ik loop door de straten van londen, naar mijn hotel. ik slaap er voor een week want ik ben bij mijn ouders op bezoek. ik woon zelf in america maar kom eens per jaar mijn ouders opzoeken. ik loop het hotel binnen, door de witte welkomst hal en druk op het knopje van de lift. ik kijk naar mijn handen, mijn nagels zijn zo lang ik moet ze maar weer eens vijlen, dan springt de lift open en stap ik de lift binnen. ik druk op het knopje met een kleine 6 er op en meteen gaan de deuren dicht. de lift schiet omhoog, na een tijdje ben ik bij de 6de verdieping. ik stap weer uit de lift en zoek in mijn tas naar de kamersleutel. ik voel het koude ijzer van het sleuteltje tegen mijn hand drukken en ik pak de steutel. ik steek hem in de deur. het is al 5 uur s'nachts, ik was wezen stappen met Sabine en Lieke en het was een beetje uitgelopen. ik ken ze al sinds de basisschool en zijn nog steeds beste vriendinnen.
het zon licht schijnt door de gordijnen van de hotelraam. ik open mijn ogen en ga recht op zitten. ik ben een beetje draaierig als ik op sta en loop naar de douche. als ik het warme water over mijn schouders voel stromen word ik een beetje wakker. ik kijk naar mezelf in de spiegel, lang bruin haar, chocolade bruine ogen en een lichte huid. ik werk als een kinder juf op het Rudolf stijnertje Basisschool. wat is mijn leven toch verschrikkelijk saai. ik heb geen vriendje en voel me een beetje alleen, want Lieke en Sabine hebben wel allebei een vriendje. ik zit er altijd tussen als ze aan het zoenen zijn, ik wil ook iemand die ik kan zoenen wanneer ik wil en ik hoop natuurlijk dat ik meteen de ware tegen kom waar ik mee ga trouwen en twee super schattige baby's krijg. mijn leven is uitgestippeld door mijn ouders. nadat ik een beetje gespaart heb, moet ik in london komen wonen en ik zal dan een advocate worden. wat ik helemaal niet wil maar ik doe het als het mijn ouders maar gelukkig maakt. ik ben ook nog eens enigs kind, dat wil ik mijn kind nooit aan doen. je word gewoon een beetje verwend als je een zus of zusje heb dat je leert delen. ik ben ook een beetje verwend, ik draag alleen maar merk kleding en ben een echt shop-a-holic. ik kan niet zonder geld uitgeven. ik draai de douch dicht en droog mezelf af. ik loop naar mijn kleine kast en pak een skinny jeans, een blauw bloesje en hoge zwarte hakken.
ik loop richting het park en kijk rond, alle bomen dragen mooie roze bloesem. het is lente, heerlijk lente, ik hou ervan eindelijk weer warmte na die koude winter. ik loop op mijn hakken door het park richting het huis van mijn ouders. ik loop over het grind pad richting de normale straat. ik stap van de stoep af en ja hoor, ik voel mijn enkel gevaarlijk naar links buigen. ik gil en val op de grond, ik voel een pijn scheut in mijn enkel en lig op de straat midden in london. niemand die ik ken en niemand die me komt helpen. ik probeer weer op mijn hakken te komen, maar ik val meteen weer op de grond van de pijn in mijn enkel. ik voel hoe de tranen van eenzaamheid en hopeloosheid over mijn wangen rollen, dan voel ik ineens een hand die me bij mijn heup pakt en overeind trekt. ik sta ineens weer op mijn voeten. ik kijk degene aan die me heeft geholpen en zie een jonge met een must. hij kijkt me bezorgt aan en vraagt 'are you okay?' 'yes i am, i went through my ankle by those stupid heels.' hij grinnikt en ik zie meteen twee schattige kuiltjes in zijn wangen. ik steek mijn hand uit 'hi, i am Rose Bright' hij neemt mijn hand aan 'Hi, i'm Harry, Harry Styles. nice to meet you.' HARRY STYLES dacht ik 'no way seriously the Harry' vraag ik zo beleefd mogelijk. 'yes it is' grinnikt hij. ik kijk in zijn groene ogen en word verstoord in mijn momentje door een luide toeter van een auto die er langs wilt. Harry pakt mijn hand en trekt me weer het park in. 'Iwant you to came with me.' zei hij zonder enig twijfel dat ik niet mee wilde ik trok mijn hand los'no i'm sorry i have to go to my parents.' 'but i want you learn you better.' zegt hij vol verbazing dat ik de Harry styles afwijs. 'well i'm free tonight.' 'alright that's settled then. i'll pick you up, where do you live' ik geef hem mijn adres en geef hem een kusje op zijn wang en loop dan weer verder naar mijn ouders.
ik zit op een leren stoel in een ruime witte woonkamer van mijn ouders. mijn moeder zet thee en vraagt als de waterkoker aan het koken is 'why are you so happy?' 'mom i'm just happy is that banned or something?' vraag ik geïrriteerd. 'no darling, but it looks like you're in love.' mijn moeder glimlacht als ze ziet dat ik rood word. 'tell me everything, what is his name?' ik zucht 'his name is Harry' 'oe, nice name, Harry, how does he looks like, tell me everything!' ik kijk haar aan en vertel haar hoe harry er uit ziet. ze kijkt me aan 'i'm happy for you darling.' 'thanks mom.'ik geef haar een knuffel en zeg'but it went so fast, i fall and he wanted to take me straight to his house.' 'well darling i'm happy you said no because never go to fast!' ik zucht en rol met mijn ogen. ik kijk op de klok 'mom i have to go, i have a date tonight.' 'alright, bye darling see you tomorrow.' ik geef mijn moeder een kus en loop door de witte hal naar de deur.
ik sta voor de spiegel en kijk in de spiegel voor mijn make-up. ik heb een turquoise jurk aan die boven mijn knieën en turquoise hakken aan. over vijf minuten is Harry hier en ga ik op een date met hem. ik kan het niet geloven. ik vind hem echt heel leuk en kan niet wachten tot hij er is. dan hoor ik de deurbel gaan ik loop zo rustig mogelijk naar de deur en check nog even in de spiegel of ik er goed uit zie. ik doe de deur open en daar staat Harry Styles. ik krijg meteen vlinders in mijn buik die als een stelletje maloten rond vliegen. 'hi Harry' 'hi Rose' hij lacht bij mijn naam. ik loop naar buiten en doe mijn hoteldeur op slot. ik stop de steutel in mijn tas 'so we can go.' zeg ik en we lopen samen naar de lift. ik klik op het knopje en we wachten op de lift ik hoor zijn rustige adem haling en ruik zijn lekkere aftershave, het liefst pak ik zijn gezicht vast om hem te zoenen, maar ik hou me in. ik hoor een pling en de liftdeuren springen open. ik stap in de lift en Harry komt naast me staan. ik wil op het knopje begaande grond klikken als Harry dat ook wil en onze handen raken elkaar. ik trek mijn hand terug en voel een rilling over mijn rug gaan. harry drukt op het knopje en grijnst. ik kijk hem aan en begin ineens heel hard te lachen van de zenuwen. harry keek me heel raar aan en begon keihard mee te lach, toen de liftdeuren open gingen liep ik lachend naar buiten.
Harry houd de deur van het restaurant voor me open. mijn mond valt open en ik kijk harry verbaast aan. 'wow, why are we in such an expensive restaurant?' 'because i like this restaurant' zegt harry grinnikend. ik kijk met mijn nog open mond naar de kroonluchters en chicque tafels met witte tafel kleden. ik ben misschien een beetje verwend en heb iets meer geld dan de meeste mensen, maar dit was ik niet gewend. harry legt zijn hand op mijn rug en duwt me zachtjes het restaurant verder in. 'hello mr. what's the name?' vraagt een man in een net pak. 'styles.' zegt harry vol trots. de man kijkt op een lange lijst en knikt 'you can walk with me.' we lopen achter de man aan die ons een plekje geeft achterin het restaurant. harry schuift mijn stoel naar achter zodat ik er op kan zitten. dan gaat hij zelf op de stoel tegen over mij zitten. ik kijk naar zijn kaaklijn, lippen en tenslotte lang en diep in zijn groene ogen. als hij door heeft dat ik hem aan het bekijken ben lacht hij naar me 'am i good enough?' vraagt hij lachend. 'yes, you are and me?' vraag ik lachend terug. 'you are gorgeous' zegt hij ineens sirieus. 'Rose, i like you very very much and i really want a seconde date.' hij kijkt me vragend aan. ik lach 'well harry, i like you to and not because you're famous, but when you touch me i get butterflies in my stomach.' ik zeg het zo sirieus mogelijk en kijk alweer uit naar onze tweede date.
ik lig in mijn bed naar het plafon te staren. ik kan alleen nog maar aan Harry denken aan zijn ogen, zijn haar, zijn lach en de kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. ik ben echt heel erg verliefd. ik kan aan niets anders denken. morgen hebben we onze tweede date gepland, om acht uur komt hij me ophalen bij het hotel. ik ga nu slapen anders zie ik er morgen niet uit.
ik loop op mijn favoriete hakken door de straat met een beker starbucks in mijn hand en mijn tas in de andere ik loop richting het kleine beagle shopje waar ik met Sabine en Lieke heb afgesproken. ik loop naar de deur van het winkeltje en stap naar binnen, meteen ruik ik de heerlijke geur van vers gebakken brood. ik kijk rond of ik Sabine en Lieke al zie, maar nee dus loop ik naar het tijdschriften rek waar ik even kijk naar alle voor pagina's, ineens zien ik in grote letters staan: Harry the ladykiller has a new girl? ik schrik en ga naar bladzijde zes. ik kijk naar een grote foto van mij en Harry in het restaurant, net op het moment dat ik naar zijn ogen aan het kijken. ben ik schrik op uit het tijdschrift als ik Sabine mijn naam hoor gillen door de winkel. ik zet het tijdschrift terug en draai me om. ik kijk recht in de ogen van Sabine en geeft haar een dikke knuffel 'where is Lieke?' vraag Sabine 'i don't know.' ik haal mijn schouders op en trek Sabine mee naar een tafeltje waar we wachten op Lieke. 'hi girls!' gilt Lieke en ze komt op ons afrennen, Lieke is een beetje een druk meisje en ze slaat haar armen om mijn nek en geeft daarna ook Sabine een dikke knuffel. ze gaat zitten en grabbeld wat in haar tas terwijl haar ogen op mij gericht zijn. 'what?' vraag ik. dan vind ze wat ze zoekt en pakt de Hello uit haar tas. ik en Sabine kijken haar vragend aan maar Lieke bladert ongestoord verder dan stopt ze ineens en duwt de Hello onder mijn ogen 'are you that?' ik kijk weer naar een groot plaat je van mij en Harry. ik slik en kijk ze aan 'yes i am' 'Oh ehm gyy, Rose Bright, why didn't you tell me?!' gilt Lieke 'well it was yesterday so had no time to tell it to you.' 'OMG, i can't believe this my friend is dating Harry styles!' schreeuwt Sabine door het winkeltje. 'ssshh, don't scream it so hard.' 'why not' Sabine en Lieke kijken me verbaasd aan. 'because i'm not sure if i'm really in love with him.' 'didn't you look to this picture.' vraagt Sabine nu wat stiller. 'yes why?' 'because you two look so in love.' zegt Lieke met wiebelende wenkbrauwen.
JE LEEST
What are you beautiful~Harry styles fanfiction~
Fiksi PenggemarRose Bright (17) woont in Amerika en is op vakantie in Londen om haar ouders te zien. als ze Harry Styles ontmoet is ze meteen verliefd, maar houd hun relatie stand met de lange afstanden tussen hun? en wat als ze achter iets komt wat ze nog niet wi...