben. ik stap onder de douche vandaan, droog me af en kleed me weer aan. ik pak mijn mobiel en bekijk mijn twitter. ik heb nog steeds super veel volgers en ik kijk naar de mensen die mij in een tweet hebben gemeld, ineens zie ik alleen nog maar aardige reacties en soms nog een vervelende maar ik lees veel: jullie zijn zo schattig en ik glimlach aan het idee van harry's krullen. ik hoop dat ons kind de krullen van harry krijgt. ik leg mijn mobiel weer op het tafeltje, ga voor mijn raam staan en kijk naar london. ik glimlach weer, ineens hoor ik mijn mobiel af gaan. ik pak hem op en kijk naar de foto van harry. ik glimlach weer en neem op 'hi handsome'zeg ik vrolijk het is even stil aan de andere kant van de lijn 'hi Rose' 'what's wrong' vraag ik bezorgt als ik de toon in harry's stem hoor. ik hoor hem zuchten 'the aire plain is early and in 2 houres we are going to leave' mijn mond valt open ze vertrekken nog vroeger en ik krijg ook de tijd niet meer om harry te vertellen dat ik zwanger ben van hem ' will you come to say goodbye?' vraagt harry onzeker 'yes ofcours i will' zeg ik zo blij mogelijk 'i'll pick you up in a hour' zeg hij en hangt op. ik kijk naar mezelf in de spiegel en leg mijn handen op mijn buik, dan loop ik naar mijn bed en slaap tot dat harry aan belt, ik sla de dekens van me af en loop naar de deur ' hi harry' zeg ik en loop met hem mee naar de auto. in de auto is het akelig stil telkens probeer ik iets te zeggen maar het komt mijn mond niet uit.

What are you beautiful~Harry styles fanfiction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu