MIA's POV
I knew you were trouble when you walked in
So shame on me now
Flew me to places I'd never been
Now I'm lying on the cool, hard groundKate era frumoasa si avea o voce frumoasa. Mereu am fost geloasa in secret pe ea. Dar asta nu m-a impiedicat sa fiu o prietena devotata. Si era timida, era buna si iertatoare. Pe cand eu eram sufletul petrecerii, eram rautacioasa si nici prea desteapta nu eram.
Mi-am scos gandurile astea din minte. Fiecare e perfect in felul lui...KATE's POV
Am terminat melodia si am vazut fata zambitoare si incantata a Miei.
"A fost uimitor!" aplauda ea.
"Um.... Mersi" ii zambesc timid. Tot cantecul m-am gandit la cum ma fixau ochii aia negri...
"Pamantul catre Kate! La cine te gandesti?"imi ranjeste prietena.
"Pai o sa-ti povestesc.." si i-am povestit absolut tot. Despre Summer, despre 'grupuletul malefic' si in special despre David. Dupa ce termin tot ce aveam de spus, vad o Mia uimita.
"Wow."
"Mhm"
"Deci... David, huh?" spune Mia cu un ranjet pervers.
"Argh, MIA! Stii ca nu sunt genul si in plus copilul nu vrea iubita!"spun exasperata
"Da, da bine, domnisoara realista" raspunde Mia dandu-si ochii peste cap, desi un zambet i se juca pe buze.
"Acum zi cum a fost ziua ta"
"Pai... Profesori plictisitori, ore plictisitoare, coleg de banca uimitor" a zis zambind larg
"Coleg, huh? Nu colega?"
"Coleg. Il cheama Thomas."
"Hm... Thomas... E blond?"
"Dap. Il stii?"
"Cred ca da. Are un zambet foarte dragut si e aratos" ii spun, in timp ce ii fac cu ochiul.
"Hey, hey, hey. Fara d-astea draguto. Nu iti ajunge David?" imi raspunde razand.
Seara a trecut repede. Maine aveam sportul impreuna cu Mia. Asta era bine. Imi fac de data asta ghiozdanul de seara, punandu-o pereche de pantaloni de trening negrii si un tricou simplu galben. Cand m-am gandit la combinatie, am ras usor:
"Nu va apropiati! Pericol! Risc de lovituri grave!" soptesc pentru mine.
Eram total anti-talent la sport. Total. Si oboseam si repede pe langa asta. Singurele activitati sportive pe care le faceam erau mersul pe jos, cateodata cu rolele sau bicicleta, patinajul, inotul si ... sala. Sunt intrerupta de un ciocanit usor in usa.
"Intra!"strig.
In prag apare mama.
"Hey, scumpo."
"Hey, mami." ii zambesc larg fiintei care mi-a dat viata.
"Cum a fost azi la scoala?"
"Pai a fost bine, profu' de muzica ma pune sa cant ceva data viitoare" ii zambesc stramb.
"Sunt sigura ca te vei descurca minunat!" ma incurajeaza mama. Talentul muzical il am de la mama, care are o voce cristalina, mereu fredonand atunci cand spala vasele interminabile.
"Mersi, mami!" ii spun si o pup dulce pe obraz. Mama zambeste emotionata si apoi graieste:
"Noapte buna, scumpo!"
"Noapte buna!" ii returnez urarea si apoi intru sa fac un dus rece. Apa ma relaxeaza. Asta pana cand David imi apare in minte. Cantecul pe care il voi canta l-am ales pentru ca am simtit din prima o aura negativa cand tipul ala a intrat in clasa. Ma bag in pat si adorm imediat, rapusa de oboseala, asta nu inainte sa imi setez alarma la 6:30.×Dimineata urmatoare×
Ma trezesc cu 10 minute inaintea alarmei, asa ca o opresc. Ma duc in baie unde ma spal pe fata si imi fac rutina. Cobor tiptil pana in bucatarie si iau un baton de cereale si un iaurt. Le mananc repede apoi mai duc sa imi aleg tinuta pentru ziua de azi. Ma imbrac cu ceva comod: o pereche de jeansi albastri, nu prea skinny, si un tricou simplu. Imi iau ghiozdanul si ies din camera. Merg catre camera lui Carter si bat usor in usa.
"Imediat!" se aude de pe partea cealalta a usii.
"Ok" in mai putin de 2 minute, fratiorul meu iese. Cum poate sa arate asa de bine fara da incerce?!
Iesim din casa si o asteptam pe Mia 5 minute, inainte sa apara mai aranjata decat de obicei.
"Ce e cu toate astea?" o intreb confuza aratand spre ea.
"Azi am ora cu Thomas, dăăă" spune de parca ar fi evident.
"Umm... Ok?" asta a sunat mai mult ca o intrebare.
"Pai hai sa mergem!" spune nerabdatoare.
Dupa cateva minute de liniste in care Mia il enerveaza pe Carter, el vorbeste:
"Deci Thomas ăsta ti-a cazut cu tronc, huh?"spune ranjind. Brusc, Mia numai rade, obrajii ei inrosindu-se.
"Ooo, o Mia indragostita" o tachinez in continuare
"Da bine, n-are omu' voie sa aiba sentimente" spune, dandu-si ochii peste cap. Eu si cu Carter doar radem.Primele 2 ore au fost atat de plictisitoare, stand singura in banca. Acum urma ora de sport. Ies din cladire si ma indrept spre o cladire de o suprafata imensa, cu un singur etaj si ma ghidez de fetele care intra intr-o parte a salii. Acolo o gasesc pe Mia, deja schimbata, tastand fara oprire.
"Cu cine vorbesti?"pot observa roseala din obrajii ei. Asta nu se intampla prea des. Ce i-a facut Thomas asta?
"Da, cu el vorbesc"imi spune ca si cum as fi proasta.Ma schimb si apoi intram in sala imensa. Ne asezam pe banci si apoi observ o prezenta. Era David. In momentul in care intra in sala, ma observa si imi ranjeste nerupand contactul vizual.
"Dap. Ala e David" ma trezeste Mia din transa
"Da..." murmur intr-un fel pentru mine.
"E chipes ce sa zic."
"Hm.." o aprob.
Profesoara isi face aparitia, fiind o doamna blonda, frumoasa care nu cred ca are mai mult de 35 de ani.
"Eu va voi fi profesoara anul asta" spune pe un glas ferm.
Incepem incalzirea. Pe parcursul celor 15 minute, l-am mai vazut pe David arucandu-mi niste priviri serioase, crezand ca nu il observ.
"Fetele vor juca volei, baietii fotbal." ne anunta profesoara. Nu mai jucasem volei de mult timp, ultima oara fiind in clasa a 7-a, in vacanta la plaja. Ma pricepeam destul de bine, desi uram sportul asta.
Restul de 35 de minute a trecut repede, echipa mea si a Miei castigand.
Cand ne indreptam din nou spre vestiare, il observ scanandu-mi corpul,de data asta cu o privire rece. Din instinct, imi pun mainile in san, incercand sa acoper ceva, esuand vizibil. La miscarea mea, David a ranjit, rautatea sclipind in ochii sai negri. Ma simteam ranita. Si nu stiam de ce. Asta ma deranja cel mai tare. Ca il cunosc de 2 zile si deja are un efect nedorit asupra mea. Intru in vestiar ganditoare si ma schimb.Dupa alte 3 ore, ajung acsa extenuata, facandu-mi rapid temele si apoi citind. Defapt incercand sa citesc. Nu m-am putut concentra decat la rautatea din privirea baiatului acela chipes. Brusc mi-am adus aminte de cuvintele lui Summer: 'Pentru binele tau vreau sa stai departe de el'...'David asta a pus ochii pe tine'...'face parte din gasca smecherilor'...'El se culca cu fete si a doua zi le ignora' . Lacrimi mi-au aparut in ochi la amintirea celor spuse de prietena mea. 'Cum se poate ca un diavol sa arate asa de mult ca un inger cand zambeste la tine', spunea Taylor Swift. Inchid ochii si adorm fara ca macar sa imi dau seama.
CITEȘTI
Un nou inceput
Teen FictionKatherine Marie Hale locuieste cu familia sa in Seattle. Ea are 14 ani si trece clasa a 9-a. Insa intr-o seara aparent obisnuita, primeste vestea ca clasa a 9-a o va incepe intr-un liceu britanic. La inceput e trista ca paraseste acest oras in care...