פרק 3

159 5 7
                                    

"!ג'יון?"קרא החבר"ג'יון!תתעוררי

סיויונג הביטה קפואה ולא ידעה מה לעשות.

יד נשלחה על פייה של סיויונג וחסמה אותו.

היא הרגישה אך האדם שאוחז בה מושך אותה אחורה.

היא ראתה איך הכל מסביבה הופך מטושטש ואחרי רגע היא הייתה במקום אחר.

--

הידיים הרפו ממנה והיא הסתובבה במהירות אך הייתה המומה כשראתה את לואיס"מה?מה אתה בדיוק?"צעקה עליו אחרי כמה שניות שהסדירה את נשימתה...

"נראה שהייתה כאן אי הבנה"אמר לואיס בקול מעט רועד"הסיטואציה הייתה מסוכנת מעט לכן לקחתי אותך למקום בטוח."

"אמרת לי למצוא את 'פרח הערפדים' או לא משנה מה הפרח המוזר הזה...וזה מה שאתה עושה לחברה שלי?"קולה נסדק מעט"אני אהיה הבאה בתור?למה עשית את זה?"צרחה עליו עם דמעות בעיניים.

"תירגעי"אמר ואחז בכתפייה"האם כבר הספקת לשכוח?בזמן שאת מחפשת את הפרח,אני אשמור עלייך."

"אז מה לגבי החברה שלי,ג'יון?"שאלה בקרירות אך עינייה היו מלאות דמעות.

"זה לא אני עשיתי את זה!"התחנן לואיס להבנה.

"אבל היית שם!"סיויונג אפילו לא הביאה לו לסיים להגן על עצמו."ראיתי את זה במו עיניי!"צעקה.

"לא ראית הכל!"קולו של לואיס נשבר מעט וגרם לסיויונג להסס מעט.

הוא הוריד את ידיו מכתפייה לאט לאט.

"אסאל"אמר מדבר אל עצמו יותר מאשר אליה"מה בדיוק הוא עשה?"

שום דבר מזה לא ריכך את ליבה הכואב של סיויונג."שקרים."ירקה לעברו."אתה לא ערפד ששותה דם של בני אדם במקרה?"

"אמנם אני ערפד,אבל אני לא שותה דם של בני אדם."

"המילים האלה...אני לא מאמינה להן יותר..."סיויונג החליטה."פרח הערפדים,אתה יכול ללכת לחפש את זה בעצמך."

חוץ מלהביט בה בפנים מלאות עצב...לא היה ללואיס מה לומר. 

--

סיויונג לא הצליחה להירדם באותו לילה ורק התהפכה שוב ושוב במיטתה,חוזרת בראשה על כל מה שחוותה היום.

היא התיישבה במיטה כשהחליטה ששכיבה זוהי לא התנוחה שמתאימה לה כרגע.  


------------------------------------


 "עכשיו זה לא הזמן לזה,לא שמעת את החדשות?"נזף לואיס בנער אדום השיער שישב מולו ולגם בהנאה את המשקה שלו בבית הקפה החם.

"שהמנוול הזה שתה מעוד ילדה צעירה?"ענה לו חזרה והניח את המשקה.

"הוא באמת הגזים הפעם. אנחנו לא יכולים להתעלם מזה."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

פרח הערפדיםWhere stories live. Discover now