פרק 1

511 10 3
                                    

אני רק רוצה לבקש סליחה מראש אם התרגום יהיה לא מובן...

השעה הייתה מאוחרת וסיויונג רצה הכי מהר שאפשר,בורחת מהקולות שעקבו אחריה.

היא הביתה מעבר לכתפיה כל שנייה ולא ראתה איש אבל הייתה בטוחה בקולות ההתנשפות ששמעה אחריה.

 היא נעצרה כשצל קפץ אל מול עייניה.היא הביטה סביבה בפחד"מי...מי זה?"קולה רעד"למה אתה עושה את זה?"

שתי דמויות לבושות בקפוצ'ונים עם הכובעים על הפנים קפצו עלייה.היא צרחה והתקפלה על הריצפה מגנה על גופה עם ידייה אבל...

כלום לא קרה.

הדמויות שהיו במרחק נגיעה ממנה נעלמו.

היא שמעה קולות מאחוריה וכשסובבה את ראשה ראתה את האנשים לבושי הכובעים כמה מטרים ממנה נלחמים בנער צעיר.היא הביטה בנער לרגע וכשראתה שהביס אותם ברחה מהמקום.

הנער הושיט את ידו אל כיוון גרונו של אחד מהאנשים השרועים על הריצפה והרים את ידו לכיוון הקיר.האיש התעופף לפי כיוון היד של הנער.

"מי אתה,שאלתי!"אמר בקול רגוע האדם שתק והנער אידק את אחיזתו.הדמות השנייה הסתובבה והביתה בנער.

הנער גיכח."בסדר"הוא איגרף את ידו והאדם שמולו הפך לאבק והשני נעלם.

סיויונג ישבה בכיתה ושמעה שירים באוזניות שלה,מצתרפת למילים בלחש.כשחברה לכיתה,לבוש מסכה של דרקולה,התקרב אלייה בגנבה והצמיד את שפתי המסכה לשפתייה של סיויונג.היא פתחה את עייניה וצרחה ותוך כדי העיפה את הבחור עד שנפל על הרצפה.

"היי!קאנג סיויונג!את יכולה להרוג מישהוא ככה!"קולו נחלש בסוף המשפט.

"אז תמות!"קראה בכעס"אתה הבהלת אותי קודם!"הוא חייך בשבעיות רצון ועקב מצחקק אחרי סיויונג שיצאה מהכיתה בזעם.

כשהיו בחצר בית הספר הוריד את המסכה ולבש חזרה את מישקפיו"למה את אומרת לי למות?"הוא שאל מופתע"את לא יודעת מה הבנות אוהבות עכשיו?ערפדים!!באמת,לערפדים יש עיניים אדומות כמו לזה."הוא הצביע על העיניים האדומות של המסכה.

סיויונג חבטה בחזהו"ערפד,איזו בדיחה..."היא נשארה אדישה והמשיכה ללכת לשער בית הספר.

"מה,זו האמת!" התעקש והצביע על המסכה.סיויונג איבדה את הסבלנות והסתובבה אליו.

"תזרוק את זה מהר,לפני שאני באמת אהפוך את העיניים שלך לאדומות!!"אמרה והצביעה על עיניו.היא צקצקה בלשונה והסתובבה חזרה לכיוון היציאה.

"אוף"הנער אמר ועזב את המסכה."חכי,בואי נלך ביחד!"קרא לגבה של סיויונג והתחיל לרוץ בעיקבותייה.

שומר בית הספר הרים את המסכה והביט בילדים המתרחקים"ערפדים,הם אמרו..."

המוכרת ריססה את הפרחים במים ושאפה את ריחם המתקתק וחייכה בהנהה.

פרח הערפדיםWhere stories live. Discover now