DAVID's POV
Toata vara m-am gandit ca o sa vina prospaturi in clasa a 9-a. Pentru mine era doar inca un an in care imi voi satisface placerile, inca un an in care ma voi trezi in fiecare dimineata mârâind. Nu asteptam prima zi de scoala. Stiam deja care imi era orarul si ca prima ora va fi educatia muzicala.
Ca de obicei, am ajuns destul de tarziu, cu chitara, pentru ca il stiu foarte bine pe dl X si nu voiam sa imi mai tina din nou un discurs despre cat de importanta este scoala. Caut un loc in spate si o zaresc pe Sfanta Summer, care statea in banca cu o fata frumoasa, bruneta, cu niste ochi albastri frumosi. Buzele ii erau pline si era destul de naturala, in comparatie cu restul fetelor din scoala asta. Fata noua mi-a trezit interesul. Ma asez in banca nu inainte sa ii arunc o privire urata lui Summer. Cine stie ce o sa-i zica fetei noi despre mine...dar stai! De ce naiba imi pasa?! Imi alung gandurile cand dl X intra in clasa. Imi petrec ora gandindu-ma la buzele alea pline in jurul meu...
"Um... Ma cheama Katherine Marie Hale, mi se spune Kate, am 15 ani si pana anul asta am trait in Seattle. Sunt la acest curs pentru ca ma inteleg bine cu notele muzicale si am o voce destul de buna." spune timida fata la care ma gandeam, scotandu-ma din imaginile murdare din capul meu. Katherine... Un nume dragut... Pentru o persoana puternica... Dar ea pare asa fragila... Seattle?! Saraca, cat a zburat cu avionul, eu abia puteam sa stau in masina 3 ore dar sa zbori atat?!
"Kate din Seattle, fredoneaza-ne niste versuri" ii ranjeste profu si jur ca imi vine sa il pocnesc pentru fata pentru care a facut-o Katherine. Imi vine sa il pocnesc?! Ce-i cu mine? Fata asta e diferita, dar trebuie sa imi urmez interesul. Incepe sa fredoneze o melodie complet necunoscuta:
"I got all I need when I got you and I
I look around me and see a sweet life
I'm stuck in the dark but you're my flashlight,
You're getting me, getting me through the night" termina refrenul, banuiesc uitandu-se cu emotii la prof. Neajungand ca a speriat o destul, ii zambeste multumit cu fata aia de idiot si ii zice:
"Bun. Imi place vocea ta. Data viitoare pregatesti o melodie si o vei canta in fata clasei" se aseaza pe scaunul de langa Summer si parea distrusa. Pe moment mi-a fost mila de ea. Din prima zi a facut cunostinta cu dl X. Dar abia astept sa o aud cantand.Am mai vazut-o de cateva ori in ziua aceea dar ea nu m-a observat. Era asa de misterioasa...
A doua zi stiam ca aveam sportul a 3-a ora. Primele 2 ore au fost plictisitoare, urmand ora mea preferata. Ma duc la vestiare si ma schimb, apoi intru in sala. Pe banca era Katherine si o fata blonda excesiv machiata pentru gusturile mele.
Incepem ora, noi jucand fotbal, iar fetele volei. Ora trece neasteptat de repede. Fiecare se indreapta spre vestiare, iar eu o caut pe Katherine cu privirea.
O vad cum se uita la mine si ii ofer o privire rece, ea incercand sa isi ascunda pieptul voluptos, dar esuand. Ii observ figura jenata si ranjesc rautacios. Intru in vestiar, mandru de mine. Sentimentele de grija si ocrotire de ieri au disparut si ma bucur de asta.Saptamana a trecut. Nu am mai vazut-o decat de vreo 2 ori si a evitat sa ma priveasca in ochi. Chiar atat de tare am ranit-o?! Cand am vazut-o prima oara dupa faza de la vestiare, imi venea sa ma dau cu capul de toti pereti ca am reusit ca un bou ce sunt sa o aduc in starea asta, chiar din prima saptamana.
Acum e sambata si exersez cu chitara. Ma relaxeaza si asta fac mai mereu sambata. Dar de data asta nu merge. Nu pot sa mi-o scot din cap si asta ma enerveaza cel mai mult.
KATE's POV
Dupa faza de la vestiare, l-am mai vazut de vreo doua ori, dar mi-a fost frica sa ma uit in ochii lui. Fata lui exprima regret si vedeam ca ii pare rau, dar se pare ca e un actor foarte bun. Azi e sambata si am mai repetat melodia pentru luni. Am emotii foarte mari. Daca uit versurile? Daca le gresesc? Daca nu imi ies notele? Daca el o sa se uite la mine ca la vestiare si o sa ma pierd si o sa incep sa plang? Imediat cum i-am vazut privirea am simtit cum o parte din mine se rupe. Simteam ca o sa cedez si o sa plang. Dar, surpinzator, m-am abtinut. Toata ziua nu am facut nimic altceva decat teme si repetat.
Cu Mia nu am mai vorbit de joi.... Se pare ca ii merge bine cu Thomas. Joi era fericita, a apucat sa-mi zica ceva de o intalnire dar nu am inteles prea bine pentru ca la un moment data sunat-o Tom si a trebuit sa plece. Era deja 23.30 asa ca ma bag in pat, nu inainte sa imi fac un dus rece. Ascult Radioactive si adorm.Duminica m-am trezit la 8.30 si am stat in pat, m-am pregatit pentru scoala apoi am mai repetat o data melodia.
MIA's POV
Ma trezesc in patul lui Thomas, cu el tinandu-ma in brate. Era asa adorabil! Aseara am dormit la el, si ne-am petrecut seara impreuna pentru ca ai lui sunt mai mereu plecati cu afacerile si tata vine luni seara din nu stiu ce intalnire de afacere de pe nu stiu unde. Este deja duminica. Nu am mai vorbit cu Kate de joi si nici atunci nu pot spune ca am vorbit. Imi iau telefonul si o sun.
"In sfarsit!" striga ea in telefon exasperata.
"Buna si tie" zambesc, chiar daca stiu ca nu ma vede
"Ce faci? Unde esti? Cum e cu Thomas?"
"Fac bine, sunt la el acasa, si suntem impreuna" zic ultima parte mai incet, zambind jenata.
"O Doamne!! Pe bune?! Si ai dormit la el... Huh?" imi spune si pun pariu ca acum ranjeste in modul ei pervers de a o face.
"Da... Doar am dormit.. Imbratisati... Si a fost asa dragut!" ii spun pe un ton mic
"Oh!"
"Da... Oricum scuze pentru ca n-am mai vorbit"
"Nu-i nimic.."pot sa ii aud durerea in glas
"Ce s-a intamplat?"
"Pai mai stii marti la sfarsitul orei de sport?
Ei bine, l-am observat scanandu-mi corpul,de data asta cu o privire rece. Din instinct, mi-am pus mainile in san, incercand sa acopar ceva, esuand vizibil. La miscarea mea, David a ranjit, rautatea sclipind in ochii sai negri." imi explica rapid apoi ia o pauza
"Si ideea e ca m-am simtit ranita desi il cunosc abia de o saptamana." continua ea trista
Ma gandesc putin la vorbele ei si ii raspund:
"Lasa lucrurile sa se intample de la sine si nu te ascunde de propriile sentimente"
"Mersi. Chiar ma ajuti... Cand scapi de Thomas imi zici, okay?" imi spune si realizez ca Kate cea trista a disparut.
"Ok, ok. Acum inchid si vorbim luni dupa prima ora, da?"
"Ok. Paa"
"Paa! Bafta!"
Si incheiem convorbirea.Ok deci asta e prima nota a autoarei. Asta e prima mea carte si m-am apucat de ea pentru a mi testa imaginatia. Imi pare rau pentru greseli sau pentru ca e plictisitoare cartea. Atunci cand o sa o termin, am de gand sa o editez dupa varianta pe care o scriu intr-o agenda. Celor care mi-au citit cartea pana aici le multumesc, chiar si celorlalti, si imi pare foarte foarte rau daca e plictisitoare, dau tot ce am mai bun. Si sper ca nu cer prea mult, cei care vor citi acest capitol, mi-ar placea sa lase un comentariu cu parerea lor.
CITEȘTI
Un nou inceput
Teen FictionKatherine Marie Hale locuieste cu familia sa in Seattle. Ea are 14 ani si trece clasa a 9-a. Insa intr-o seara aparent obisnuita, primeste vestea ca clasa a 9-a o va incepe intr-un liceu britanic. La inceput e trista ca paraseste acest oras in care...