1

45 5 1
                                    

Hayat o kadar zordur ki , kaç yaşında olursan ol hayata uyum sağlamakta çok zorlanırsın. Herkes hayata şanslı gelmez . Kimileri yokluk çeker kimileri parayı nereye harcayacağını bilmez . Ama bir de hayata başka pencerelerden bakanlar vardır . Hiç tanımadıkları annesinin babasının hasretini çekenler.
On iki yaşına kadar duvarları soyulmuş , yatakları bi okadar rahatsız ve kapıları gıcır gıcır eden yetimhane de yaşayan bir çocuk vardır . Adı Brain . Kendini bildi bileli o iğrenç yetimhanededir. O yetimhanden defalarca kaçmış ama başaramamıştır. Yetimhanenin gri basık duvarları üstüne üstüne geliyordu.
Bikaç gün sonra doğum günüdür . Ama içinde en ufak bi heyecan yoktur . Nasıl olsun ki? Ailesi yanında değil. Mutsuz , öfkeli , yalnız... Yetimhanede ki bütün çocuklar büyük küçük demeden Brain'i dışlıyorlardır . Fazla da umrumda değildir bu konu .
Doğum günü gelmiştir. Kutlayan bir kişi bile yoktur .
On iki yaşına basacağı gece yetimhaneden kaçma planları yapmaya başlar . Kaçma planını en ince ayrıntısına kadar planlar ve herkesin uyumasını bekler. Zaman gelmiştir . Yatağının pikesini yavaşça üstünden atar ve parmak uclarında gıcır gıcır eden parkelerde yürümeye başlar. Kapıya ulaştığı an bi ses duyar , ve hemen saklanacağı biryer bulur . Duvarın yanında ki uzun guguklu saatin yanına saklanır . Gelen yaşlı yetimhane görevlisi Bay Allen'dır. Gece temizliği yapmak için su kovasını ve yerleri silmek için kullandığı yer bezi ile hole girmiştir. Brain biraz tedirgin ama kararlıdır. Kaçacaktır. Yaşlı Bay Allen uzun koridoru sildikten sonra merdivenlere doğru yönelir . Kamburu çıkmış , mavi gözleriyle ve kel kafasıyla oldukça dehşet verici bi görünüşe sahiptir . Bay Allen merdivenlere doğru ilerlerken Brain yetimhane kapısından çıkmak için kapıya doğru koşar. Başarmıştır! Evet sonunda kaçmayı başarmıştır. Hemen yetimhanenin bahçesinden koşarak çıkar ve rahat bir nefes alır . Artık hergün gördüğü o suratları görmekten kurtulmuştur. Hiç olmadığı kadar mutludur . Geceyi nerede ,nasıl geçireceği hakkında hiçbir fikri yoktur . Karanlık ,sessiz sokakta korkuyla ilerlemektedir. Yıkık dökük bir ev bulur . Orada kalmak istediğinden pek emin olmasada başka çağresi yoktur .

Su  PerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin