Evde otururmuş sütlü kahvemi yudumlarken telefonum çaldı. Baya şaşırmıştım , uzun zaman dır telefonum çalmıyordu . Arayan Amcam dı
Telefonu açtığımda
Amcam : Kalk hadi tembel Bütün gün evdesin belki sana bir yararım dokunur
Ben : Amca cım biraz sakin olursan
Amcam : Tamam tamam hadi kalk üstüne bir şeyler giy seni almaya geliyorum
Ben : Nereye Gidiyoruz ?
Amcam : Sana çalıştığım yeri gezdireceğim
Ben : Yaaaa amcaa teşekkür ederim Tamam hazırlanıyorum .
Bu kadar sevinmemin sebebi yıllardır istediğim şey gerçekleşecekti çünkü , amcamın çalıştığı yer bir tımarhane gibi yani orada Akraba evliliğin den doğan çocuklar toplanıyor . Benim ise buna bu kadar heyecanlanma sebebim küçüklüğüm den beri korkuyu heyecanı sevmem ve deli , psikopat insanları gözlemlemek ve yakından görmek istememdi .
Ben hazırdım artık .
Kapı çaldı ve amcam gelmişti
Amcam : Cara ! Ne haber tatlım
Ben : iyiyim amca hadi gitmiyormuyuz
Amcam : Tamam hadi arabaya bin
Arabaya bindiğim de içime bir korku gelmedi değil sanki birisi bana geri dönmemi söylüyordu. Bu bana gerçekten korkutucu geldi doğrusu . geri dönmeyi düşünmedim değil aslında. Ama dönmeyeceğim . Yola çıktık ve amcama yaklaştık mı diye sorduğum da "az kaldı tatlım ama gittiğimiz yerden korkmayacağına söz vermelisin ve sana koğuşları gezdirdiğimde yerde gördühün sarı çizgileri asla geçmeyeceksin "
Kafamı olumlu bir şekilde sallayarak onay verdim ve yutkundum .
Amcam : GELDİKK
Vov geldiğimiz yer gerçekten ürkütücü bir dağlık yerdeyiz ve diğer tuhaf tarafı buraya akıllı bir adamı koysanız o bile delirir .
İçeriye girdiğimizde o kadar çok kilit vardı ki bana çok anlamsız geldi sonuçta deli bir insan kendi kaldığı yerin kilidini bile zar zor açabilirdi hatta açamazdı bile çünkü daha girişe bu kadar kilit koyduklarına göre kaldıkları yerde ne kadar kilit vardır kim bilir .
İçeri girdik ve duvarlar paslanmış rutubet kokusu burnumu yakıyordu .
Ben bile dayanamazken bu insanlar nasıl dayanabiliyordu . Yanımıza bir bilim kadını geldi . O da benim gibi gezmeye gelmiş yani kendine bir kaç denek bakmaya . Bence bu çok yanlış sonuçta deli de olsa onlar da bir insan . Kim bilir nasıl deneyler yapıyorlar.
Kouşları gezmeye girdik . ilk girdiğimiz kouşta Bir nevi psikopat olanlar var .
Kouşa girmeden önce 3 adet kilitli kapıdan geçtik ve önlem olsun diye içeriye girdiğimizde tekrar kapı üstümüze kapandı bunların dısında birde ilk kapıda bir güvenlik var dı . Her neyse içeri girdiğim de yavaş yavaş iki sarı çizginin arasında minik adımlarla korku dolu gözlerimle ilerlerken etrafında durmadan dönüp çığlık atan kız ilk gördüğüm deliydi karşılıklı kouşlarda kafamı nereye çevirsem bir deli görüyordum . onları her gördüğümde içim parçalanıyordu.
Biraz dağa ilerledik ki kafamı yere eydiğim de bizimle gelen bilim kadını jessica nın ayağının sarı çizgiyi geçtiğini gördüm jessica ayağın diye bağırmamla bir hastanın onun saçını yakalaması bir oldu . jessica nın korku dolu çığlıkları diğer hastaların hoşuna gidiyordu ve butun hastalar deli deli yüksek sesle kahkaha atmaya başladı . "lütfen bırak beni "diye bağırırken hasta bir anda jessica nın saçlarini birakti amcam onu bir kez daha uyarip sari cizgiyi gecmemesini soyledi . ilerledik ve son kouslara geldik bu gordugumuz 3 kardesti biri en kucukleri sarisin baya uzun sacli surekli elini emen bir hastaydi
Digeri ortanca ve bi gozu yok , en buyuklerinin agzinda bir maske vardi .
Meraklanıp amcama sordum
Ben : Amca bunlarda kim ve neden ayni kousta 3 kisiler ?
Ve anlaşılan jessica da cok merak etmisti hastalari cok dikkatli bir sekilde bastan asagiya suzuyordu
Amcam : Onlar akraba evliligi dogan 3 kardes ve akıl hastaları
Küçük sarışın olan sürekli parmagını emiyor ve sağ elinde iki parmagı yok ilk geldiginde vardi ama parmaklarini hala bulamadik bazi doktorlarimiz yedigini soyluyor .
Şu ortancanın sağ gözü yok onu bir çatalla çıkartıp diger doktor arkadaslarimin karsisinda yemis
Büyük olan ise duvar da dislerini bileyip sivrilestirdi ve bir doktoru disleriyle oldurdu . baskalarina da zarar vermemesi icin agzina maske taktik .
3 ünün de yamyamlık belirtileride varmış amcamı dinliyorum ama 4 gozlede jessicayla beraber hastaları süzüyorduk .
Jessica hemen atlayip :
Jessica : acıya nasıl dayanıyorlar
Amcam : Onların garip tarafıda bu acı hissetmiyorlar
Jessica : onlarla çalışmak istiyorum doktor
Amcam : belki daha sonra bu cok tehlikeli olabilir . Bu kardeşler en zeki hastalarimiz
Artik disariya ciktik kapilari kilitledik ve jessica tel tokasinin kayboldugunu soyledi . hastalar pis pis gulduler ...